Σάββατο, 8 Σεπτεμβρίου 2012

Ετοιμαστείτε για δράση!!!!

 Οι ζωγράφοι σε δράση για τα παιδιά  μας καλούν να συμμετάσχουμε στο bazaar για το Ζάννειο Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας...Μάλιστα απευθύνονται σε όλους μας....άσχετα με το αν είμαστε ζωγράφοι....να στείλουμε ότι μπορούμε και φτιάχνουμε με τα χεράκια μας...Ποτέ δεν θα ξεχάσω την συγκίνηση που ένοιωσα στο πρώτο bazaar...της Πτολεμαΐδας...όταν είδα όλη αυτή την συσπείρωση και την ανιδιοτελή αγάπη για τον συνάνθρωπο...Υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι πάντα θα δηλώνω παρούσα...πόσο μάλλον όταν μιλάμε για παιδιά!!!Άλλο ένα ευχάριστο είναι το θέμα...Χριστούγεννα...γιορτή αγάπης... Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες....όνειρο!!!
Θα μπορούσε να λείπει η δράση Ελληνίδων blogger????Θα μπορούσα να λείπω εγώ????ΟΟΟΟΧΙ!!!
Παρούσα λοιπόν και σας καλώ κι εσάς...να ενωθούμε όλες μαζί...πάλι...να πιάσουμε γερά τα χέρια..μας φωνάζουν τα παιδιά...να πιάσουμε τον χορό...να κάνουμε έναν κύκλο μεγάλο...που θα αγκαλιάζει όλη την γη...


Εγώ  ανοίγω τον δικό μου χορό δημιουργίας...με το σπιτάκι της προηγούμενης ανάρτησης...
Θαρρώ πως μάλλον αυτός ήταν τελικά ο λόγος που έφερα τόσο πρόωρα τα Χριστούγεννα....
Σαββατοκύριακο θα είμαι Θεσ/νίκη...απρόοπτο ταξίδι...αλλά μετά αρχίζω δράση....
Φιλάκια!!!

13 σχόλια:

  1. Μάλλον το ένστικτό σου θα είναι πολύ δυνατό Ασπασάκι μου!!! Το σπιτάκι είναι τέλειο και απ' ό,τι φαίνεται φτιαγμένο ειδικά για την περίπτωση!!! Καλό ταξίδι να έχετε και καλό ΣΚ να περάσετε!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα...είδες που πάντα υπάρχει λόγος!!!Μπράβο Ασπασάκι!Τέλεια πρωτιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε!!!!!!!!Πολύ όμορφο το σπιτάκι που έκανε ποδαρικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά δεν ήταν τυχαίο που έφερες τα Χριστούγεννα νωρίτερα... Όλοι μαζί μπορούμε να προσπαθήσουμε για το καλύτερο.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα! Λες και όλα γίνονται για κάποιο λόγο!Συγχαρητήρια σε όλους για την δράση αυτή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ασπασακι μου γλυκο,καλο γυρισμο απ'το ταξειδακι σου!!!!!!Εγω ηδη εχω δηλωσει συμμετοχη.Καλο φθινοπωρο!!!!!!
    Φιλιααααα πολλααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λες τελικά να γίνονται όλα για κάποιο λόγο? Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ολοι θα ειμαστε παροντες.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Άσπα μου μου και καλή εβδομάδα! Μπράβο Άσπα μου για το πανέμορφο σπιτάκι σου και συγχαρητήρια σε όλους γι'αυτό το αξιόλογο Bazzar! Καλό φθινόπωρο να'χουμε κούκλα μου με υγεία, μπόλικη αγάπη και πολλές δημιουργίες!! Πολλά φιλάκια! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γειά σου Άσπα, μπράβο για την πρωτοβουλία σου να μας ενημερώσεις γι αυτό το Bazzar. Πάντα ο εθελοντισμός έλεινε πολλά προβλήματα. Θα συμμετέχω και εγώ. Να είσαι καλά. Καλή σχολική χρονιά! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημερα!!!! καλως σε βρηκα Ασπα!!! θελω κ εγω να συμμετασχω πως μπορω?? τι μπορω να φτιαξω?? οτι θελω?? που μπορω να μαθω περισσοτερα??? Δεν ξερω κ πολλα καθως ειμαι πολυ καινουργια στην παρεα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να φτιάξεις ο,τιδήποτε θες...Περισσότερες πληροφορίες θα βρεις στο http://zografoisedrasi.blogspot.gr
      Καλώς όρισες στην γειτονιά!!!Πέρασα μια βόλτα χτες από το σπιτάκι σου αλλά θα σε ξεψαχνίσω αργότερα.Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες θα τα κοιταξω τωρα!!! κ βεβαια να περασεις!!! δεν εχω κανει θαυματα αλλα οσο εχω χρονο ασχολουμαι λιγο λιγο με το νεο μου χομπυ!!!! μου αρεσει πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή