Τρίτη, 18 Δεκεμβρίου 2012

Τα δωράκια για το γενέθλιο giveaway

Καλημέρα σε όλη την γειτονιά!!! Σήμερα το σπιτάκι μου έχει τα δικά του γενέθλια μιας και από τις 18/12 πέρυσι ξεκίνησε η ουσιαστική χρήση του!!!Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για όλα τα σχόλια σας...και παρόλο που δεν είμαι τακτική στις απαντήσεις...θα ήθελα να σας πω πως χαίρομαι  που περνάτε από το σπιτάκι μου...χαίρομαι που μου δόθηκε η ευκαιρία να είμαι μέρος αυτής της μεγάλης παρέας...χαίρομαι που μετέχω σε οποιαδήποτε πρό(σ)κληση προσφοράς και αλληλεγγύης...χαίρομαι να βλέπω τις δημιουργίες σας ...να πειραματίζομαι κι εγώ μαζί τους άσχετα με το αποτέλεσμα! Πάντα πίστευα ότι το ταξίδι έχει μεγαλύτερη σημασία από τον προορισμό κι αυτό ακριβώς κάνω και μέσα από τους πειραματισμούς και είμαι πολύ χαρούμενη που σας έχω συνοδοιπόρους !!
Αυτό το σπιτάκι μου άνοιξε ένα παράθυρο σε έναν άλλο κόσμο...έναν κόσμο άγνωστο που όμως περιλαμβάνει πολλούς πλέον γνωστούς!!! Δεν θα σας κρύψω ...φαντάζομαι το έχετε καταλάβει άλλωστε...πως πολλές φορές καταφεύγω σε αυτό τον κόσμο...σε αυτή την γειτονιά όταν είμαι στενοχωρημένη και παίρνω χαρά και δύναμη...έστω και αν δεν αφήνω σχόλια...  Θα ομολογήσω επίσης πως κάποιες φορές αναλογίστηκα μήπως όλο αυτό έκρυβε και κάποιο είδος απογοήτευσης ή ακόμη και μοναξιάς ή έλλειψη πληρότητας από την καθημερινότητα...κάποιο κενό που να μου είχε ξεφύγει ή να μην ήθελα να το δω μέσα μου...και το κάλυπτα εδώ...Ναι, παρόλο που δεν έχω κανένα λόγο, κάποτε το σκέφτηκα...Δεν θα σας πω ότι κατέληξα κάπου....χωρίς να καταλαβαίνω το γιατί και πως...αυτή η γειτονιά έχει γίνει για μένα ένας ακόμη κόσμος, ένα ακόμη σπίτι....
Θα ήθελα να μπορούσα να κάνω ένα δωράκι για την καθεμιά και τον καθένα...χωρίς κλήρωση ...αλλά δυστυχώς δεν μπορώ...Με θλίψη μου συνειδητοποιώ πως και στην πραγματικότητα τελευταία βλέπω όλο και πιο συχνά τα "θέλω" μου να μην πηγαίνουν παρέα με τα "μπορώ" μου...αλλά το προσπερνάω σήμερα...
Λοιπόν...τα δωράκια είναι έτοιμα...ξύλινα καδράκια...λιτά...μα γεμάτα αγάπη και ευχές...που θα σας μεταφέρει ο χιονάνθρωπος των ευχών...Όσοι θέλετε μπορείτε μέχρι τις δώδεκα το βράδυ να αφήσετε το σχόλιό σας στην ανάρτηση που αναγγέλθηκε το giveaway....Οι φωτογραφίες είναι πρόχειρες και στον χώρο κατασκευής αλλά μόλις μπήκαν οι ευχές, βιάστηκα να τα κλείσω για να είναι έτοιμα για γρήγορη αποστολή...οπότε θα αρκεστώ σε αυτές...








Φιλάκια και καλές γιορτές αν και είμαι σίγουρη ότι θα τα ξαναπούμε....

15 σχόλια:

  1. καλημέρα άσπα μου!!!
    πολύ όμορφα τα έργα σου!!!
    να σαι πάντα καλά!!και του χρόνου με υγείες και χαρές!!!να σαι όσο μπορείς αισιόδοξη και να κρατάς την ψυχή σου θωρακισμένη!!
    Σε φιλώ καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και χρόνια πολλά στο blogοσπιτάκι σου με πολλές αναρτήσεις και με πολύ φαντασία! Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου ! Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, πολύ όμορφα τα δωράκια σου. Μου άρεσε το κείμενο που έγραψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άσπα μου σου εύχομαι πολλές αναρτήσεις και μεγάλη όρεξη για πολλές δημιουργίες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα τα δωράκια σου,Άσπα!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ασπα μου κι εμενα εδω και αρκετο καιρο τα "θελω" μου δεν πανε παρεα με τα "μπορω" μου, κι εγω το ιδιο κανω τα προσπερναω!!!!!
    Τα δωρακια σου ειναικαταπληκτικα!!!!! Καλη επιτυχια στο giveaway!
    Kαλες γιορτες με υγεια και χαρα!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά!!!!!Καλή συνέχεια σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ασπα μου λατρεμενη όλα σου τα λόγια και τα έργα είναι μοναδική προσφορά για μας που σε παρακολουθούμε σε ευχαριστω για την φιλία σου αυτο το χρόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 'Ασπα μου, πολύχρονο να είναι το μπλογκοσπιτάκι σου αλλά και το όμορφο σπιτικό σου!!! Να χαίρεσαι τα κουκλιά σου και να περάσετε υπέροχα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΛΥΤΑΛΑΝΤΗ ΑΣΠΑ ,,,,,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΙΕΑ ...ΕΜΠΝΕΥΣΗ ,,,ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ασπασάκι μου, χρόνια του πολλά του γλυκού σπιτιού σου!!! Να είσαι γερή και να μας γεμίζεις με τα καλούδια σου!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γερή και δυνατή να'σαι, ευτυχισμένη και χαρούμενη ! Ετσι να'ναι και το δημιουργικό σπιτάκι σου! Να τα χιλιάσει και να μας "γεμίζεις" δημιουργικά! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΣΟ ΣΕ ΝΟΙΩΘΩ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!
    ΕΤΣΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά στο blogoσπιτάκι σου.... Να είναι πάντα χαρούμενο, με καλή αύρα και γεμάτο απ' τις όμορφες δημιουργίες σου! Και τα δωράκια σου πανέμορφα!
    Όσο γι' αυτά που λες για τη γειτονιά μας, έτσι ακριβώς νοιώθω κι' εγώ.... και όλοι, φαντάζομαι!
    Φιλιά πολλά και καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. kalhmera xronia polla na xairese ta zoyzoynia soy kai oth to kalhtero gia eyxh oso gia ths kataskeyes th na pv telies filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή