Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012

Για τα bazaar..

Καλησπέρα φίλες μου!!!Αρχικά να σας ευχαριστήσω για το θάρρος που μου δώσατε στην προηγούμενη ανάρτηση...αύριο θα πάω τελικά στην Δήμητρα το δίπτυχο...και ελπίζω να πλησιάζει αυτό που φανταζόταν !!
Συνεχίζω τώρα με τα διάφορα που φτιάχνω για τα bazaar..
Στους Αγιοβασίληδες έρχονται να προστεθούν ένα χιονισμένο τοπίο σε γυάλα...


ένα επιτραπέζιο καδράκι decoupage με χιονάνθρωπους...



ένα καδράκι- πλακάκι  πάλι με decoupage στο οποίο εκκρεμεί το πως θα ανοιχτεί η τρυπούλα για να κρεμιέται...αλλά αυτό θα το αναλάβει ο Σταύρος...


και ένα ακόμη καδράκι decoupage σε πλακάκι...δίπτυχο...που εκκρεμεί να κολληθεί πάνω σε ξύλο...αλλά δεν έχω βρει απομεινάρια στο μεγεθός του και μάλλον θα πρέπει να καλοπιάσω τον κουνιάδο να μου κόψει!!!

Μέχρι εδώ πάνε για την ΜΚΟ ...Μείνε δυνατός.....Ελπίζω και εύχομαι να πάει καλά το παζάρι τους...


Συνεχίζω με τα πρώτα πραγματάκια που έχω ετοιμάσει για το παζάρι του νηπιαγωγείου Νευροκοπίου.

Σπιτάκια- στολίδια (σετ των 6) από σκληρή πλαστική διαφάνεια....αυτές των κουτιών από παιχνίδια...για να δείτε ότι τις μαζεύω και αυτές... Την ιδέα την είδα κάπου στο pinterest και μου άρεσε...οπότε οδηγήθηκα σε ένα υπέροχο site που σας το προτείνω....εδώ...Μέσα τους φιλοξενούν λουλουδάκια...


Σουβέρ-cd  (σετ των4) με decoupage...εδώ κάτι πρέπει να μου διαφεύγει...Στην πίσω πλευρά έχω απλά βάψει με ατλακόλ μανώ και ασημί χρώμα αλλά μάλλον κάτι έπρεπε να κολλήσω πριν για να γίνουν πιο σκληρά ή βάζουμε δύο cd???? Πείτε μου για να τα διορθώσω...


Νεραϊδες ή αγγελάκια(?)- στολίδια (σετ των 4) φτιαγμένα από φούντες- πιάστρες για τις κουρτίνες...που τους λείπουν τα χεράκια!!!




Για το τέλος σας αφήνω κάτι που δουλεύω τώρα για τον ίδιο λόγο...για να μην νομίζετε ότι εγκατέλειψα και τις προσπάθειες με τον πυρογράφο!!!! Μέχρι στιγμής θαρρώ πως πάει καλά...ελπίζω να συνεχίσει και να γίνει όμορφο...

...γιατί η προηγούμενη απόπειρα πήγαινε καλά μέχρι ένα σημείο...Αν παρόλα αυτά η Άννα πιστεύει ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στο νηπιαγωγείο εγώ θα το κάνω πακετάκι με τα υπόλοιπα... Ο μόνος λόγος για τον οποίο το δείχνω...


Θα επανέλθω και με άλλα....Σήμερα πήρα είδηση και το παζάρι της φιλοζωϊκής....και έχω σε εκκρεμότητα κάποια πραγματάκια και για το bazaar των ζωγράφων σε δράση για τα παιδιά....Πολλά bazaar και άρχισα να αγχώνομαι...γιατί δεν σας είπα ότι έχω ξεκινήσει και 2 συρταράκια.... Τρέχω...σας αφήνω...γιατί έχασα χρόνο....Καληνύχτα, όμορφες!!!

24 σχόλια:

  1. Τελικά πονηρούλα του πήρες τον αέρα του πυρογράφου και τον κάνεις ότι θέλεις πια. Απ' ότι βλέπω η τεχνική αυτή έγινε κτήμα σου. Καλή δουλειά και καλή δύναμη. Βλέπω έχεις φούριες πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφα ολα αναιξερετως!!!!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανέμορφα όλα!!!!μπράβο σου!!!και για καλό σκοπό!!
    φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΟΜΟΡΦΗ!!!!!!
    ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ!!
    ΜΑΜΑ ΜΕ 4 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ!!!!!!
    ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ;
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολλά και ωραία τα πραγματάκια σου! Καλή συνέχεια!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπραβο Ασπα μου!!!Μπραβο σου που νοιαζεσαι και για ολα τα bazaar,και για το φιλοζωικο!Οι Χριστουγεννιατικες σου δημιουργιες απαιχτες!!!!Κι εχεις και πολυ πρωτοτυπες ιδεες,καλα τα πας με τον πυρογραφο βρε,τι ανησυχεις?Και μετα να μην εχεις πονους με τοση δραστηριοτητα!Νασαι καλα παντα,σου στελνω πολλα φιλιααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξεχασα,σουχω απαντησει στον Πλανητη για ΟΛΟΥΣ,αυτο που ρωτησες.Καλο ξημερωμα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άσπα είσαι ακούραστη. Ετοίμασες πολύ ωραία πράγματα και διαφορετικά. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πωπω πόσα πραγματα βρε Ασπα μου!!Αξια είσαι που τα καταφερνεις όλα άψογα!Τα χριστουγεννιατικα σου ειναι απλά υπέροχα!Είσαι απίθανη!!Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα όλα Άσπα μου! Μπράβο σου που μέσα σε όλα δεν ξεχνάς όσους χρειάζονται βοήθεια...
    Με τον πυρογράφο τα κατάφερες πολύυυυ καλά τελικά! Τέλεια τα σχέδια σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ασπα μου, είναι όλα πανέμορφες δημιουργίες! Μπράβο σου για την συμμετοχή σου στα bazaars και μάλιστα με τόσα έργα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι όλα υπέροχα!!!!!! Μπράβο για την συμμετοχή σου σε όλα τα bazaar!!! Πολλα φιλάκια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου Ασπα!Αλλά καί η προσφορά σου στά μπαζάρ σέ τιμά!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. όλα υπέροχα!!!!μπράβο Άσπα!!!καλή συνέχεια!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Wow lovely!!!
    Have a wonderful weekend! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. όμορφα όλα
    θα σε ενδιέφερε αυτό;
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/blog-post_6861.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ που θες να λάβεις μέρος στο διαγωνισμό μου..κανονικά είναι να συμμετέχουν με δημιουργία που θα φτιάξουν τώρα, γι αυτό το βαλα και δυο μήνες για να έχετε καιρό, από την άλλη δε θέλω να δυσκολεύω κανέναν

      Διαγραφή
  17. α,τον έμαθες τελικά τον πυρογράφο!!!Μπράαβοοοοοοο!!!!
    είναι όλα πολύ πολύ πολύ όμορφαααααααααααα!!!
    πολλά φιλιά και καλό ΣΒΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η πυρογραφία πάει όχι απλώς καλά... Καταπληκτικά!!! Ζήλεψα, θα βγάλω κι' εγώ τον πυρογράφο μου απ' το κουτί του!!!!
    Χίλια μπράβο Άσπα μου για όλα σου τα έργα για τα bazaar. Είναι όλα υπέροχα. Δε σου κρύβω πως κι' εγώ έχω αγχωθεί...
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι υπέροχα πραγματάκια Ασπα!!! Καλώς σε βρήκα στο μπλογκοσπιτάκι σου!!! Συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σου για τα bazaar!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ασπα μου ειναι ολα υπεροχα συγχαρητηρια γλυκια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άσπα, είσαι υπέροχη !!! Και πολυπαραγωγική !!! Μπράβο, κοριτσάκι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πω...πω.. ακούραστη εισαι Ασπα μου μπράβο για τις τόοοοσες πολλες δημιουργίες σου..μέσα σε όλα... και το κεθε τι που κανεις ειναι πανέμορφο... καλη συνεχεια ..αν θελεις ρίξε μια ματιά και στο μπλοκ μου ...απαντησα στην πρόσκλησή σου λιγο αργά αλλα μόλις τωρα μπόρεσα να το κανω..εχουμε πέσει όλες στην δημιουργία...χι..χι..αλλα εσένα δεν σε φτανουμε Ασπα μου.... μπράβο σου...φιλακια πολλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή