Τετάρτη, 4 Ιουλίου 2012

Βαρέθηκα να μένω άπραγη....

Έμαθα τελικά την αιτία της τενοντίτιδας- περιαρθρίτιδας...Ρήξη και απασβέστωση τένοντα....Αρθροσκόπηση δεν έκανα....για τον απλό λόγο ότι έμαθα ψάχνοντας ότι είναι μια μορφή εγχείρησης....ελάχιστα επεμβατική την είπε ο γιατρός...Ξεκινάω φυσιοθεραπείες και ίσως ηλεκτροθεραπεία αργότερα ...TENS τις είπε...Περίπου ένα 3μηνο λέει θα πάρει η αποκατάσταση... αλλά εγώ αυτούς τους δύο μήνες δεν μπορώ να τους χαραμίσω....!!!
Καλό το διάβασμα ....αλλά θα ενταχθεί στις ώρες της παραλίας....3 βιβλία διάβασα όσο έκλαιγα την μοίρα μου.... τελείωσα σήμερα και το "πικρό γλυκό λεμόνι" .... το οποίο και σας συνιστώ ανεπιφύλακτα...


Επιστρέφω ενεργά ...σε όσα μου αφήνουν γλυκιά γεύση... ξεκινώντας με  μικροπραγματάκια....και έχω σκοπό να συνεχίσω...γιατί έπαψαν να μου φταίνε τα πάντα.... Εξάλλου έχω και βοηθούς...οπότε επιστρέφω...με μια ακόμη γυάλα....για την Αλεξάνδρα...που..."εγώ δεν πήρα στα γενέθλιά μου...και είναι και από την βάπτισή μου οι μπαλαρίνες!" Πως να πω όχι?????


Συνεχίσαμε παίζοντας με πηλό...και υγρό γυαλί...το οποίο σημειωτέον η Φρόσω το δουλεύει καλύτερα από μένα...μην κοιτάτε που γυαλίζει η φωτογραφία...φυσαλίδα καμία!!! Θυσιάσαμε και ένα παλιό μοναχό σκουλαρίκι για την διακόσμηση και έτοιμο το σετάκι...!!!




Αύριο θα παίξουμε με γυψογάζα....ζήλεψα πολύ τα σπιτάκια της γειτονιάς και λέω να δοκιμάσω την τύχη μου....
Φιλάκια σε όλη την γειτονιά!!! Μια ζεστή αγκαλιά...και ένα ευχαριστώ που είστε πλάι μου!!!

17 σχόλια:

  1. Ασπασούλα περαστικά σου! Αν προσέχεις μπορείς να κάνεις κάποια πράγματα αλλά να μη κουράζεις το χέρι σου όσο γίνεται.Όμορφα πραγματάκια έφτιαξες...περιμένουμε και τα σπιτάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου...όσο για τα σπιτάκια...το έγραψα για να δεσμευθώ...Έχω και για σένα ...πακέτο με αργοπορημεεεεεένες εργασίες...αλλά λείπει το τελευταίο μάθημα...το οποίο ελπίζω να κάνω περιμένοντας την γυψογάζα να στεγνώσει...Κι αυτό το σχόλιο για να δεσμευθώ είναι!!!!χαχαχαχα!!! Την λάτρεψα την ζωγραφική... το τελευταίο διάστημα ακόμη πιο πολύ...δεν απαιτεί ντε και καλά και τα δύο χέρια!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Περαστικά εύχομαι, όλα να πάνε καλά!!Σας καταλαβαίνω, γιατί από πέρυσι ταλαιπωρούμαι με κάποια προβλήματα υγείας και δεν έχω απολαύσει ούτε το καλοκαίρι ακόμα..! Δύναμη εύχομαι για γ΄ρηγορη ανάρρωση!καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. περασστικαααααααααα!!!!υπεροχα εγιναν!!!!καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα πολύ όμορφα, αλλά όπως έγραψε και η Μαρία πιο πάνω, προσπάθησε να κουράζεις το χέρι σου όσο το δυνατόν λιγότερο. Για να μπορούμε ν΄απολαύσουμε στη συνέχεια, εκτός από τα σπιτάκια που έχεις κατά νου και πολλές άλλες δημιουργίες σου :0)! Περαστικά και..υπομονή! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ,ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΛΑ.ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΣΟΥ ΠΕΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ,ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥ,ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΡΩΤΑ Η ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ,ΣΤΟ ΛΕΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΕΙΡΑ.ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΕΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΣΕΤΑΚΙ.ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ ,ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΥ ΠΟΛΛΥ ΤΗΝ ΑΣΠΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΚΟΥΡΑΣΤΗ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!!!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΟΥ, ΚΑΛΟΤΥΧΑ ΚΑΙ ΓΕΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!
    ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΣΠΑ, ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝ ΕΣΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ;
    ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΕΣΕΝΑ;
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΥΨΟΓΑΖΑ!!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΠΕΡΙΦΗΜΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περαστικά σου, κοριτσάκι μου! Το σετάκι είναι πανέμορφο! Αφού έχεις και βοηθούς, είναι ευκαιρία να μάθουν και περισσότερα! Εσύ να δίνεις τις οδηγίες και εκείνοι να αναλάβουν την εκτέλεση! Κουράγιο και όλα θα φτιάξουν!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα! Πολύ δυνατή και όμορφη η επιστροφή σου! Περαστικά κι από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά σου Άσπα μου!!! Πρόσεχε μην πολυκουράζεσαι τουλάχιστον μέχρι να τελειώσεις τη θεραπεία και να δείς τα αποτελέσματα. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου αλλά μην κάνεις υπερπροσπάθεια και επιβαρύνεις την κατάσταση σου!
    Φιλάκια πολλά και να προσέχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή συνέχεια Άσπα αλλά με προσοχή!
    Να μην κουράζεις το χέρι σου σιγά-σιγά όλα θα γίνουν!
    Όσο για τις κατασκευές σίγουρα θα είναι πανέμορφες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ασπασακι..προσεχε..τι ειναι αυτα που κανεις..σιγα και σταθερα..αντε κοριτσι δεν ειμαστε για τετοια..τα λατραψα τα κοσμηματα..τα φιλια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ενταξει η τενοντιτιδα ειναι συχνο φαινομενο,αλλα με προσοχη!!
    πολυ ομορφα παντως τα κοσμηματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβοοοοοο!! Τα κοσμήματα έγιναν φανταστικά, ωραίο ντιζάιν, ωραία χρώματα.... θαύμα! Και η γυάλα με την μπαλαρίνα πολύ πολύ όμορφη...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ...ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ ΑΚΟΥ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ!!!
    ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΛΛΩΣΤΕ...ΑΝΤΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΨΟΓΑΖΑ...ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΞΑΝΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ασπασάκι μου, περαστικά σου βρε παιδί μου!!! Πρόσεχε και ακολούθησε πιστά τις οδηγίες των γιατρών και με πέσεις στις παλικαριές!!!! Τα πραγματούδια σου είναι πολύ όμορφα, αναμένουμε τώρα τα σπιτάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΔΥΝΑΤΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΚΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ!!!ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!Μ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΟΜΑΔΟΥΛΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή