Κυριακή, 14 Οκτωβρίου 2012

Επειδή οφείλουμε να μείνουμε δυνατοί...

Η ΜΚΟ «ΜΕΙΝΕ ΔΥΝΑΤΟΣ» έχει ήδη ξεκινήσει τη διοργάνωση του Χριστουγεννιάτικου bazaar της και ζητάει από τις Ελληνίδες blogger να στηρίξουν την προσπάθεια αυτή με τις δημιουργίες τους. Πίνακες ζωγραφικής, μεταποιήσεις αντικειμένων, χειροτεχνίες κάθε είδους, είναι όλα καλοδεχούμενα.
Τα χρήματα από την πώληση των αντικειμένων θα χρησιμοποιηθούν για την δημιουργία ενός κέντρου ευεξίας & ολιστικής υποστήριξης των ανθρώπων που εμπλέκονται με τον καρκίνο (CANCER SURVIVORS WELLNESS CENTER).
 Υπεύθυνη Συλλογής Αντικειμένων:
Κωνσταντίνα Καρακατσάνη, Συμβουλευτική Ψυχολόγος
Μέλος ομάδας ψυχοκοινωνικής υποστήριξης Be strong

τηλ. 1069
τηλ.: 693 42 38 38 8

Η δική μου πρώτη απόκριση σε αυτό το κάλεσμα είναι 2 Αι-Βασίληδες...ένας χάρτινος φτιαγμένος με τον τρόπο που φτιάχνουμε και τα δεντράκια από περιοδικά (εδώ μπορείτε να δείτε οδηγίες από έναν που είχα φτιάξει πέρυσι) και ένας σε μπουκάλι ντυμένο με ύφασμα από ένα παλιό σκουφί...



 Σε λίγες μέρες αισιοδοξώ να έχω έτοιμα και τα υπόλοιπα που φτιάχνω για να φύγουν όλα τα πακετάκια για τα bazaar...

Θα ήθελα όμως να σας δείξω και την πρόοδο του roombox...μικρή μεν αλλά με έχει ενθουσιάσει!!! Ξεκίνησα να φτιάχνω το κουτάκι...έβαλα πατώματα...κόλλησα ροζ χαρτάκι στον τοίχο...έβαλα και δύο μεγάλες αφίσες  με μπαλαρίνες γιατί " θεία Τία, πάω μπέτο"...κοινώς "θεία Ασπασία, πάω μπαλέτο" Ναι, προορίζεται για την μικρή 3χρονη ανηψιά μου που απαίτησε νωρίς νωρίς να πάει μπέτο!!!!



 Στα επιπλάκια έγινε μια μικρή πρόοδο αλλά μας λείπει ακόμη το λάπτοπ, βιβλία, μολυβοθήκες, ο καλόγερος να κρεμάσουμε τσαντούλα, ομπρέλα, και ίσως ένα καπέλο, ένας καθρέπτης πίσω από τα αρωματάκια και φυσικά διακοσμητικά τοίχου, η καρέκλα και ένα χαλί!!!







Και επειδή ως γνήσια γκρινιάρα, παραπονέθηκα για το κρεβατάκι με τον ουρανό...το ξαναβάζω...Δεν θέλω να μου χαριστείτε...Απλά ξετρελάθηκα εγώ μαζί του και απογοητεύτηκα που όλοι σταθήκατε στην τραπεζαρία...




Με αυτά τα λίγα θα σας καληνυχτίσω και θα σας ευχηθώ καλή συνέχεια σε όσα όμορφα φτιάχνετε...Να θυμάστε πρέπει να μείνουμε δυνατοί και οφείλουμε να βοηθάμε και τους άλλους να μείνουν!!!

18 σχόλια:

  1. Όλα πανέμορφα Άσπα μου!!!
    Καλά ε!!! Αυτό είναι το πιό όμορφο κρεβάτι μινιατούρα με ουρανό που έχω δεί στη ζωή μου!!!! :)
    Πραγματικά σε θαυμάζω που μπορείς και φτιάχνεις αυτά τα μικροσκοπικά πραγματάκια!
    Φιλιά πολλά! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hello, Aspa!
    Congratulations on your initiative to help the bazaar!
    It's great to help others.
    His Roombox is getting too cute.
    Have a very nice week!
    Hugs from Brazil,
    Mariana.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello Mariana!!Thank you for your sweet comment!
      Sure it's great to help others...now more than ever!!!Helping to all these bazaars let me keep dreaming a beautifull world for all...
      Hugs from Greece!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφοι Αι Βασίληδες!!! Αλλά και το σπιτάκι...και το κρεβάτι...χαχα...τέλεια! Μπράβο Ασπασούλα!!! Πολλά φιλιά κούκλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άσπα είσαι μοναδική στο να φτιάχνεις κουκλόσπιτα και μικροέπιπλα, αλλά και οι Αι Βασίληδες είναι υπέροχοι.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θεία Τία, σέλω κι' εγώ τσέτσο room box! Να τη χαίρεστε τη μικρούλα, θα ενθουσιαστεί με το κουκλόσπιτο, είναι φανταστικό! Αλλά κι' οι Αι Βασίληδες... ΤΕΛΕΙΟΙ!!!! Μπράβο Ασπασάκι...
    Καλή βδομάδα να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορώ να αρνηθώ σε ένα τόσο γλυκό μωρό????Σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. το δελφινάκι λατρεύει τις μινιατούρες όλες όλες όσες υπάρχουν στο δωματιάκι και το κρεβατάκι/ουρανό
    μπράβο για τις μινιατούρες και τους αη βασίληδες
    καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφες οι μινιατούρες-επιπλάκια! Αλλά και τα Αγιο-Βασιλάκια είναι τρέλα! Μπράβο, 'Ασπα ! καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άσπα, εγώ είμαι ...παιδί από την Πάτρα, όπως με είπε και το Villioτάκι ! Άρα, είμαστε ... κοντοχωριανές !
    Οι κατασκευές σου είναι καταπληκτικές ! Το δε σπιτάκι είναι απίστευτο ! Μπράβο !
    Θα προσπαθήσω να φτιάξω κι εγώ κάτι για το χριστουγεννιάτικο αυτό bazzar, αλλά σίγουρα θα είναι λιγότερο εντυπωσιακό από τα δικά σου !
    Χαίρομαι πολύ που σε βρήκα ! Θα τα λέμε συχνά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απίστετο είναι αυτό το κουκλοσπιτο σε προδιαθέτει για ένα ονειρεμένο κόσμο,αλλα και οι αγιο Βασίληδες πολυ γλυκούληδες,καλό σου βράδυ ,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και οι δυο Αι Βασιληδες εγιναν υπεροχοι!!!!Για το κουκλοσπιτο τι να πω ολα τα λεφτα!!!Μπραβο Ασπα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο 'Ασπα μου, υπέροχοι οι Αι Βασίληδες! Το σπιτάκι με τα επιπλάκια του είναι κα τα πλη κτι κό !!! Μου αρέσει πολύ ! Αλλά και το κρεββατάκι με τον ουρανό, σε ποιόν δεν άρεσε ??? Για να είμαι ειλικρινής, θα το προτιμούσα με τον ουρανό πιό ανάλαφρο (με την δαντελλίτσα του, χωρίς το γκρί πλεκτό δηλαδή).
    Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άσπα καταρχήν συγχαρητήρια
    Δεν μπαίνω συχνά στο μπλογκ και σήμερα ανακάλυψα δύο μπαζάρ
    Όσο για το σπιτάκι σου είχα γράψει σχόλια πριν λίγες μέρες για τα έπιπλα αλλά τώρα που παίρνει άλλη μορφή γίνεται εκπληκτικό!
    καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελεια και οι Αγ -Βασιληδες και οι μινιατουρες!
    Μπραβο σου Ασπα!!
    Καλο σου απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Άσπα μου!!
    Τι όμορφα όλα αυτά που μας έδειξες!! Οι Αγιοβασίληδες, το σπιτάκι με τα έπιπλα μινιατούρες. Μπράβο σου Άσπα!!! Εμένα με ενθουσίασαν οι κατασκευές σου.
    Σου εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ασπα μου εσύ ξεπερασες στα επιπλακια και άλλους..χι..χι.. και στο κουκλόσπιτο επίσης.. πανεμορφα έγιναν ..να σε ρωτήσω τα επιπλακια απο τί ειναι φιαγμένα;;;απο ξύλο;;
    επίσης και οι Αγιοβασίληδες σου πολύ ωραιοι...μην νομίζεις οτι ξεχασα το παιχνιδάκι σου;;; θα το κανω στην επόμενη αναρτησή μου....φιλάκια πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πω πω ....τρελαίνομαι με τις μινιατούρες σου .Ζηλεύω ....θέλω κι εγώ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή