Κυριακή, 1 Ιουλίου 2012

party time!!!


 Ένα φωτορεπορτάζ...με τις γνωστές χάλια φωτογραφίες μου... από το πάρτυ της Παρασκευής σας έχω σήμερα....αλλά ήθελα να πω και διαδυκτιακά  χρόνια πολλά στις κοριτσάρες μου....Η Αλεξάνδρα έσβησε τα 5 κεράκια της...είχε γενέθλια στις 28/6...και η Φρόσω τα 7 κεράκια...αν και τα γενέθλιά της είναι στις 5/7...Πάντα τα κάνουν μαζί...μια μέρα μετά τα γενέθλια της μιας από αυτές και φέτος έτυχε στις 29/6...μια μέρα μετά της Αλεξάνδρας. Η πεθερά μου βέβαια το  εξετάζει...λέει ότι τα γενέθλια δεν γιορτάζονται ποτέ νωρίτερα...και σταυρώνει την Φρόσω...να διώξει το κακό... κάθε φορά που τυχαίνει όπως φέτος!!!! 

Η Αλεξάνδρα

Η σειρά της Φρόσως
τα φουσκωτά φάνηκαν πολυτέλεια  εν καιρώ κρίσης...αλλά  εγώ τα θεωρώ το δώρο μου στα παιδάκια

πριν στολιστούν

δωράκια για  τις μεγάλες ... και για τις μικρές ... κυρίες !!! Τα αγοράκια δεν είχαν χειροποίητο δωράκι...αλλά μπλοκάκια και μολυβάκια super ηρώων...

οι μικροί καλεσμένοι....υπήρχαν και κάποιοι που λείπουν... ντρέπονταν

Και κάπου κατά τις 11.30 έφτασε η ώρα που τα φουσκωτά έπρεπε να ξεκουραστούν...
και ενώ η Αλεξάνδρα τα καληνύχτιζε χαιρετώντας η Φρόσω αν και πολύ κουρασμένη...ήθελε...λίγο ακόμη !!! Του χρόνου καρδιά μου!!!

13 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΙΣ ΚΟΥΚΛΙΤΣΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΥΧΕΣ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα Ασπασακι..να σαι καλα..να τα χαιρεσαι τα κοριτσια μου..τιποτα δεν ειναι τυχαιο..εχω γενεθλια..28-6-..ευλογημενες και τυχερες..απο ενα φιλι στην καθεμια..τι ομορφο το ρολοι..πιο ωραιο απο τα δικα μου..υπεροχο εγινε..χαρουμενο Κλοκαιρι Ασπασακι μου..ομορφη Κυριακη..τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι πανέμορφη ανάρτηση Άσπα μου... και οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες! Σας στέλνω τις καλύτερες ευχές μου, να χαίρεσαι τις κουκλίτσες σου και να τις καμαρώσεις όπως επιθυμείς!! Καλό μήνα να'χουμε και να περνάτε πάντα όμορφα! Φιλάκια πολλά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά!!!...
    Άσπα μου να τα χαίρεσε τα κοριτσάκια σου!!! να είναι γερά!...και χαρούμενα!... τα δωράκια που ετοίμασες πολύ όμορφα!...Μπράβο σου που ασχολήθηκες...που έκανες τόσο κόπο...γιατί δεν ήταν ένα και δύο...είμαι σίγουρη ότι τα παιδάκια καταχάρηκαν το πάρτυ!...
    Καλό απόγευμα!
    Υ.Γ Άσπα σ`ευχαριστώ και για τις ευχές που άφησες για τον γιό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άσπα μου να χαίρεσαι τις κορούλες σου. Χρόνια τους πολλά και ευτυχισμένα. Πολύ όμορφα αυτά που ετοίμασες για να ευχαριστηθούν αυτές αλλά και οι καλεσμένοι.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σου ζήσουν οι νεραϊδένιες σου, Άσπα μου, να τα χιλιάσουν και να είναι καλότυχες!!!
    Καλό μήνα και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρονια πολλα, να ειναι χιλιοχρονες και ευτυχισμενες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άσπα να χαίρεσαι τα κοριτσάκια σου!!
    Νάναι γερά, ευτυχισμένα πάντα!!!
    Να έχουν πάντα τα χαμόγελα που είχαν στο υπέροχο πάρτυ που ετοίμασες!!
    Καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γλυκειά μου Ασπα, να τα χαίρεσαι τα κορίτσια σου!
    Πάντα γερά, δυνατά, χαρούμενα , ευτυχισμένα και καλότυχα!
    Τα φιλάκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τις χαίρεσαι τις πριγκίπισσες σου Άσπα μου!!! Να είναι πάντα γερές, τυχερές κι ευτυχισμένές! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΙΣ ΚΟΡΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΙΤΣΕΣ...ΓΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΕΣ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!
    ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΑ ΦΟΥΣΚΩΤΑ ΑΥΤΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. βρε μια χαρα φωτο βγαζεις ωραια τα λες μπραβο να σας ζησουν αντε και δωρο ξανα για ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να είναι γερές οι κουκλίτσες! Και του χρόνου με το καλό! Ωραία τα χειροποίητα δωράκια! Η βαφτιστήρα μου έφτιαξε με τη μαμά της βραχιολάκια από χάντρες για να μοιράσει στα κοριτσάκια του πάρτι της. Τα αγοράκια... δωράκι από παιχνιδάδικο!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή