Κυριακή, 15 Ιουλίου 2012

Μία φιλενάδα από τα παλιά...

Πάει καιρός...που δύο φίλες της γειτονιάς...μιλάω φυσικά για τις Sofan  μας έχουν καλέσει να λάβουμε μέρος σε ένα διαγωνισμό...Τρεις εκδοχές....καθεμία με την δική της γλύκα...

κάτι καραμελένιο?
κάτι σχετικό με την Candy Candy?
κάτι που θα μας ταξιδέψει?
Δεν θα μπορούσα να μην συμμετάσχω....μιας και η δεύτερη εκδοχή είναι η αγαπημένη μου φίλη από τα παλιά...η Candy!!! Θα μου πείτε τότε γιατί άργησες τόσο και έρχεσαι στο παρά πέντε....αλλά με έφαγε το καλοκαίρι....πολλή ζέστη για να μένεις σπίτι....!!! Αρχικά σκέφτηκα να συμμετάσχω με κάτι παλιά σκίτσα από μια περίοδο καντιντίασης.... αλλά θεώρησα ότι η Candy θα μου πείσμωνε που δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα μαζί της.... και έτσι μετά την χθεσινή υπενθύμιση των κοριτσιών...πήρα μια παλιά θήκη από κασέτα video....την έντυσα με ένα ασημί-μαύρο καλσόν και δημιούργησα μια ακόμη μπιζουτιέρα-καδράκι....
Δεν μπόρεσα όμως να την αφήσω μόνη της...η φιλεναδίτσα μου και πολύ περισσότερο εγώ (χαχα)....ήθελε(α) και το έτερον της ήμισυ.... τον επίσης αγαπημένο μου των παιδικών χρόνων...τον Terry...
Απολαύστε τους σε έναν χορό...από τους λίγους που πρόλαβαν να ζήσουν....μιας και όλα πάντα ήταν εναντίον τους....



 Όσοι δεν είστε ήδη ερωτευμένοι...εύχομαι ο έρωτας να χτυπήσει την πόρτα σας....αυτό το καλοκαίρι....Ζήστε...χαρείτε....αγαπήστε!!!
Φιλάκια!!!

8 σχόλια:

  1. Άσπα, η Κάντυ ήταν και η δική μου αγαπημένη. Ποτέ δεν είδα τι έγινε στο τέλος...για πες για πες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι ρομαντική ψυχή!! Ασπα μου, να'σαι καλά, να περνάς όμορφα! Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσπα μου είναι υπέροχο αυτό που έφτιαξες. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπραβο βρε Ασπα, εγινε πολύ όμορφη η θήκη!!Η Καντι πάντα μες την καρδια μας!Φιλια πολλά και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο έγινε!...καλή επιτυχία να έχει!!!
    Να περνάς όμορφα Άσπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου στο διαγωνισμό μας. Κάντυ - αγαπημένη!
    Η φωτογραφία σου βρίσκεται ήδη ΕΔΩ! Καλή επιτυχία!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. poli wraio blog!!!!!simera se anakalipsa...kalws se vrika!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή