Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2012

Origami αστεράκια της τύχης...

Πριν από λίγες μέρες η τύχη χτύπησε την πόρτα μου....μέσω των origami της Σπυριδούλας... μιας και ήμουν η τυχερή της κλήρωσής της...Στο σχόλιό μου της έγραφα ότι     ''...Θέλω κι εγώ λίγη τύχη ...να συμπράξει με την πίστη και την αισιοδοξία... για αίσια έκβαση!!...''  Πρέπει να ήμουν πολύ χάλια ψυχολογικά όταν το έγραψα...διακρίνω μια απελπισία....παρόλη την πίστη και αισιοδοξία... αναζήτησα τύχη... για τ΄ αγαπημένα μου πρόσωπα...θέλω κι εγώ λίγη τύχη...σαν να λέω δως μου κι εμένα λίγο γλυκό...αλλά δίνεται η τύχη??? και άντε και δόθηκε ...πως να σε βοηθήσει ...αν  δεν βοηθήσεις και εσύ τον  εαυτό σου????    Τύχη ...μοίρα....Θεία Πρόνοια...είναι το ίδιο πρόσωπο ή είναι τόσο διαφορετικά μεταξύ τους....???? Δεν ξέρω...ξέρω ότι δεν μπορεί να  λέμε ότι κάποιος έχει με το μέρος του τις Μοίρες όταν όλα του βαίνουν καλά και μόλις πάθει κάτι άσχημο να φταίει η κακιά του η μοίρα...!!! Πάντα πίστευα ότι την τύχη μας την καθορίζουν οι επιλογές μας...κάτι σαν πλάνο Α και πλάνο Β ανάλογα ποιο δρόμο ακολουθούμε στα σταυροδρόμια της ζωής...
Πάντως εγώ το ευχαριστήθηκα το δωράκι...λες να είμαι και προληπτική??? Πίστευα πως όχι...αλλά το δωράκι το είδα λίγο σαν...σημάδι από Ψηλά...και ευχαρίστησα πολλές φορές την καλή μου την τύχη (!!!) που το κέρδισα και την Σπυριδούλα που έβαλε το giveaway την κατάλληλη στιγμή...τυχαία (???)
Σήμερα τα μελέτησα κι από κοντά....αστεράκια της τύχης...




Θυμήθηκα ένα νανούρισμα που είχα πλάσει όταν γέννησα την Φρόσω....
     "...ένα αστεράκι απ' τον ουρανό κοντά σου θα'ρθει πάλι
     θα κοιμηθεί μαζί σου αυτό στο μικρό σου προσκεφάλι
     άγγελος φύλακας και πάλι αυτό θα 'ρθει
    πίστη, αγάπη και τύχη να σκορπίσει στην δική σου ζωή..."
Να την πάλι η τύχη... που την σκορπάει ένα αστεράκι...η αδερφή μου...που όλοι είπαν ότι δεν είχε τύχη...!!! 
Θα σας φαίνεται χαζό πως ξεκίνησε όλο αυτό από ένα δωράκι....το οποίο παραδόξως μου επανέφερε την αισιοδοξία...αλλά πάντα πίστευα πως είμαι καπετάνιος της ζωής μου .... ενώ σήμερα αναρωτιέμαι μήπως ήταν απλά ευτυχείς συγκυρίες όσα με οδήγησαν σε αυτό που είμαι??? Ίσως να φταίει όλη η πολιτικοοικονομική κατάσταση...που με κάνει  να νοιώθω ότι είμαστε έρμαια της τύχης μας...Αλλά μήπως και αυτοί που μας κυβερνούν δεν είναι επιλογές μας??? 
Θα με ενδιέφερε να μάθω τι πιστεύετε εσείς για την τύχη....και πρώτα από όλους εσύ γλυκιά μου Σπυριδούλα που την μοιράζεις απλόχερα....
Με αφήνω να ορίζω (ή να πιστεύω ότι ορίζω) την τύχη μου και ξαναγυρνάω στην  γενναιόδωρη Σπυριδούλα...η οποία δεν μου έστειλε απλά τα αστεράκια της τύχης...αλλά και ένα πανέμορφο σετάκι...



Συνοδεύονταν... απλόχερα ....από ευχές με πολλή αγάπη ....την οποία ανταποδίδω... Σε ευχαριστώ γλυκιά μου!!!


Υ.Γ πάντως θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που σας γνώρισα...όσο κι αν έχει να κάνει με την επιλογή μου να ανοίξω το blog...


Φιλάκια!!!

3 σχόλια:

  1. Γεια σου,Άσπα!!Χαίρομαι που ξαναβρήκες την αισιοδοξία σου!!Τελικά τα blog μας φέρνουν πιο κοντά.....Μας γεμίζουν με θετικά συναισθήματα.
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ελα Ασπασακι..Τυχερος ειναι αυτος που δεν αφηνει να αγγιξει την Ψυχη του η Τυχη....πιστευω δεν ειναι ομορφο ..που Ζεις,που Αισθανεσαι,που περνεις Ανασα..το συναισθημα βοηθα την τυχη....θελουμε να τα συνδιαζουμε..με την τυχη..αν πραγματικα θελεις να πρωχορησεις..να σαι καλα Ομορφη..να το χαρεις το δωρακι σου..τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πιστεύω στις επιλογές μας! Επιλέγω ένα δρόμο και για ό,τι μου προκύψει εγώ είμαι υπεύθυνη. Όπως και νάχει πάντως, σου εύχομαι τα αστεράκια της τύχης που κέρδισες να σου φέρουν όλες τις τύχες του κόσμου!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή