Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2012

Δώρο για μία φίλη...



 Θα σας το δείξω λίγο ανάποδα....ξεκινάω με λεπτομέρειες...πλεκτή δαντέλα...φλούδες ξύλου που ντύθηκαν με αλουμινόχαρτο...στρασάκια (θυμάστε το κολλητήρι...άριστο εργαλείο...χαχαχα)
Τα χρώματα κλασσικά σκούρα...δεν μπόρεσα να ξεφύγω...παρόλο που προσπάθησα...




Προορίζεται για μια κουμπάρα μου (αλλά κυρίως φίλη)...που γιορτάζει την Παρασκευή...  αλλά με έπιασε μια ανασφάλεια... Είχε δει το τρίπτυχο που είχα φτιάξει παλιότερα και μου έδωσε μια εικόνα ζητώντας κάτι σαν το τρίπτυχο με την γυναίκα όμως σε στάση ύπνου όπως στην παρακάτω εικόνα...







Στο τελικό αποτέλεσμα...η γυναίκα δεν έχει καμία σχέση με την εικόνα...αλλά παρόλο τα λάθη και τις ατέλειες του...πλησιάζει...νομίζω... σε αυτό που ήθελε..Εσείς τι λέτε??? Το κάνω το δωράκι ή όχι????


22 σχόλια:

  1. Λάθη; τι λες Ασπα μου που τα βλεπεις; εγώ γιατί βλεπω ενα τέλειο αποτελεσμα;;; αν και ολες αυτ΄ές οι τεχνικές ειναι για μενα αγνωστες εν τούτις βλεπω ενα πανεμορφο εργο...πολυ ομορφο δώρο ..ναι να της το δώσεις...θα τρελεθεί απο την χαρά της νομίζω..φιλακια ...σημερα εβαλα και το βραβειο σου ... στο μπλοκ μου ... και σε ευχαριστώ αλλη μια φορα...φιλακια πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα,και βέβαια να το κάνεις το δωράκι,'Ασπα μου!
    Εγινε πανέμορφο !!!Η φίλη σου θα το χαρεί πολύ !
    Φιλάκια !!!!

    ΥΓ. Το κολλητήρι το πήρα κι εγώ αλλά δεν είχα ακόμα την ευκαιρία να το δοκιμάσω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ,ΤΕΛΕΙΟ ΕΓΙΝΕ!!!!!ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ!!!ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥΥΥΥΥ!!!!ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ,ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!!!!!!!
    ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!
    ΥΓ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα,Άσπα!Τέλειο το δωράκι!Θα χαρεί η φίλη σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα! Εγω βρισκω οτι της μοιαζει πολυ η κοπελα, τυχρεη η κουμπαρουλα σου ππου εχει τετοιες φιλες!
    Να το χαρει!!
    Ειδα και το τριπτυχο και ειναι μαγικο, ονειρεμενο!!!!
    Να χαιρεστε και το μπεμπακι σας!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άσπα θυμάμαι το τρίπτυχο ήταν ένα αριστούργημα, αλλά και αυτό εδώ είναι πολύ ωραίο και νομίζω ότι θα αρέσει στην φίλη σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο και τα χρώματά του είναι υπέροχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΩΡΑΚΙ;
    ΑΚΟΥ ΛΕΕΙ ΑΝ ΤΟ ΔΙΝΕΙΣ Η ΟΧΙ;
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειναι πολυ ομορφο καλη μου και δοσμενο με την δικη σου ματια....
    Μου αρεσει!
    Φιλακια.... ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο τό δωράκι σου!Σίγουρα θά τό ευχαριστηθή!Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ομορφο το δωρο ! Να το προσφέρεις οπωσδήποτε! Και μόνο η σκέψη αρκεί! Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση,και το αποτέλεσμα σε δικαιώνει ! Φιλιά, Ασπα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν έχεις δισταγμούς, δώσ'το σε μένα που μ' αρέσει πάαααααρα πολύ!!!! Άκου ερώτηση....... Φανταστικό είναι, θα ενθουσιαστεί!!!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν πειράζει που δεν είναι ίδιο με την εικόνα, σημασία έχει ότι έχει φτιαχτεί με αγάπη και όταν κάτι είναι μέσα από την καρδιά μας δεν έχει ψεγάδια παρά μόνο λάμπει1 Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άσπα είναι υπέροχο!Θα το χαρεί σίγουρα.Μπράβο σου ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άσπα,είναι εξαιρετικό μην το συζητάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και βέβαια να το δώσεις! Το ρωτάς? Χωρίς να θέλω να σε κολακέψω, ο πίνακάς σου είναι πολύ πιο όμορφος από το δείγμα. Βγάζει μια ηρεμία και γαλήνη, που ταιριάζει πολύ καλύτερα στο ύφος και τη στάση της κοπέλας. Μπράβο σου! Η φίλη σου θα πρέπει να εκτιμήσει ιδιαίτερα το ότι δεν αντέγραψες (τι πιο εύκολο, άλλωστε;) αλλά είδες το έργο με τη δική σου ματιά. Φιλιά!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άσπα μου θα ενθουσιαστεί η φιλενάδα σου. Είναι πολύ όμορφο. Μην έχεις ανασφάλειες...δεν θα μπορούσε να είναι ίδιο με τη φωτογραφία και δεν ήταν αυτό το ζητούμενο. Έτσι όπως το βλέπω μου αρέσει πολύ. Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ασπα είναι τέλειο πραγματικά είμαι σίγουρη η φίλη σου θα ενθουσιαστεί είναι απλά υπέροχο, μακάρι κ εμένα να ζωγράφιζε τόσο ωραία η κουμπάρα μου χι χι!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλή σου μέρα Άσπα!!!Εννοείται το κάνεις δώρο!!!!Είναι πολύ ωραίο και φτιαγμένο με αγάπη!!!Θα το χαρεί πολύ η κουμπάρα σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εννοείται πως θα το δώσεις...Αν δεν της αρέσει είμαι κι εγώ εδώ...χαχα φιλάκια καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απορώ γιατί έχεις αμφιβολίες ! Αφού είναι υπέροχο !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή