Τρίτη, 25 Δεκεμβρίου 2012

Χρόνια πολλά!!!

Χρόνια πολλά σε όλη την γειτονιά!!! Ελπίζω το πνεύμα των Χριστουγέννων να κυρίευσε τις καρδιές μας και ο εορτασμός της γέννησης του Χριστού να έφερε την ελπίδα στις καρδιές μας!!! Αυτές οι μέρες ήταν γεμάτες με προετοιμασίες του σπιτιού οπότε ο χρόνος ήταν ελάχιστος για επισκέψεις στην γειτονιά μας, οπότε θα ήθελα να ευχηθώ από εδώ σε όλους όσους γιορτάζαν σήμερα...Τολμώ να πω ότι μου λείψατε πολύ και αύριο θα προσπαθήσω να περάσω από όλους να δω όσα έχασα και να σας ευχηθώ....Επίσης δεν ασχολήθηκα καθόλου με κατασκευές...αλλά έφτιαξα δύο μπωλ με νερό και ότι άλλο βρέθηκε πρόχειρο....ice bowl...η τελευταία μου ανακάλυψη!!!! Για όσους δεν τα έχετε ανακαλύψει περάστε μια βόλτα από εδώ







Η μια χρησιμοποιήθηκε για την φρουτοσαλάτα ενώ στην άλλη σερβιρίστηκε παγωτό!!!! Έτσι για να πω ότι έδωσα έναν άλλο τόνο στα φετινά Χριστούγεννα....αλλά κάτι μου λέει ότι θα γίνει αγαπημένη πρόταση διακόσμησης τραπεζιών και πάρτυ!!!
Κατά τ'άλλα δεν θα πω ότι τα φετινά Χριστούγεννα ήταν τα καλύτερα που έχω ζήσει....γιατί καταρχήν ο καιρός δεν παρέπεμπε σε Χριστούγεννα!!!Ανοιξιάτικα Χριστούγεννα....πασχαλινά θα τολμούσα να πω!!! Αρκεί να σας πω ότι ψήσαμε στην αυλή... με τα παιδιά να παίζουν στο γκαζόν!!! Έπειτα παρόλο που πέρασαν να μας ευχηθούν τα αδέρφια του Σταύρου αλλά και η νύφη μου με τα ανήψια μου στο γιορτινό τραπέζι  είμασταν μόνο εμείς και οι γονείς μου...οπότε ήταν πολύ ήσυχα αν και γεμάτα από αγάπη!!! Αλλά και οι επισκέψεις που κάναμε ήταν λιγοστές αφού οι περισσότεροι λόγω κρίσης δεν ....γιορτάζαν!!!
Το μενού μας παραδοσιακό....με το χοιρινό στην τιμητική του και την χοληστερίνη να ανεβαίνει στα ύψη!!! Τηρήθηκαν όλες οι παραδόσεις....μπριζόλες, σουφλιμάς, λουκάνικο, λαχανοντολμάδες, ματιές και τσιγαρήθρες!!! Τα δύο τελευταία προφανώς τα γνωρίζετε με άλλες ονομασίες κάποιοι...οπότε σας τα φωτογράφισα και σας κερνάω ένα μεζεδάκι!!!


Φυσικά φτιάχνοντας τις τσιγαρήθρες μάζεψα και το λαδάκι και έχω την δική μου γλίνα...(την χρησιμοποιείτε αυτή την λέξη;)


Η γιαγιά μου μας τηγάνιζε τα λουκάνικα σε αυτή....χοληστερίνη φουλ...αλλά εγώ έχω βρει μια συνταγή για σαπουνάκια με χοιρινό λίπος που λέω να δοκιμάσω με τα παιδιά στο σχολείο μόλις φτάσουμε στο συγκεκριμένο μάθημα!!!
Με αυτά τα λίγα σας αφήνω φίλες μου, αφού μας ευχηθώ και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά και σε πείσμα των εποχών να περνάμε καλά με τους αγαπημένους μας!!!Χρόνια πολλά και πάλι!!! 

35 σχόλια:

  1. Χρόνα πολλά με υγεία και αγάπη ευχόμαστε σε σένα και την οικογένειά σου!!!!!!!(Ευχαριστούμε πολύ για το δωράκι, θα επικοινωνήσουμε τις επόμενες ημέρες)Καλό βράδυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά κορίτσι μου και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλως σε βρηκα και εδω στο ομορφο σπιτικο σου!!Χρονια πολλα και καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά, Ασπα μου! Πάντα υγεία, αγάπη και χαρά και ευτυχία στο σπιτικό σου! Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα!
    ΥΓ Οχι, που δεν θα έμενες χωρις ούτε μια κατασκευή! χιχι! Είναι απίθανα τα παγο-μπώλ!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα.
    Τη γλίνα την λένε έτσι στην Άνδρο και την ξέρω από εκεί.
    Να φανταστείς ότι φτιάχνουν ακόμη και κουραμπιέδες με γλίνα.
    Εμένα μου αρέσει μόνο σε ομελέτα με πατάτες, που στην Άνδρο την λένε φρουτάλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά Ασπασία!...να περάσεις πολύ όμορφα όλες τις γιορτές!...Να χαίρεσε την οικογένειά σου!....και να μην σταματήσεις ποτέ να δημιουργείς!!!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα τα παγωμένα σου μπολ! Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΣΠΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά γεμάτα υγεία και ευτυχία μαζί με τους αγαπημένους σου!!! Τα μπολ καταπληκτικά... φοβερή ιδέα για να σερβιριστεί η σαλάτα την βραδιά της πρωτοχρονιάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη και ευτυχία!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να περνάτε πάντα τόσο όμορφα!
    Τις ματιές τις έμαθα από την πεθερά μου πριν είκοσι κάτι χρόνια! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ όμως! :))
    Ωραία ιδέα τα μπολάκια!
    Και του χρόνου!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Άσπα μου!!!!Να περνάς πάντα καλά!!!Πολύ όμορφη και πρωτότυπη η ιδέα σου με τα μπωλ από πάγο!!!
    Να σαι πάντα καλά και να έχεις πάντα ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπάνε δίπλα σου!!!
    Φιλάκια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...Ο Νεογεννητος Χριστος ο ηλιος της δικαιοσυνης..ας διαλυσει με το φως Του τα σκοταδια της απελπισιας..κι ας χαρισει τη λαμψη της αληθειας Του..και τη θαλπωρη της αγαπης Του στις καρδιες μας..στην πατριδα μας..και στον κοσμο ολοκληρο..να σαι καλα Ασπασακι..φιλια στα κοριτσια μου..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά και καλά με υγεία κυρίως αλλά και θαλπωρή, αγάπη,να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να έχεις πάντα πρωτότυπες ιδέες. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν εκανες τίποτα λές; και οι ομορφες μπολιερες τί ειναι; εξαιρετικές γίνανε.....μπραβο Ασπα...μου..ωραιες και οι προετειμασίες ..των Χριστουγέννων που παρεπιτόντως περασανε πολύ γρήγορα..να εισαι καλά και να τις ξανακάνεις και του χρονου..και εννοειτε οτι δεν το βαζουμε κατω ..να έχειες ενα Χαρουμενο Καινουργιο Χρόνο με αγαπη και υγεια....φιλιά πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ασπασάκι μου! Χρόνια πολλά καλά κι ευλογημένα!!!Να περάσετε τέλεια με την οικογένειά σας!!! Σε φιλώ γλυκά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΑΣΠΑΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΑΓΑΠΗ,ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια Πολλά.Η γέννηση του Χριστού να φέρει σε όλους αγάπη,χαρά,ευτυχία και υγεία.
    Ομορφες οι δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΧΡΟΝΙΑ,ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλψς ηρθες στο σπιτικο μου χαχα να εισαι καλα δημιουργικη και με υγιεινη διατροφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφα τα μπώλ σου και τα φαγάκια σου υπέροχα, και του χρόνου!Χρόνια πολλά σου εύχομαι και καλές γιορτές γεμάτες ευτυχία μαζί με τους αγαπημένους σου!Να περάσετε τέλεια!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα Άσπα μου!!!!Σήμερα έλαβα το μοναδικό δωράκι σου!!!Είναι υπέροχος ο χιονάνθρωπος!!!!Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!Και του χρόνου με υγεία Ασπασία μου!!!Να σαι καλά και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου!!!!
    Σε φιλώ γιορτινά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά.!!!!!! Πανέμορφα όλα.!!!!!! Καλά να περνάς.Φιλάκια πολλά.!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά Άσπα μου!! Με υγεία, αγάπη και όμορφες στιγμές!! Κι εγώ φέτος δεν θα κατέβω καθόλου Κρήτη για τις γιορτές και είμαι κάπως, αλλά προσπαθώ να μην το πολυσκέφτομαι γιατί με ρίχνει... Σου εύχομαι να περάσεις ακόμα πιο όμορφα τις επόμενες μέρες και να έχεις καλή πρωτοχρονιά!! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά Ασπα μου, γεμάτα υγεία και αγάπη!!!! Τα παγο-μπωλ είναι πανέμορφα...καταπληκτική ιδέα!!!!
    Και η ιδέα του να χρησιμοποιήσεις το χοιρινό λίπος για σαπουνάκια πολύ καλή, προτιμότερη από το τηγάνισμα!!! χαχα...φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καταπληκτικά τα μπωλ! Και για πες μου, δεν λιώνουν γρήγορα με την ζέστη του σπιτιου;
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή Χρονιά Άσπα μου με υγεία,αγάπη και χαμόγελα!!!!!χρόνια πολλά!!!!να περάσεις όμορφα μαζί με τα αγαπημένα σου πρόσωπα!!!!φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ασπασία μου να χαίρεσαι την υπεροχη οικογένεια σου και να συνεχίζεται να σΚορπιζεται Χαμογελα χαρα και την αγάπη σας
    Σας ευχαριστω όλους σας για την κατάθεση ψυχής σας στα πολύτιμα δώρα που μου στείλετε θα φύλαξω τους πολύτιμους θησαυρούς σας και τις μοναδικές ευχές σας για να με συντροφεύουν πάντα σας φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια πολλά!!!! Καλή χρονιά με υγειά και χαρά!!!!! Το 2013 να σου πραγματοποιήσει όλα τα όνειρα και τις επιθυμείς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χαίρομαι που σου άρεσε το μικρό μου δωράκι!Με το καλό ο νέος χρόνος!Και πάλι χρόνια πολλά γεμάτα υγεία και ευτυχισμένες στιγμές!Να χαίρεσαι τα όμορφα δώρα σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά με πολύ αγάπη υγεια χαρά ευχόμαι το 2013 να είναι μια πολύ όμορφη τυχερή και ήρεμη χρόνια για όλους!!!!!!
    Φιλάκια πολλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια πολλά! Καλή Χρονιά με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή Χρονιά Ασπασάκι μου!!! Χρόνια πολλά και καλά σας εύχομαι!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Beautiful!!!!
    I wish you a Happy New Year!!! Full with peace, love, health and prosperity!!!
    ★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★
    ★ Feliz Año Nuevo ★
    ★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★
    \_2_/\_o_/\_1_/\_3_/
    ._|_..._|_..._|_.._|_
    and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια πολλά γλυκιά μου Άσπα!!!Καλή χρονιά, ευτυχισμένη, με υγεία και αγάπη!!! Τι ωραία ιδέα τα μπωλ πάγου;!!Πανέμορφα!!Φιλάκια πολλά, να περνάτε υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή