Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012

Ηρεμία μετά την θαλασσοταραχή....ψέμματα...αλλά το παλεύω....


Φίλες μου σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας...Έκανα την συνηθισμένη μου αποχή μετά από κάτι που με στενοχωρεί και επανήλθα....Τέλος καλό όλα καλά...θα αργήσω να το σκεφτώ έτσι..ακόμη είμαι κολλημένη στο τι θα μπορούσα να έχω πάθει...ειλικρινά χαίρομαι που αυτή το αντιμετωπίζει ως " νομίζατε πως με είχατε χάσει..αλλά εγώ δεν χάθηκα...και εσεις με ξαναβρήκατε...άρα τίποτα δεν έγινε"...Δεν μπορώ να μην σκέφτομαι και την ιδέα να είχε χαθεί και να μας έψαχνε και αυτή...Αν εγώ πανικοβλήθηκα έτσι, αυτό το πλασματάκι τι θα έκανε?
Και να σκεφτείτε ότι το 3ημερο ξεκίνησε ωραία αν και η Φροσούλα μου ήταν ξανά άρρωστη...βρογχίτιδα αυτή την φορά...οριακά για πνευμονία...αλλά ηθικό ακμαιότατο....φτιάξαμε πολλές μάσκες...με χαρτόνι...τα υπόλοιπα είναι για όσους ξέρουν...κάποια άλλη χρονιά ίσως δοκιμάσουμε....παίξαμε επιτραπέζια, ζωγραφίσαμε....οι μικρές τα δικά τους....εγώ τις δοκιμές ακόμη με τα πρόσωπα και τα λουλούδια...
τα decor(!) μπήκαν για να κρύψουν....λαθάρες....τα μικρά λάθη τα άφησα...το κρέμασα πάντως!




οι κάτω κυρίες μου αρέσουν και είναι αδερφές με το πρότυπο...η πάνω...καμμία σχέση

νομίζψ ότι βελτίωσα τα μάτια? αν και πάλι μεγάλα...αλλά τα χείλη....

αυτό δεν το χρωμάτισα...περιμένω διορθώσεις από την κυρία μας...για να το κάνω σε καμβά...γιατί δεν αρκέστηκα στα κρίνα? καλή ερώτηση...

"κατεβάσαμε" και την Κάντυ να δουν κάτι από τα παιδικά που έβλεπε η μαμά...εσείς βλέπατε Κάντυ???

Βρήκα την ευκαιρία να κάνω και κάποιες συζητήσεις με το μεγάλο παλληκαράκι μου....εύκολη εφηβεία έχουμε μέχρι στιγμής.... και κάποια τεστάκια με το μικρότερο παλληκάρι στα αγγλικά...μα να ξέρει τους χρόνους και τους γραμματικούς κανόνες αλλά να μην τους εφαρμόζει??? Βιάζεται λέει η καθηγήτρια...
Δεδομένου ότι και τα μικρά του αδερφού μου ήταν σε αυτή την φάση, ενώσαμε τις βρογχίτιδες την Κυριακή...ήρθαν και οι γονείς μου....φάγαμε όλη μαζί και μετά δεδομένου ότι περιμέναμε βροχή την Καθαρή Δευτέρα πήγαμε και πετάξαμε...πρόωρα...τον χαρταετό!!! Ποτέ δεν έφτασε πιο ψηλά....κι άλλο σκοινί να είχαμε θα ανέβαινε...περηφάνεια τα μικρά....περηφάνεια και οι μεγάλοι...



 Λίγη ξεκούραση και μετά το καρναβάλι...Που να πάμε με άρρωστο παιδί? όχι ...άσχημο προαίσθημα δεν είχα... Έπεσαν να με φάνε μικροί μεγάλοι...υποχώρησα...έβαλαν τις στολές....και φύγαμε...
η χιονάτη και η πριγκίπισσα...του φωτός(έτσι αυτοονομάστηκε)
δεν του αρέσουν οι απόκριες...είχε και μια μάσκα άσπρη αλλά την έβγαλε

η παρέα θα ήταν όλη στα στρατιωτικά
χορός...λίγο πριν το κακό
Mαμά...φιλάκι!!!πως θα κοιτούσα αυτή την photo?

Τα υπόλοιπα της βραδιάς τα γνωρίζετε....Την Καθαρή Δευτέρα....βροχή....τζάκι...το μικρό μου ναραϊδάκι αγκαλιά.... και παραμύθια ....για να ξεχαστεί η μαμά!!!!
Στον απολογισμό που θα κάνω του χρόνου τον Δεκέμβρη θα είναι το πρώτο άσχημο του 2012 που θα κάψω στην πυρά....Άντε και του χρόνου θα την ντύσω σκυλάκι και θα κρατάω το λουράκι!!!
Σας φιλώ


26 σχόλια:

  1. Καλημέρα Άσπα μου.Σας εύχομαι και του χρόνου και χωρίς απρόοπτα φυσικά!Πάει πέρασε και μη το συζητάς άλλο με τη μικρή γιατί μπορεί μέσα της να τη φοβίζει περισσότερο.Πάμε στα δημιουργικά...τι όμορφα σχέδια! Μου αρέσει που κάθε κοπέλα έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά,δεν μοιάζουν μεταξύ τους,μπράβο Άσπα μου.Τώρα από αναλογίες καλές μου φαίνονται αν και δεν με βοηθούν και πολύ οι φωτό.Το λουλουδάκι άψογο...συνέχισε και στο χρώμα!Να χαίρεστε τ'αγγελούδια σας,κουκλάκι όλα!Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστούμε Μαρία μου...δεν φοβήθηκε καθόλου το άτιμο γιατί ξέρει ότι αυτή δεν είχε χαθεί...μαμά έκανες λάθος-πες την αλήθεια...εσύ νόμιζες ότι χάθηκα...τέλος πάντων σταματήσαμε να το συζητάμε...και το θάβω και εγώ σιγά σιγά...Αύριο γυρίζει η φίλη μου οπότε θα έχω πίσω και την μηχανή μου...προχωράω στο χρώμα...Φιλιά και σε σένα...

      Διαγραφή
  2. Έλα, γλυκιά μου, ξέχνα το... ένα κακό όνειρο ήταν και τώρα ξύπνησες. Τα αγγελούδια σου είναι γύρω σου κι' εσύ στη μέση ευτυχισμένη... μην το χαλάς....
    Καλά, η επίδοσή σου στο σχέδιο δεν πιάνεται!!! Το λέει και η κυρία κι' εμένα μ' έχει εντυπωσιάσει!
    Να είστε καλά Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου...όπως έλεγα το θάβω σιγά σιγά...όσο για τις επιδόσεις γελάμε αν και θέλω να πιστεύω ότι βελτιώνομαι...φιλιά!καλό μήνα!

      Διαγραφή
  3. Κορίτσι μου γλυκό τέλος καλό όλα καλά ...Είναι πια παρελθόν ...Κουκλακια τα αγγελούδια σου ...Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια Μαράκι μου...σε ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  4. Να τα χαίρεσαι τα αγγελουδακια σου Ασπα!Και του χρόνου!Αγαπημενο καρτουν η Κάντυ..τι μου θυμισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ πολύ χαίρομαι που έχει και άλλους οπαδούς η Κάντυ...αλλά κι αυτός ο Τέρυ...φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Ασπασακι..περασε..μη με στενοχωρεις αλλο..προσεχε τωρα..με τις μικρες..παει περασε..αντε παμε στα ζωγραφικα σας..που λεει και η Σαντρα μου..πολυ ομορφα ολα..η φωτο ομως δεν βοηθα..καλα να περνας..φιλα μου τα κοριτσια..αγκαλιες πολλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γλυκό...δεν θα το ξαναμελετήσω...μόνο στην προσευχή μου πλέον θα προσθέτω να μην μου ξανασυμβεί...φιλάκια και αγκαλίτσες και από εμάς...

      Διαγραφή
  6. Καλώς βρεθήκαμε Ασπασία,πολύ καλές οι προσπάθειες σου στα λουλούδια και στα πορτραίτα. Εμένα μου φαίνεται πολύ δύσκολο να κάνω πορτραίτο ελάχιστες οι φορές που το προσπάθησα!
    Διάβασα και για την περιπέτεια που είχες με την μικρή σου κι εγώ τρέμω σ' αυτή την ιδέα ακόμα και τώρα που μεγάλωσαν,με τόσα που ακούμε φυσικό είναι.
    Απάντησα σε αυτό που με ρώτησες στο μπλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση και για την βολτίτσα μέχρι το σπιτάκι μου...θα τα λέμε...αύριο θα σου ξανάρθω γιατί δεν είχα χρόνο να ταξιδέψω παντού...

      Διαγραφή
  7. κουκλακια τα μωρα σου!!να τα χαιρεσαι!!
    αχ!τρομαρα!!
    παει περασε....
    και αυτες οι ιωσεις...
    μας εχουν εξαντλησει,,...
    .κουραγιο!!!
    μπραβο για τα σχεδιααα!!!!
    συνεχισε......
    οσο για την ...καντυ....
    αγαπημενη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι άλλος θαυμαστής της Κάντυ!χαίρομαι...σε ευχαριστώ Ιριδά μου...φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. Να ειστε καλα και του χρονου με υγεια αλλα χωρις παρατραγουδα.Τελος καλο ολα καλα.Ειχα περασει μια παρομοια κατασταση οταν η μικρη μου πηγαινε δημοτικο και ακομα δεν την εχω ξεχασει και εχουν περασει σχεδον δυο δεκαετιες. Καλο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα καλή μου...το θάβω πείθοντας τον εαυτό μου ότι τέλος καλό όλα καλά...αλλά ξέρω πως θα βγαίνει εύκολα στην επιφάνεια...

      Διαγραφή
  9. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΜΒΑΣ ΜΕ ΤΑ ΡΟΖ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ!!!!!Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΜΒΑΣ ΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΑ ΡΟΖ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟΣ!!!!Η ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΠΑΝΑΤΖΟΥ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!ΓΕΛΑΜΕ ΑΛΛΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΠΡΟΣΕΧΕ....Ο ΓΙΟΣ ΣΟΥ ΚΟΥΚΛΟΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΣΥΜΜΑΘΗΤΡΙΑ ΜΟΥ, ΜΕΛΕΤΗΣΕΣ ΠΟΛΥ! ΩΡΑ ΓΙΑ ΚΟΠΑΝΑ.....
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω πολύ μελέτη ακόμη...δεν κάνω κοπάνα...φτάνει μια κοπανατζού στην οικογένεια!!!!

      Διαγραφή
  10. Δεν είχα δεί την προηγούμενη ανάρτησή σου. Τέλος καλό, όλα καλά Άσπα μου ! Καταλαβαίνω τί πέρασες και σίγουρα δεν ξεχνιέται εύκολα. Το καλύτερο είναι ότι η μικρή δεν το πολυ-κατάλαβε. Κουκλιά είναι τα παιδάκια σου, να τα χαίρεσαι. Τα σχέδιά σου είναι πολύ καλά, σου το λέει και η δασκάλα. Καλή συνέχεια, καλή Σαρακοστή και καλό μήνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ καλή μου...Καλή Σαρακοστή και καλό μήνα και σε σένα...

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ASPA ΜΟΥ!!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΚΟΥΚΛΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ ψυχή μου...Φιλάκια και καλό μήνα...

      Διαγραφή
  12. Να χαίρεσαι τα όμορφα αστεράκια σου!!πανέμορφα!!! τέτοιες λαχτάρες περάσαμε όλες οι μαμάδες νομίζω...θα ξεχαστεί! σε καταλαβαίνω, τρέμω μόνο που το σκέφτομαι ακόμη και τώρα που μεγάλωσε ο γιός μου! Και δεν ξεμάκρυνε αφηρημένος, μόνο μια φορά (όταν ήταν μικρός εννοείται), αλλά 3!!!!ήμουν πολύ τυχερή που τον βρήκα σώο και αβλαβή!!!Ο θεός να φυλάει τα παιδάκια μας κι εμάς!!!Καλό σου μήνα γλυκιά μου, και πρόσεχέ την, η εμπιστοσύνη που σου έχει, ότι την προσέχεις εσύ, φταίει.φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αστα τα άσχημα πίσω σου ΑΣΠΑ μου..ότι περναει...αστο να φύγει...το τώρα κοιτα...και να ελπίζεις πως τα καλήτερα θα έρθουν....την ίδια περειπέτεια πέρασα και εγώ πριν απο πολλα χρόνια ...τωρα ήδη το έχω σβυσει... καποιες στιγμες το θυμαμαι αχνά.......και τωρα πάμε ρτα κουκλακια σου τα λουλουδια της ζωής σου που ειναι κουκλιά και μετα στις ζωγραφιες ..σου που ειναι η καλήτερη εργασιοθεραπεια...κοιτα τον καλό μου!!! να ήξερες άλλος άνθρωπος έγινε.....για τον εαυτό του λέω ....σε φιλω και σου ευχωμαι ενα όμορφο Σαββατοκύριακο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. διάβασα την προηγουμενη ανάρτηση και λαχτάρησα...να είσαι καλά να χαίρεσαι τους Αγγέλους σου και να δημιουργείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μα κάθε παιδί που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να πάθει μία ξεγυρισμένη βρογχίτιδα μέσα στον χειμώνω-κι όσο πιο μικρό, τόσο το καλύτερο! Και πάρε να χεις μάσκες, πάρε εισπνοές, πάρε αερολίν... Όσο για τον αετό; Μπορεί να είναι ο πιο πανύψηλος που έχω δει ποτέ μου- και δεν έχω δει πολλούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή