Δευτέρα, 30 Ιουλίου 2012

Επιστροφή στα μπουκάλια...

Η Θωμαή με την μικρή Κων/να έφυγαν...αλλά ο ξενώνας δεν έμεινε για πολύ άδειος...και τα 4 παιδιά έγιναν έξι στο σπίτι μιας και θα μείνουν μαζί μας για 2 μέρες ο 13χρονος Γιώργος...βαφτηστίρι μας...και η αδερφούλα του....η 10χρονη Ιωάννα...
Πολλά όσα αισιοδοξώ να τελειώσω...και να σας δείξω.... Η αλήθεια είναι ότι έχω καταπιαστεί με πρωτόγνωρα πράγματα...και τεχνικές.... πάνω στις λατρεμένες μου μινιατούρες....αλλά όλο και κάπου κολλάω....αφήνω το ένα ...παίρνω το άλλο...κοκ... Για να νοιώσω λοιπόν ότι μπορώ να κάνω κάτι ολοκληρωμένο...γρήγορα... και να πάρω λίγο τα πάνω μου....θυσίασα μια μπουκάλα από ΙΟΛΗ....και σας την παρουσιάζω...




Φιλάκια...θα τα ξαναπούμε όταν θα έχω έτοιμο ή εμφανίσιμο...κάτι από τα ημιτελή...Μέχρι τότε θα σας παρακολουθώ μόνο...!!! 

10 σχόλια:

  1. Ασπασακι..πολυ σουπερ..αγριο και ρομαντικκκο..να σαι καλα ματια μου..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ουπς πολλα πολλα καπα εβαλα..τα κλεινω με ♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτές τις λίγες μέρες που τριγυρίζω μέσα στα μπλογκοσπιτάκια έχω μείνει καταπληκτη πόσα πράγματα μπορούμε να ομορφύνουμε αντι να τα πετάξουμε!! Τα μπουκάλι είναι υπέροχο και η Μαρία έδωσε την τέλεια περιγραφή...σούπερ αγριο και ρομαντικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άσπα μου πολύ όμορφο το αφρικάνικο σχέδιο στο μπουκάλι σου. Να περνάς καλά. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΣΟΥ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΑ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ασπασάκι μας άφησες με το μπουκάλι από την Αφρική!!!! Χώρα δεν προσδιόρισες όμως!!!! Μπράβο σου κοριτσάκι, έγινε πολύ africa animal print!!!!Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ !!!ΤΟ ΜΟΤΙΒΟ ΤΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποσο ομορφο δειχνει το αφρικανικο στοιχειο σε ενα απλο μπουκαλι νερου...Ουαου!
    Και αυτο το τρισδιαστατο εφε ειναι υπεροχο....
    Φιλια!

    vailie-in-escapeland.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ όμορφο το μπουκάλι σου!!!Φιλάκια πολλά και να περνάς τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άσπα μου καλησπέρα ..είσαι μία από τις τυχερές ..σου έχω στείλει mail ..φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή