Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2012

Οι χιονάνθρωποι θα ταξιδέψουν στις...


Καθυστερημένα λίγο σας δίνω τα αποτελέσματα της κλήρωσης, αλλά χθες είχα μια φοβερή ημικρανία....Τα σχόλια στην ανάρτηση που πρωτοαναγγέλθηκε το giveaway ήταν 41(42-1διπλό)...γεγονός που με βρήκε τελείως χαλαρή μιας και στην προηγούμενη είχα φρικάρει μην κάνω λάθος και αδικήσω κάποιον...Ητελική λίστα έχει ως εξής:
1.             ΛΑΜΠΡΙΝΗ
2.             Konstantina
3.             ΜαΘε
4.             ΕΓΩ, Η ΜΑΙΡΗ
5.             FLORA GIA
6.             Marie-Anne
7.             fotolabida maria
8.             Andria
9.             kiki
10.          Ανώνυμος
11.          Μαριλένα
12.          marileni
13.          Neli
14.          Χρυσούλα
15.          Magia da Inês
16.          Aθηνά
17.          sundayspoon
18.          Pepi
19.          δύο νησιά
20.          Christa Mavropoulou
21.          Ροδούλα
22.          ΙΩΑΝΝΑ
23.          ΔΕΣΠΟΙΝΑ Β.
24.          GINA
25.          ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
26.          SPYRIDOULA
27.          DIMI
28.          Ελένη Φλογερά
29.          vefasart
30.          Anthemis
31.          Φιλία
32.          Μαρία
33.          marilise
34.          Niatta
35.          Δέσποινα
36.          giasmin
37.          Rena Christodoulou
38.          Elena Kaloydia
39.          loulou
40.          Ανώνυμος
41.          Έλλη Πετσανίδου
marie-anne
Με την βοήθεια του random.org  έχουμε τις 3 πρώτες νικήτριες...
marilise

sundayspoon
ενώ οι υπόλοιπες τρεις προέκυψαν από την προτροπή της Φρόσως...να είναι το 18 και το 12 λόγω των γενεθλίων του blog...Το θεώρησα λίγο λογικό και το πήγα ένα βήμα ακόμη 18/12/2011 άρα το 18 (pepi) το 12 (marileni) και το 11 (Μαριλένα)...
Μarilise
Marie-Anne
Sundayspoon
Pepi
Marileni
Mαριλένα
Τελειώνοντας σχολίασα πως πολύ  Μαρι έπεσε και η Φρόσω είπε:  "Είναι λογικό! Τα Χριστούγεννα γιορτάζουμε την γέννηση του Χριστού...Ε, και αυτόν τον γέννησε η Παναγία, δηλαδή Μαρί-α!!!" Τι σου είναι οι εξηγήσεις των παιδιών!!! 
Εύχομαι  να σας αρέσουν τα λιτά μου δωράκια...αν και τα χεράκια σας φτιάχνουν πολύ πιο όμορφα πραγματάκια!!! Δίνω την αγάπη μου και τις ευχαριστίες μου σε όλη την γειτονιά!!!Φιλάκια...πάω να αφήσω τα μηνυματάκια για στοιχεία!!!!

20 σχόλια:

  1. ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά την πριγκήπισα Φρόσω , πόσο πολύ χάιρομαι που κέρδισα και τι έξυπνες απαντήσεις σας φιλώ όλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητηρια στις τυχερουλες!!!!!Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο στις τυχερές φίλες που θα χαρούν τα δωράκια σου και σ' εσένα Άσπα μου που τα δημιούργησες! Καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες!!!Συγχαρητήρια και σε σένα γλυκιά μου Άσπα!!!Πάντα να δημιουργείς αριστουργήματα!!! Πώς μου διέφυγε αυτό το giveaway σου και δεν πήρα μέρος, ανεξήγητο!!!χα χα χα! Φιλάκια πολλά και να περάσεις υπέροχες γιορτές!!Ο καινούργιος χρόνος να εκπληρώσει όλα τα όνειρά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ χαίρομαι που είμαι μιά από τις τυχερές!!!!!!!!
    Ευχαριστώ πάρα πολύ 'Ασπα μου! Πολύχρονο και πάλι να είναι το μπλογκάκι σου και Καλές Γιορτές!!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία κλήρωση.
    Πολύ τυχερές να είναι και οι φίλες που τα κέρδισαν.
    Να είναι γι' αυτές γούρι για την καινούρια χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστούμε πολύ για το όμορφο δώρο!!!!!
    Καλές γιορτές και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σε ευχαριστώ κι εγώ πολύ πολύ Άσπα μου!!!Είμαι τόσο χαρούμενη!!!συγχαρητήρια και στα υπόλοιπα κορίτσια που κληρώθηκαν!!!
    Να σαι καλά!!!Καλές γιορτές να περάσεις καλή μου με τους ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπάνε!!!
    Χρόνια πολλά στο φιλόξενο blogάκι σου!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλές γιορτές και συγχαρητήρια στις τυχερές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και πολύ σωστά τα είπε η Φρόσω!!!! Συγχαρητήρια στις τυχερές φίλες και τις ευχές μου για
    Καλά και χαρούμενα Χριστούγεννα σ' εσένα και την οικογένεια σου...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ενα μεγάλο φιλί στη μικρή Φρόσω!!! Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου! Ασπα μου, να'σαι καλά, να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου και να περάσετε πολύ πολύ καλά τις γιορτές!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο στα τυχερά μας κορίτσια! Κι εσύ να είσαι γερή και του χρόνου να γιορτάσεις τα γενέθλια και πάλι!!!! Καλά Χριστούγεννα να έχετε, χαρούμενα κι ευτυχισμένα!!!Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πέρασα να πω μια καλημέρα και να αφήσω τις ευχές μου για όμορφες γιορτές με υγεία και αγάπη ..να είναι η καινούρια χρονιά γεμάτη από όμορφες στιγμές ..φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!!!! Καλά Χριστούγεννα Ασπα μου με υγεία και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πάντα τυχερές να είναι οι ... τυχερές ! Και στα δικά μας, λέω εγώ ! Καλά Χριστούγεννα με Υγεία και Αγάπη ! Και πολλά Δώρα, γιατί όχι ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να τα χαρούν τα δωράκια τους οι τυχερούλες!
    Ασπασία μου,εύχομαι να περάσετε πολύ όμορφα και να χαρείτε τις Άγιες αυτές μέρες!...
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  19. Σ' αυτό το σπίτι που 'ρθαμε,
    πέτρα να μη ραγίσει
    κι ο νοικοκύρης του σπιτιού
    χρόνια πολλά να ζήσει.

    ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά Χριστούγεννα Ασπασία μου καλή!!!Με υγεία σου εύχομαι για σένα και την οικογένειά σου και να είσαι πάντα αισιόδοξη και χαμογελαστή καλή μου!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή