Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2012

Μινιατούρες..συνέχεια

Χαίρομαι που σας άρεσε η τραπεζαρία στις προηγούμενες μινιατούρες....Δεν κρύβω πως απογοητεύτηκα που δεν σας άρεσε το κρεβάτι με τον ουρανό...γιατί εγώ το λάτρεψα...αλλά συνεχίζω απτόητη...Αποφάσισα να φτιάξω ένα roombox...Λείπουν πολλά ακόμη...κομοδίνα, γραφείο, ένας καλόγερος, καδράκια, διακοσμητικά φωτιστικό και φυσικά το κουτί που θα τα φιλοξενήσει..





.Τώρα θα μου πείτε τόσα bazaar στη γειτονιά και εσύ παίζεις με τις μινιατούρες? Μα τι να κάνω αφού μου μπήκε η ιδέα??? Βέβαια και η ίδια έχω αρχίσει να απορώ με το πως αφήνω στην μέση διάφορα και μεταπηδάω σε άλλα...κάτι ψυχολογικό θα κρύβεται...δεν μπορεί...!!! Πιστεύω όμως πως θα προλάβω να συμμετάσχω σε όλα...και δεν θα σας απογοητεύσω...
Πάμε τώρα για ένα βραβειάκι που έχω αφήσει στην μέση...Μιλάω για το βραβειάκι που μου έδωσε η Φλώρα


Οι κανόνες που το ακολουθούν είναι
1) Αναρτούμε το βραβείο στο ιστολόγιο μας
2) Ευχαριστούμε το πρόσωπο που μας το χάρισε
3) Αναφέρουμε 7 τυχαία πράγματα σχετικά με τον εαυτό μας
4) Αναφέρουμε τους κανόνες
5) Χαρίζουμε το Βραβείο σε ακόμα 7 ιστολόγια της επιλογής μας
6) Ενημερώνουμε τα ιστολόγια με ένα σχόλιο για να περάσουν να το παραλάβουν
Σε ευχαριστώ πολύ Φλώρα...για άλλη μια φορά... για την τιμή που μου κάνεις και προχωράω στην εξομολόγηση...Θα προσπαθήσω να μην επαναλάβω γνωστά πράγματα...
1. Πιστεύω ακράδαντα στο όπου υπάρχει ένα θέλω...υπάρχει και ένα μπορώ
2. Χωρίς να έχω θέμα με την ηλικία μου τονίζω πάντα ότι είμαι γεννημένη τον ΔΕΚΕΜΒΡΗ του ΄71!!! Μην φορτωθώ και όλο το έτος!!!
3. Πιστεύω στο "ταξίδι" και όχι απαραίτητα στον "προορισμό"
4. Θέλω να μάθω να ράβω
5. Φοβάμαι την στιγμή που θα πάψω να ονειρεύομαι...είναι αυτό που με κρατάει κάθε φορά που πέφτει η διάθεσή μου
6. Επαναλαμβάνομαι...αλλά έχω ένα ταξιδιωτικό απωθημένο με το Παρίσι αν και τελευταία μου μπήκε να πάω και Μάλτα!
7. Μου αρέσει να δοκιμάζω...καθετί. Ίσως βέβαια αν είχα "δοκιμάσει" και κάποιους ανθρώπους να είχα αποφύγει κάποια στραπάτσα!!

Αυτά!!! Πάμε τώρα στο δύσκολο κομμάτι...Ξέρω ότι πολλοί το έχετε ήδη και δεν προλαβαίνω να ελέγξω όλους όσους σκέφτομαι...αλλά ξέρω πως αν το αφήσω ελεύθερο δεν θα το πάρει κανείς, οπότε ας με συγχωρήσουν όσοι το έχουν ήδη και θα τους το ξαναδώσω αλλά ας μην ντραπούν να το πάρουν και όσες το θέλουν και δεν τους το δίνω...Όλοι όσοι παρακολουθώ ...και πολλοί ακόμη που δεν έχω ανακαλύψει... το αξίζουν!!!

Πάω να τους αφήσω τα μηνυματάκια!!!!Σας φιλώ γλυκά για καληνύχτα!!!
Ουπς! Πάλι κλείνω χωρίς να σας πω ότι τελικά...εδώ και δύο βδομάδες έχω τοποθετηθεί στο περσινό σχολείο με διδακτικό έργο...και μάλιστα θα κάνω και ένα νέο πλην "άσχετο" με μένα μάθημα: την κοσμητολογία...στα πλαίσια της οποίας θα πρέπει να φτιάξουμε με τις μαθήτριες σαπουνάκια, σαμπουάν, λοσιόν, γαλακτώματα, κρέμες προσώπου και σώματος, μάσκες ομορφιάς, καλλυντικά, κτλ...Έχω ήδη αρχίσει και ψάχνω βιντεάκια στο διαδίκτυο αν και έχει κάποιες αναλυτικές οδηγίες και το βιβλίο...Όπως είπα και στην διευθύντρια....μου ανοίγουν νέους ορίζοντες!!! Σας φιλώ και ποντάρω στην βοήθειά σας αν τα βρω σκούρα!!! Καληνύχτα!!!

21 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ που δεν αγνόησες το κάλεσμά μου. Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Ασπα!Συγχαρητήρια γιά τό βραβειάκι σου!Οι μινιατούρες σου μέ ξετρέλαναν!Πολύ όμορφες!!Τό κρεβατάκι,τό λάτρεψα!Καλή εβδομάδα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μαλλον δεν φαινοταν το μπλογκ σου στην λιστα μου...αχ, πως με τσαντιζουν αυτά τα "κομπιουτεριστικα" προβληματα! ....βλέπω κουκλόσπιτο και χαιρομαι!!!!! τι όμορφα όλα! που ειναι το κρεββατακι..που υποτιθεται δεν άρεσε???? δεν μπορεσα να το βρω τωρα ..στα γρηγορα! Σε ευχαριστω που με σκεφτηκες με το βραβειο! να εισαι καλά! Το προχωραω σε όλες σας..τοσα και τοσα όμορφα...δεν γινεται να ξεχωρισω ! :) φιλια , και θα επιστερεψω για αναλυτικοτερες ματιες!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να πω και εγώ ότι δεν το πρόσεξα?Μου τράβηξε την προσοσχή,η τραπεζαρία-)))
    μμμ...αρχίζει σιγά σιγά να ολοκληρώνεται.Κρεβατάκι..ντουλάπα...είσαι σούπερ!!!Μπράβο-)))
    πολλά πολλά φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το κρεβατάκι είναι πανέμορφο!Όλα τα λεφτά...
    Καλή επιτυχία στο νέο ξεκίνημα με την κοσμητολογία! Ακούγεται ενδιαφέρον:)
    Καλό απογευματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάααρα πολύ χαριτωμένες οι μινιατούρες!!!!
    Συμφωνώ με τις περισσότερες απαντήσεις σου, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο βρε Άσπα!!!!!Σε χαίρομαι και μ'αρέσεις που ασχολείσαι με τόσα πράγματα!!!!!Τι λεπτομέρεια και τι ψιλοδουλειά!!!Το κρεβάτι (μια που το ανέφερες,δεν το είχα δει)είναι της Μαρίας Αντουανέτας;Τέλεια όλα τα έπιπλα.Και πάλι μπράβο!!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποση υπομονη πρεπει να εχεις!!!Μπραβο Ασπα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωχ, αυτή η "κοσμητολογία" με εξιτάρει !!! Φαντάζομαι το ίδιο και σένα! Χαχα!! Θαυμαστή η υπομονή σου με τις μινιατούρες! Μπράβο , Ασπα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συνεχίζεις βλέπω ακάθεκτη. Πολύ πολύ όμορφο το σετάκι. Τελικά τι είναι αυτό το χρυσό πλέγμα στις καρέκλες της προηγούμενης ανάρτησης;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη αλλά ξέχασα να σου απαντήσω...1ον είναι ασημί και 2ον δεν ξέρω τι πλέγμα είναι...Είχε μείνει του κουνιάδου μου...Το είχε πάρει πριν καμμιά 10ετία..είχε φτιάξει κάτι ξύλινα κουτιά και στην μπροστινή όψη είχε βάλει αυτό το πλέγμα...ήταν για να "ντύσει" παλιά σώματα καλοριφέρ...Σε μάντρα οικοδομών είπε πως το είχε πάρει...

      Διαγραφή
  11. Τέλειες οι μινιατούρες πρέπει να έχεις πολύ υπομονή θέλουν δουλεία!!! Μπραβο!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!
    Υ.Γ αυτό με το Δεκέμβριο μήνα μου άρεσε κ εγώ το ίδιο μήνα γεννημένη!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με τέτοια επίπλωση το κουκλόσπιτο θα γίνει τέλειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατα αρχην συγχαρητηρια για το βραβειο,με τρελαίνουν οι μινιατουρες σου,φανταστικές ,μπραβο για την υπομονή σου.Και τέλος χαίρομαι πολύ γιατί σου έλεγα ότι και για σένα και για τα αγόρια σου θα πάνε όλα καλά και νομίζω ότι πήγαν, σχετικα με το που θα ειστε σε σχολεια,καλό βράδυ,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι μινιατούρες απλά ΤΕΛΕΙΕΣ!!! Μα πως τις έκανες τόσο γλυκούλικες!?!?!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλειες οι μινιατούρες σου!!!!!καλή συνέχεια!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι τόσο όμορφες οι μινιατούρες σου!Ονειρεμένες!Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου και για τη δουλειά σου!Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άσπα μου, σ' ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις να μου δώσεις βραβειάκι. Πήγε ήδη στη σελίδα του "Βραβεία - Δώρα". Χαίρομαι για την τοποθέτησή σου στο παλιό σχολείο, για την κοσμετολογία όμως, δυστυχώς δεν έχω ιδέα. Έχουμε αρκετές φίλες πάντως που ασχολούνται με το θέμα.
    Τις μινιατούρες σου τις θαυμάζω όλες και το κρεββάτι με τον ουρανό, εγώ τουλάχιστον, δεν κατάλαβα τι ήταν απ' τις φωτογραφίες. Τώρα που το είπες το πρόσεξα και είναι φανταστικό. Ξαναπαρουσίασε μια μια φωτό να το δούμε καλύτερα.....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ,ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΜΙΝΙΑΤΟΥΡΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΥΧΕΡΕΣ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΟΥΝΙΑΔΟ ΞΥΛΟΥΡΓΟ!!!!!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ,ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ,ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΛΗΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΕΤΟΛΟΓΙΑ[ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ,ΠΟΙΑ ΤΑΞΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ;ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ].
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μάθημα διδάσκεται στο τμήμα βοηθών φαρμακείου και στο τμήμα αισθητικής στις ΕΠΑΣ...Όσο για τον κουνιάδο ξυλουργό...τον λατρεύω και θα τον λάτρευα περισσότερο αν μου έφτιαχνε και μερικές μινιατούρες...αλλά αυτή την χάρη δεν μου την κάνει!!!Φιλιά!!!Για πυρογράφο πήγα αλλά τα είχαν μαζέψει όσα τους είχαν μείνει...Πάντως θα τα ξαναβάλουν είπαν μέσα στον μήνα...Σε έχω στα υπόψιν!!!

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα Άσπα μου!!Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog και τη συμμετοχή στο secret swap!! Είναι πανέμορφες οι μινιατούρες σου μπράβο!!! Είχα θαυμάσει και τους ξεχωριστούς κουμπαράδες σου πριν λίγες μέρες!!!
    Να χεις έμπνευση να δημιουργείς!!! Καλό σ/κ και πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή