Δευτέρα, 9 Ιουλίου 2012

Το σπίτι του ...ήλιου..

Τόσα όμορφα σπιτάκια...είδα στην γειτονιά...που δεν το κρύβω...ζήλεψα η γυναίκα... Πολλές οι bloggoφίλες που έχουν δώσει οδηγίες ανά καιρούς...οπότε το τόλμησα...Πήρα ένα κουτί από γάλα....στην πορεία και μια φιάλη από γκαζάκι...και ξεκίνησα...Πολύ η αναμονή και εγώ ανυπόμονη...οπότε αρχικά θεώρησα ότι θα μείνει ατελείωτο...έτσι έκανα την δέσμευση στην προηγούμενη ανάρτηση...


Στο όλο εγχείρημα είχα 3 βοηθούς...τις δύο μικρές μου και τον 5χρονο  ανηψιό μου....που ανέλαβαν να φτιάξουν τα πορτοπαράθυρα... Τα κολλήσαμε...και άρχισε η επιχείρηση χρωματισμός... όπου υπήρχε διχασμός απόψεων... οπότε μπήκε λίγο απ' όλα.... για να μην μείνει κανείς δυσαρεστημένος...
"Θεία Ασπασία...αυτός είναι ο καπνός????" ρώτησε ο Δημητράκης ....δείχνοντας το σύρμα που κολλούσα..."Σε αυτό θα βάλουμε μια καρδούλα...για να έχουμε το σπιτάκι της αγάπης..." η απάντηση που έκανε τα χειλάκια του να σουφρώσουν..."Μα εγώ δεν έχω δει σε κανένα σπίτι να έχει στην καμινάδα μια καρδιά...Αν βάζαμε τον Αι- Βασίλη???" Μου έβαλε δύσκολα ο μικρός...ακολούθησε ο spiderman κρεμαστός...ένας κλέφτης...ο peter-pan και τελικά...."ουφ βάλε έναν ήλιο τουλάχιστον...να είναι το σπίτι του ήλιου!!!" και έτσι το σπιτάκι μας πλέον κοσμούσε ένας κακοσχηματισμένος ήλιος σιλικόνης....






Έχει τις ατέλειες του..αλλά είναι το πρώτο δικό μου (μας) σπιτάκι...και μου χάρισε έναν ακόμη πιστό βοηθό....που θα δυσκολευτώ να τον πείσω ότι η φιάλη του γκαζιού θα γίνει νερόμυλος και όχι κάστρο...!!!
Φιλάκια σε όλους!!! Να περνάτε όμορφα!!!

18 σχόλια:

  1. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΑΚΙ!!!!!
    ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΘΙΣΕΙΣ ΦΡΟΝΙΜΑ ΑΣΠΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΒΟΗΘΟΥΣ!!!!
    ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ότι και να λες δεν μας πείθεις...το σπιτάκι είναι πανέμορφο και αποκτά ιδιαιτερη αξία ότι τόσοι κτίστες καταπιάστηκαν με δαύτο...και εγώ ξεκίνησα να κάνω ένα αλλά όταν η μαμά μου είδε τον Νικόλα να γλείφει τη γυψογάζα το σπιτάκι μου είχε άδοξο τέλος...νομίζω ότι μια μέρα θα μπω στο σπίτι και όλη η πραμάτεια μου θα έχει καταλήξει στο ΧΥΤΑ της περιοχής....καλές βουτιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Ασπασία! το κατάφερες!...έγινε πολύ όμορφο!...προτείνω για να είναι ευχαριστημένα τα παιδιά...να κάνετε ένα για τον κάθε ήρωα......
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πανέμορφοοοοο!!!!!!!!!! Μπράβο! καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο σας Άσπα και το σημαντικότερο ότι βοήθησαν και παιδικά
    χεράκια!!
    Μπράβο σας και καλή σας συνέχεια στα σπιτάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ μου αρέσει το σπιτάκι σας... είναι πράγματι το σπίτι του ήλιου! Τώρα, για πες μου, εγώ γιατί το φτιάχνω σαν αρχιτέκτονας? Μου λείπει η φαντασία προφανώς!!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο Άσπα μου. Μπράβο στον καθοδηγητή και στους μικρούς του βοηθούς..... και εις ανώτερα. Είδες καμιά φορά τα παιδιά, είναι τόσο αθώα και πόσο δίκιο έχουν. Περιμένουμε τον ανεμόμυλο, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έγινε πραγματικά υπέροχο !!!!!! Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η πρώτη προσάθεια Ασπα μου στεφτηκε με επιτυχία....με τέτοιους βοηθούς δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς... μπράβο σας... τώρα το φιαλάκι τι θα γίνει;;; θα μας το κάνεις έκπληξη.....αλλα μάλλον ξέρω εκ πείρας ποιά γνωμη θα υπερησχησει..... χι..χι.. φιλακια πολλα σε όλα σου τα ζουζούνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι απίστευτα όμορφο! Μπορεί γιατί είχες άξιους βοηθούς!! Καλή συνέχεια ! Βλέπω περι τα τελη του καλοκαιριού, να έχεις κάνει όλοκληρη πολιτεία! Φιλάκια δροσερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο σου Άσπα μου!!!! Νομίζω τα κατάφερες εξαιρετικά καλά!!!! Το σπιτάκι σου είναι πολύ όμορφο και ίσως να του χρειάζεται παρέα!!!! Συνέχισε Κοριτσάκι μου!!!! Φιλιά πολλά σου στέλνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ασπασακι..το εκανες υπεροχο..το καθε σπιτακι ειναι ξεχωριστο..οι χτιστες σου ριξαν πολυ δουλεια..να σαι καλα ματια μου..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα! Πανέμορφο το σπιτάκι! Συγχαρητήρια σε εσένα και τους βοηθούς σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το σπιτάκι σας.... άντε να φτιάξεις ολόκληρη πολιτεία μια και έχεις τόσους βοηθούς!!!!!! Να περνάς όμορφα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταπληκτικό έγινε το σπιτάκι!! Μπράβο Άσπα μου, πάλι θαύματα έκανες! Βέβαια είχες και τους φοβερούς βοηθούς σου, που έδωσαν την δικιά τους νότα στο σπιτάκι του ήλιου και το γέμισαν μ'ευτυχία!!! Να'χεις ένα υπέροχο σ/κ, πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς σε βρήκα Άσπα!!!! Πανέμορφο το σπιτάκι!!! Συγχαρητήρια σε εσένα και στους ταλαντούχους βοηθούς σου!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΕΛΕΙΟ, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ, ΥΠΕΡΟΧΟ, ΜΟΝΑΔΙΚΟ, ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΜΟΥ Άσπα μου.
    Ξέρεις γιατί Άσπα μου;
    ΓΙΑΤΙ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΙΚΡΩΝ ΕΠΙΓΕΊΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ!!!! Είδες όμως ιδέες που σου δίνουν!!! "Το σπιτάκι του ήλιου"!!!!
    Με κατασυγκίνησε η ανάρτηση αυτή Άσπα μου.
    Μπράβο σου, που γίνεσαι μια ομάδα με αυτούς τους υπέροχους μικρούς αγγέλους, και τους βάζεις μέσα στη ζωή σου, από το να τους έχεις απλούς θεατές!!! ΧΙΛΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙ' ΑΥΤΟ.
    Είναι πολύ τυχερά όσα παιδιά έχουν τέτοιους μεγάλους δίπλα τους!!!
    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για ό,τι με έκανες να νιώσω Άσπα μου!!!
    Πολλά φιλιά!!!
    Υ.Γ.
    Μπορείς σε παρακαλώ να δώσεις από ένα γλυκό φιλάκι στον κάθε άγγελο από μένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή