Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου 2012

Ο χιονάνθρωπος των ευχών....

Από μικρό παιδί θυμάμαι την μητέρα μου να μου μιλά για τον χιονάνθρωπο... των ευχών...Ήταν ένα χαμογελαστό πλασματάκι που το έφτιαχναν κάθε χρόνο τα ξωτικά και οι νεράιδες , ευχόμενοι κατά την διάρκεια της κατασκευής, διάφορα καλά για όλο τον κόσμο...Ήταν τεράστιος και τους έπαιρνε πολλές μέρες για να γίνει, μιας και δεν επιτρεπόταν να χρησιμοποιήσουν καθόλου μαγεία κατά την κατασκευή...Ξεκινούσαν λοιπόν τον Νοέμβριο έτσι ώστε να είνα ιέτοιμος τις πρώτες μέρες του Δεκέμβρη...Μόλις τελειώναν περίμεναν καρτερικά την πρώτη βροχή....Μόλις έπεφτε η πρώτη σταγόνα, ερχόταν η ώρα για την χρησιμοποίηση μαγείας...Άπλωναν τα μαγικά ραβδάκια τους οι νεράιδες και σκορπούσαν τον λιωμένο πάγο-νερό σε όλα τα πέρατα της γης, κάνοντας την τελική ευχή: Να ανοίξουν οι καρδιές των ανθρώπων και να φωλιάσουν μέσα τους οι ευχές, ενώ ο λιωμένος πάγος θα παίρνει καθετί κακό που σκίαζε τις καρδιές τους!!!
Μεγαλώνοντας  ξέχασα τον χιονάνθρωπο των ευχών αλλά τα πρώτα Χριστούγεννα που έζησα ως μητέρα, άρχισα να εξιστορώ στον μικρό Νικόλα την ιστορία του!!! Τι περίμενα να καταλάβει ένα μωρό 9 μηνών σκέφτηκα κάπου στα μισά ...αλλά ο μικρός με κοιτούσε με ορθάνοιχτα ματάκια...και έτσι τελείωσα την ιστορία με την ικανοποίηση ότι τουλάχιστον την πρόσεχε...Έκτοτε την άκουσε πολλές φορές την ιστορία και αυτός και τα αδέρφια του...
Αισθάνθηκα πολύ περήφανη σήμερα...αν και ντράπηκα και λίγο που το ξέχασα...όταν μου είπε "Μαμά, θα έρθει ο χιονάνθρωπος των ευχών και οι μικρές δεν ακούσαν το παραμύθι" ...  Ευθύς αμέσως  μπήκε η ιδέα στο μυαλό μου να φτιάξω έναν χιονάνθρωπο των ευχών...Το αποτέλεσμα με ικανοποίησε πολύ...αλλά πιο πολύ με ικανοποίησε το γεγονός ότι οι ευχές δόθηκαν από τις μικρές...και μάλιστα ήθελαν κενά για να προσθέσουν κι άλλες...


Το αρχικό πλαίσιο έγινε από μπάλσα αντιγράφοντας το σχέδιο από ένα παλιό σχολικό ενθύμιο...προστέθηκαν παραθυράκια...αυτά δια χειρός κουνιάδου γιατί τα δικά μου ήταν αποτυχημένα...βάφτηκε...και μετά σχεδιάστηκαν κύκλοι για τον χιονάνθρωπο...Δεξιά και αριστερά περάστηκε μια  στρώση ξυλόκολλα και γκλίτερ ενώ ο χιονάνθρωπος έγινε με σιλικόνη και κάτι διακοσμητικά κρυσταλλάκια-περαδάκια...κουμπάκια...λίγη κορδέλλα...μια παλιά καμπανούλα στολίδι κόπηκε στην μέση και έγινε καπέλο...και έτοιμος!!!!


Πήρε θέση ανάμεσα στο περσινό δεντράκι και Αι-Βασίλη από περιοδικά και μοιράζει τις ευχές του σε όλο τον κόσμο!!!
Με αυτόν θα συμμετέχω στον 3ο Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό της Ανεράιδας....
Φιλάκια φίλες μου!!!
Σας υπενθυμίζω ότι μέχρι 18/12 μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή στο γενέθλιο giveaway μου...Καλή σας νύχτα!!!

14 σχόλια:

  1. Πανέμορφος ο χιονάνθρωπος των ευχών, Άσπα μου! Και σαν παραμύθι και σαν κατασκευή! Μακάρι οι ευχές των μικρώ σου να φτάσουν σ'όλον τον κόσμο!
    Φιλιά καληνύχτας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι όοοοοοομορφος που είναι!!!!!
    Μου αρέσει που το παραμύθι σου πέρασε στο παιδάκι σου Ασπασία-))))
    Εύχομαι καλή επιτυχία στη συμμετοχή σου στον διαγωνισμό!!!\
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη δημιουργία Άσπα μου!!!Μπράβο σου!
    Και η ιστορία σου πολύ ζεστή!!
    Να σαι καλά!!Και του χρόνου!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο χιονάνθρωπος των ευχών εύχομαι να ικανοποιήσει όλες τις ευχές όλου του κόσμου και φυσικά πρωτίστως της οικογένειάς σου που του δίνει ζωή γιατί τον πιστεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου, ο χιονάνθρωπος των ευχών να πραγματοποιήσει όλες τις ευχές τις δικές σου αλλά και της οικογένειάς σου! Οπως πάντα, και αυτή η κατασκευή σου, αποπνέει μια τρυφερότητα, μια γλυκύτητα, μια χαρά ανάλογη των ημερών που έρχονται! Καλές γιορτές, Ασπα μου! Με υγεία, χαρά και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφη ανάρτηση... Μακάρι ο χιονάνθρωπος των ευχών να δώσει στον καθένα από εμάς ό,τι έχουμε περισσότερη ανάγκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ασπασάκι μου, εύχομαι όλες οι ευχές του χιονανθρωπούλη να πραγματοποιηθούν!!!! Πολύ όμορφη κατασκευή! Καλό μήνα και καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά, ο χιονάνθρωπος των ευχών με γοήτευσε και σκέφτομαι να τον αντιγράψω!!!!! Είναι φανταστικός! Μπράβο σου...
    Καλό Χριστουγεννιάτικο μήνα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραία ιστορία ,τελικά όλες αυτές οι ιστορίες με νεράιδες ξωτικά πολύ μου αρέσουν. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολυ ομορφη κατασκευη..ο χιοναθρωπος μας μαγευει ολους..ολα του Θεου να γινουν..σε φιλω ματια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ γλυκιά ανάρτηση! Και ο χιονάνθρωπος των ευχών σου επίσης!! Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου, καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι υπέροχο τι μοναδικό παραμύθι και πόσο όμορφος ο χιονανθρωπος των ευχών εμείς στη οικογένεια έχουμε το αλογακι με τα όνειρα all year around κάποια στιγμή θα κλάψω την ιστορία σας στο stars and icicles σας φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για τις αγνές παιδικές ψυχούλες ένα υπέροχο παραμύθι με πολλή ελπίδα για το μέλλον...
    Χαίρομαι που βρεθήκαμε, αν χρειαστείς τεχνική βοήθεια στη διάθεσή σου.
    Καλό κουράγιο και καλή μας συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή