Τρίτη, 1 Μαΐου 2012

Καλό μήνα....με αποτελέσματα κλήρωσης!!!!!!!

Καλό μήνα σε όλη την γειτονιά....Εύχομαι να περάσατε όμορφα....
Σας ευχαριστώ όλες και όλους για την συμμετοχή σας στο πρώτο μου giveaway και ζητώ συγνώμη που άργησα να σας δώσω τα αποτελέσματα της κλήρωσης αλλά...δυσκολεύτηκα.... 278 συμμετοχές αλλά 238 μέλη...οπότε είχα να βρω τους 40 που ξέχασαν να γραφτούν ως μέλη και ...δυστυχώς η συμμετοχή τους είναι άκυρη...Έφαγα όλη την νύχτα να ξεμπλέξω τα έγκυρα και τα επιπλέον άκυρα σχόλια ανωνύμων που δεν άφηναν καθόλου στοιχεία....Ελπίζω να μην έχω αδικήσει κάποιον από τους απομείναντες ανώνυμους.....αλλά αναγκάστηκα να πιάσω ως άκυρα όσα ανώνυμα σχόλια  αλλά και blogger profile που δεν μπορούσα με κάποιο τρόπο να διασταυρώσω το gfc στα μέλη μου....
Τα δωράκια κληρώθηκαν με την σειρά που είχαν παρουσιαστεί, ενώ πρόσθεσα δύο ακόμη...ένα συρμάτινο δεντράκι...και μια τσάντα από ανακύκλωση πουλόβερ...που ακόμη δεν έχω τελειώσει...οπότε η τυχερή θα μου δώσει λίγο χρόνο...
Tελικά μου προέκυψαν 187 έγκυρες συμμετοχές και με την άμεση και ανεκτίμητη βοήθεια της marie-meraki....οδηγήθηκα στο random.org για την κλήρωση....η οποία έδωσε τις παρακάτω νικήτριες...
Dimitra - βάση για ρεσώ με πεταλούδα 
Spyridoula - κερί τριαντάφυλλο
ειρήνη χειροποιήματα - alterred bottle
ανώνυμος-Έλλη Πετσανίδου- συρμάτινο δεντράκι



Angel Mary-τσάντα από πουλόβερ
Μπορείτε να δείτε τα δωράκια εδώ....


Ελπίζω να σας αρέσουν τα δωράκια μου.....Περιμένω στοιχεία από τις τυχερές για την αποστολή των δώρων....και χαρίζω στους υπόλοιπους συμμετέχοντες ...μια μεγάλη ...αγκαλιά....

Τώρα που μου έφυγε το άγχος....τρέχω για τα σπιτάκια σας....αφού πρώτα στείλω email στις νικήτριες....

Καλή σας νύχτα!!!






20 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες!!! Πολύ όμορφα δώρα! Μπράβο Άσπα μου! Πολλά φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια σε όλα τα κορίτσια κι εσύ Άσπα μου να είσαι γερή και να δημιουργείς!!! Καλά και το κλείσιμο των συρταριών.... Τέλειο!!!! Καλό μήνα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΤΥΧΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΟΛΑ ΟΜΟΡΦΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό Μήνα Άσπα μου!!!!! Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς!!!! Συγχαρητήρια στα τυχερά κορίτσια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα, 'Ασπα μου! Να'σαι καλά να κάνεις όμορφα πραγματάκια και να τα χαρίζεις στην όμορφη γειτονιά μας! Συγχαρητήρια στις νικήτριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλο μηνα Ασπα τα δωρακια σου ειναι ολα πολυ ομορφα!!!!!
    Συγχαρητηρια στις τυχερες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στις τυχερές ! Να τα χαρούνε τα δωράκια τους!
    Καλό μήνα Άσπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα και συγχαρητήρια στις τυχερούλες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!!Καλό μήνα! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ,ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημερα καλο μηνα
    ΔΕΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΑΚΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΛΙΝΚ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/05/blog-post_72.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άσπα μου χάρηκα πάρα πολύυυ!Είναι υπέροχη έκπληξη και σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για το πανέμορφο δωράκι!Να είσαι πάντα καλά, δημιουργική και ευτυχισμένη.Πάω να σου στείλω μαιλ!Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια στις τυχερές!
    Καλό μήνα,Άσπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ααααααααααα... Χαίρομαι πολύ!!! Έχω πολύ καιρό να κερδίσω κάποιο δωράκι!!! Σου στέλνω αμέσως τα στοιχεία μου με mail!!! Α! και σ' ευχαριστώ και για το βραβείο σου!!! Φιλάκια πολλά :)
    Υ.Γ. Ελπίζω να το δεχτεί το σχόλιο μου, γιατί το τελευταίο διάστημα δε με αφήνει να σχολιάσω στο blog σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφα δωράκια! Συγχαρητήρια στις τυχερές! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητηρια στις τυχερουλες για τα πανεμορφα δωρακια που πηραν!!!!! Φιλακια Ασπα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητηρια στα κοριτσια!!!Τελεια τα δωρακια!!! Καλο σου μηνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπραβο βρε χρυσοχέρα!Πολύ όμορφα τα δωρακια που ετοίμασες!!Συγχαρητηρια στα κορίτσια και φιλια σε σενα Ασπούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες που διάλεξες!Συγχαρητήρια στις τυχερές! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφα τα δωρακια των νικητριων Ασπα μου... και εσύ να εισαι πάντα δημιουργική ..να φιάχνεις ωραία πράγματα....φιλακια ...πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή