Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2012

Γιορτινός διαγωνισμός δημιουργίας..από το Δελφινάκι!!!


Γιορτινός Διαγωνισμός Δημιουργίας με θέμα τα "Χριστούγεννα και τον Νέο Χρόνο" από το αξιαγάπητο Δελφινάκι με διάρκεια δύο ολόκληρους μήνες, από 1/11/12 μέχρι 31/12/12! "Ποιηματάκια, ιστοριούλες, κατασκευούλες, ζωγραφιές, κοσμηματάκια,  χριστουγεννιάτικες καρτούλες  και ότι άλλο σκεφτείτε, ότι άλλο θέλετε" λέει το Δελφινάκι που θέλει να μυρίσει το μπλογκοσπιτάκι της Χριστούγεννα...  

Θα μου πείτε ότι ακόμη δεν ξεκίνησε... αλλά καθότι έχω καταπιαστεί με πολλά, έχουν αρχίσει και τα διαγωνίσματα (παιδιών και μαθητών), πάσχω και από Αλτσχάιμερ....φοβήθηκα μην το ξεχάσω!!! Θα παρακαλέσω λοιπόν  το Δελφινάκι, να με συγχωρήσει για την βιασύνη...

Έχω ξεμείνει από υλικά οπότε στράφηκα για άλλη μια φορά στα διάφορα κουτιά με τους "θησαυρούς - σκουπίδια" μου...Ξεχώρισα δύο λάμπες...μια γυάλα...μια γούνινη κουκούλα (ξέμεινε από παλιό μπουφάν της Αλεξάνδρας που δόθηκε χωρίς αυτή)...λίγο τούλι...ένα διακοσμητικό (από βάζο που έσπασε)..λίγο τούλι...άσπρο χρώμα...ένα πλαστικό πηρουνάκι...λίγο ύφασμα (από παλιά αποκριάτικη στολή)...
Πήρα και το πιστόλι σιλικόνης και ξεκίνησα...κολλώντας τις δύο λάμπες...


....και έφτιαξα ένα χιονάνθρωπο που τον τοποθέτησα μέσα στην γυάλα...Δυστυχώς οι φωτογραφίες από τα υπόλοιπα στάδια σβηστήκαν από ένα μικρό χεράκι που έπαιζε με το κινητό της μαμάς!!!







Δελφινάκι μου, αν δεν σε πειράζει που είμαστε εκτός προθεσμίας, αυτός ο χιονάνθρωπος αποτελεί την συμμετοχή μου στον γιορτινό διαγωνισμό σου... Ελπίζω να σας αρέσει το αποτέλεσμα...εγώ το λάτρεψα και είναι το πρώτο Χριστουγεννιάτικο που πήρε θέση στο τζάκι...έτσι για να μυρίσει και το σπίτι πρόωρα Χριστούγεννα!!! Φιλάκια!!! 

16 σχόλια:

  1. καλημέρα.ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή και την δημιουργία, την όμορφη δημιουργία..σ ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που αφιέρωσες για το ταπεινό διαγωνισμό μου.. επίσης ευχαριστώ για το τρόπο παρουσιασης του διαγωνισμου μου , τα λόγια που έγραψες..καλή επιτυχία να σου ευχηθώ στο διαγωνισμό μου..τρέχω να αναρτήσω τον όμορφο χιονάνθρωπό/λάμπα..τι ωραία ιδέα..το λάτρεψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ασπα καταπληκτικη η ιδεα σου!!!!Εγινε πανεμορφο!!!!Καλη επιτυχια στον διαγωνισμο!!!Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ασπα μου καλημερα!!!!!Ηκατασκευη σου με εχει αφησει αφωνη ειναι υπεροχη!!!!Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο, Ασπα για την εκπληκτική ιδέα! Να'σαι καλά! Καλή επιτυχία να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχος ο Χιονάνθρωπος ,Άσπα μου! Πολύ πρωτότυπη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι σκέφτηκες πάλι βρε Ασπασία!...Τέλειος ο χιονάνθρωπος!...κι`από τι υλικά...Μπράβο Ασπασία!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ όμορφη δημιουργία και πρωτότυπη ιδέα!!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Άσπα. Ένα δημιουργικό μυαλό δεν έχει ανάγκη από υλικά. Μπορεί από "σκουπίδια" να φτιάξει στολίδια!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλά...έχω πάθει πλάκα με την κατασκευή σου.Ακου,χιονάνθρωπό από λάμπες!!!!Είμαι καταενθουσιασμένη με αυτό το αποτέλεσμα,συν το ότι είναι και κούκλος,και χαρούμενος,και όμορφα ντυμένος και μέσα στο σπίτι του!!!!!!!!!!!!!!Ενα μπράβο,δεν φτάνει!!!!
    Είσαι μεγάλο ταλέντο Ασπασία μου-))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ασπασάκι μου, πάντα δημιουργική και με μεγάλες ιδέες!!! Πολύ όμορφα είναι!!! Φιλιά πολλά και καλό μήνα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπραβο σου πολυ ωραιαο και εγω παιρνω μερος μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ,ΤΕΛΕΙΟΣ Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!!!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!!!
    ΚΑΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!
    Υ.Γ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟ ΠΗΡΕΣ;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχες ιδέες σου κούκλα μου, ξετρελάθηκα με το σπιτάκι κάτω, τα κάνεις φανταστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλειος είναι ο χιονάνθρωπός σου!!!Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σου Άσπα μου!!
    Κυριακή και βρήκα χρόνο για σεργιάνι.
    Μα τι τέλειος χιονάνθρωπος είναι αυτός; ΥΠΕΡΟΧΟΣ πραγματικά!!!
    Καλή επιτυχία με το διαγωνισμό της αγαπημένης μου συμπατριώτισσας.
    Πολλά φιλιά Άσπα μου!!!
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή