Κυριακή, 1 Ιανουαρίου 2012

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Καλή Χρονιά!!! Ο νέος χρόνος, με κέφι και χαμόγελα, ήρθε χτες τα μεσάνυχτα και χτύπησε την πόρτα της χώρας μας...Όταν όμως παρέλαβε το στέμμα από το 2011 μου φάνηκε σαν να συνοφρυώθηκε λιγάκι... του φάνηκε τόσο γερασμένο και πικραμένο που αρχικά σκέφτηκε ότι το 2011 ήταν στενοχωρημένο που έφευγε... Ο γέροντας 2011 σαν να το κατάλαβε βιάστηκε να του εξηγήσει τον λόγο της πικρίας του... πίστευε πως είναι πολύ νέο το  2012 για να κουβαλήσει το φορτίο που του άφηνε...ένοιωθε τόση ντροπή που δεν τα κατάφερε καλύτερα!!! Παρά το νεαρό της ηλικίας του το 2012 τον καθησύχασε.... "Μην στενοχωριέσαι γέροντα! Φέρνω μαζί μου την Ελπίδα , την Δύναμη, την Αισιοδοξία, την Αγάπη  και το Χαμόγελο ενώ η φίλη μου η Τύχη υποσχέθηκε να με βοηθήσει στο δύσκολο έργο μου!!! Μακάρι να έχω συνεργό και την Υγεία για να κάνω τον κόσμο πιο χαρούμενο και να τον βοηθήσω να βρει την αγωνιστικότητά του..." Ενθουσιώδεις που είναι αυτοί οι νέοι, σκέφτηκε ο γέροντας, μου θυμίζει εμένα ... Δεν του  είπε πως και αυτός με το όνειρο ενός καλύτερου κόσμου είχε ξεκινήσει την πορεία του... Με ένα σεμνό χαμόγελο και μια ευχή αποχώρησε βιαστικά και χάθηκε στο πέλαγος του χρόνου....

 Εύχομαι φίλοι μου τα δώρα που μας έφερε το 2012 να μας βοηθήσουν αυτή την δύσκολη χρονιά... Στα εφόδιά του θα ήθελα να προσθέσω την αλλληλεγγύη και την φιλία...ακόμη και αν είναι διαδικτυακή όπως η δική μας... Θα τα καταφέρουμε...!

3 σχόλια:

  1. καλη χρονια..ευλογημενο το 2012..πολλα καινουργια φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΟΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ!!!!!!!!
    ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ 2012!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή