Τετάρτη, 9 Μαΐου 2012

Η κρίση...της κρίσης...ω κρίση

Χάθηκα...το ξέρω...αλλά έχω τις μαύρες μου....Υπό κανονικές συνθήκες εγώ σήμερα θα ήμουν Γαλλία...στην Λυών...συνέδριο έως τις 12 του μήνα..και μετά Παρίσι...Disneyland...
Ένα ταξίδι που είχαμε υποσχεθεί και στις μικρές...ένα ταξίδι που περίμενα περισσότερο από αυτές...
Φεύγοντας πέρυσι για Κων/πολη τους το υποσχεθήκαμε...Γιατί όχι κι εμείς ...τα αγόρια έχουν πάει στο εξωτερικό!!! τσίριζε η Φρόσω....Του χρόνου αγάπες μου...στην Γαλλία...Τα αγόρια είναι πιο μεγάλα...
Πόσα άλλαξαν σε ένα χρόνο....Εκνευρίζομαι...Δεν είναι το θέμα οικονομικό... δηλαδή είναι...αλλά όχι τόσο του τώρα...όσο του αύριο.... Εκνευρίζομαι...πάντα ήμουν του "ζήσε το τώρα" αλλά πλέον δεν μπορώ...όχι με αυτή την αστάθεια...όχι με αυτή την ανασφάλεια...όχι με τα κάθε είδους χαράτσια εκτός προϋπολογισμού και σχεδίων...Όχι όταν υπάρχουν 4 παιδιά...υπενθυμίζει η μαμά μου...
Θα αρκεστούμε στις καλοκαιρινές διακοπές...είπα τον Ιανουάριο...και ακύρωσα την περίληψη του poster που θα παρουσίαζα...Εγώ το έκανα...λέει ο άντρας μου....τότε γιατί είμαι δυσαρεστημένη????Και γιατί τώρα...στο παραπέντε.... ??? Γιατί...γιατί αναγκάστηκα να το κάνω...με ανάγκασαν...η κρίση...ή μάλλον η ιδέα της κρίσης....ο πανικός που σέρνουν τα ΜΜΕ....ο περίγυρός μου που "κόβει" τα περιττά....Έκανα κι εγώ την περικοπή μου.... Εκνευρίζομαι...με μένα αυτή την στιγμή....Πως τους άφησα να επέμβουν στην ζωή μου και στα σχέδιά μου??? Περιττά τα ταξίδια??? Περιττά....αλλά όχι για μένα...όχι μέχρι πρότινος....Εγώ ζω μέσα από τα ταξίδια....Φεύγω πριν πεις "πάμε"....
Μα τώρα είμαι εδώ ....και τόσοι άλλοι...από κάθε μεριά της γης... θα είναι στην Λυών....Δεν ζηλεύω...εκνευρίζομαι...απελπίζομαι....και θα έγραφα πολλά ακόμη σε-ομαι ...αλλά συνειδητοποιώ πως ίσως ήρθε κι η ώρα να μάθω πως δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα στην ζωή...Όλα...ποια όλα??? Ξανααντιδρώ....εγώ θέλω απλά την ζωή μου...όπως ήταν πριν...μπορώ να την έχω???? να την ορίζω???? Νόμιζα πως την διεκδίκησα με τις τελευταίες εκλογές....το έκανα...μάλλον όχι...Κανείς δεν πήρε το μήνυμα όπως εγώ ήθελα να το μεταφέρω....
Σας αφήνω....Πρέπει να εμβαθύνω....στην παιδιάστικη συμπεριφορά μου....όπως είπε η ...σοφή...μαμά...Θα επανέλθω...μόλις πάρω τα πάνω μου...
Αααα....Το συρτάρι που σας χρωστάω....θα το δείτε μάλλον κατευθείαν στην έκθεση...Θα το ξεχωρίσετε...έχει τα πιο σκούρα χρώματα....η νεράιδα της θλίψης που κρύβεται...χάνεται...στο δάσος....Κυκλοθυμικός χαρακτήρας...μια σας μεταφέρω μηνύματα αισιοδοξίας...μια σας βουτάω στην θλίψη....Όχι...αυτό μαύρισε από άλλη θλίψη....17 του μήνα είναι ο σύλλογος καθηγητών που ακολουθεί την λήξη μαθημάτων....συνεπώς είναι κομματάκι δύσκολο να μπορέσω να πάρω άδεια....για την έκθεση....Γύρισα χθες και ξέσπασα στο συρταράκι....Σήμερα βέβαια έμαθα ότι μπορώ να "αρρωστήσω"....κάτι που δεν αρμόζει στην συνέπειά μου...αλλά μήπως και το ίδιο το σύστημα... μου φέρεται με συνέπεια??? Θα δούμε...
Μια μεγάλη αγκαλιά....μέχρι να επανέλθω...

11 σχόλια:

  1. Έτσι είναι Άσπα μου....Κάπως αλλιώς τα υπολογίζαμε όλοι...κι`αλλιώς μας ήρθανε....και θυμώνω πολύ γι`αυτό... Εγώ λέω... νάχουμε την υγεία μας και νάμαστε αισιόδοξοι! Να υπολογίζουμε σε καλύτερες μέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ονειρεμένο ταξίδι θα ήταν, αλλά μην στενοχωριέσαι. Φτιάξε ένα Παρίσι στην καρδιά σου και αυτό το Παρίσι δείξε το στα παιδιά σου και παίξε μαζί τους σαν να είσαστε στην Disneyland.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αλήθεια είναι πως άλλαξαν πολλά... πως δεν τα φάγαμε όλοι μαζί... πως εμείς τρώγαμε αυτά που βγάζαμε με κόπο & αυτοί έτρωγαν με χρυσά (και όχι μόνο) κουτάλια... θυμώσαμε... ψηφίσαμε αλλιώς... και τι κάναμε??? Μία από τα ίδια... το μήνυμα δεν το πήραν... πάλι για την καρέκλα τσακώνονται... για την Ελλάδα τίποτα... και μπήκε και το έκτρωμα (Χ.Α)στην Βουλή!!!!!! Γιαυτό μπορείς να ξεχάσεις για λίγο την συνέπειά σου... να πάρεις μια αναρρωτική για τρεις ημέρες... και να πεταχτείς μέχρι την Θεσ/νικη!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κουράγιο Άσπα μου!Σε καταλαβαίνω για τα ταξίδια και για την αγανάκτηση που νιώθεις!Εύχομαι να έρθουν καλύτερες μέρες!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχεις δίκιο που εκνευρίζεσαι Άσπα, αλλαξαν οι ζωές μας, οι συνήθειες μας,οι ρυθμοί που είχαμε..Ειμαι σιγουρη πως τα παιδια καταλαβαίνουν περισσότερα απ'όσο νομίζουμε, θα το κανετε καποια στιγμη αυτό το ταξίδι και θα το ευχαριστηθείτε όλοι!Αν τελικα ταξιδεψεις στα μέρη μας, θα χαρω να σε δώ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσάκι μου, καταλαβαίνω την αγανάκτησή σου...είναι αγανάκτηση όλων μας, του καθένα για διαφορετικούς λόγους... Εγώ αυτό που κάνω για να μην τα παίρνω στο κρανίο (γιατί στην ουσία κακό στον ευατό μας κάνουμε) είναι να σκέφτομαι τα καλά που έχω... να σκέφτομαι ότι υπάρχουν πολύ χειρότερα εκεί έξω... όχι ότι είναι παρηγοριά να σκέφτεσαι ότι άλλοι περνάνε χειρότερα, αλλά ότι μπροστά σε προβλήματα άλλων, τα δικά μου ίσως δεν είναι ζητήματα ζωής ή θανάτου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άσπα μου, τι να σου γράψω τώρα!!! Ότι και να γράψω είναι λίγο!!! Δυστυχώς τα δεδομένα μας άλλαξαν και ακόμα πιο δυστυχώς... Δεν θα τους ξεφορτωθούμε ποτέ!!! Θα μας ξεροψήσουν και μετά θα ησυχάσουν!!! Μακάρι να καταφέρεις να έρθεις στην έκθεση, θα χαρώ πολύ να σε δω!!! Εύχομαι το ταξίδι σας να γίνει σύντομα!!! Φιλιά πολλά σε όλη την οικογένεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν ζεις μεσα από τα ταξίδια, τότε όχι, δεν είναι περιττά!! Δεν είναι παιδιάστικη η συμπεριφορά σου, καθόλου, δεν είναι παιδιάστικο να στενοχωριόμαστε όταν ευθύνονται άλλοι (κυρίως) για αυτά που χάνουμε. Όποτε μπορείτε να πάτε στη Λυών και προτείνω και να "αρρωστήσεις" αν προτιμάς την έκθεση από το σύλλογο των καθηγητών.Julie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ, Ασπα μου , πόσο σε καταλαβαίνω , όπως και όλοι μας άλλωστε! Μόνον αυτοί που πρέπει, δεν καταλαβαίνουν τιποτα! Αλλα, μην πτοείσαι!Θα βρεις την καλύτερη "λύση" για όλους σας!Φιλιά και να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ασπα όλοι έτσι νιώθουμε.!!! Θυμό γιατί για εμάς όλους αλλάξαν πολλά άλλά για εκείνους τίποτα.!!!! Όσο για το να "αρρωστήσεις" αν δεν έχει επιπτώσεις στα παιδιά γιατί γιαυτά τα κάνουμε όλα θα έλεγα ότι θα πρέπει να προσέχεις γιατί μια ιωσούλα τριγυρνάει.!!!!Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε νοιώθω απόλυτα όμως ελπίζω να νοιώσεις καλύτερα σύντομα και να μας επανέλθεις... ανανεωμένη! Ψυχικά εννοώ. Μόλις κάνει τον κύκλο της η απογοήτευση που νοιώθεις (που όλοι νοιώθουμε)θα δεις τα πράγματα και από την άλλη πλευρά. Μη χάνεις την αισιοδοξία σου και πέρνα καλά μέσα και από τα πιο απλά πράγματα! Μια βόλτα για καφέ, μια ανανέωση στα μαλλιά, ένα σινεμά οικογενειακά, ένα τραπέζι στο σπίτι με φίλους... Υγεία να υπάρχει φιλενάδα γιατί αυτό είναι το σπουδαιότερο, όλα τ'άλλα θα τα ομορφύνουμε μόνοι μας! Ελπίζω να σε βάλω σε σκέψεις (με την καλή έννοια) και να μας επανέλθεις ανανεωμένη ψυχολογικά και δημιουργικά! Σε περιμένουμε! Φιλάκια και σφιχτή αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή