Σάββατο, 26 Μαΐου 2012

Πολυσπόρια....

Όχι δεν έφτασε ο Νοέμβριος...αν και ο καιρός τον θυμίζει...Ποιος να το έλεγε ότι πάνω που βγάλαμε τα καλοκαιρινά από τις ντουλάπες, μαζέψαμε τα χαλιά και είχαμε ξεκινήσει και τα μπανάκια μας...θα χειμώνιαζε πάλι....Κάτι ο καιρός ...κάτι οι εξετάσεις του Νικόλα....πρώτη φορά είναι αυτή.... κλειστήκαμε ξανά σπίτι...οπότε στον χρόνο που ξέκλεβα ....ασχολήθηκα με διάφορα...εξ ου και ο τίτλος.....
Αρχικά τελείωσα δύο πρώην θήκες για βιντεοκασέτες....που μου είχαν φανεί ωραία εναλλακτική για το βιβλιαράκι με την ιστορία των συρταριών....αλλά δεν προλάβαινα...οπότε έμειναν στην άκρη...και με την πρώτη ευκαιρία...μεταμορφώθηκαν όχι σε βιβλίο αλλά σε μίνι μπιζουτιέρες  που θα φιλοξενήσουν χάντρες και αλυσίδες...για μελλοντικές κατασκευές...


 Με την τελευταία μπιζουτιερο-θήκη...που το εξωτερικό της είναι ένα παλιό καλσόν της Φρόσως....αν φυσικά πληρεί τις προδιαγραφές...θα ήθελα να συμμετάσχω στον ροζ διαγωνισμό της vivikas
Κατόπιν πειραματίστηκα με το υγρό γυαλί....από καιρό ήθελα να το δοκιμάσω...αν και τελικά κάποιες φυσαλίδες δεν τις γλίτωσα...μου άρεσε ως διαδικασία...ειδικά σε συνδυασμό με τις χαντρούλες... εκεί δεν φαίνονται άσχημα οι φυσαλίδες....χαχαχα...Θα προσπαθήσω ξανά...Αφού ήμουν στον τομέα κόσμημα....και μιας και βρήκα λίγο παραπεταμένο....ξεχασμένο για την ακρίβεια σύρμα...σκάρωσα και ένα απλό διακριτικό σκουλαρικάκι.....


Όμως δεν ασχολήθηκα μόνο εγώ....Ο Σταύρος έβαψε το ισόγειο....που ξεκίνησε ως ξενώνας...αλλά το χρησιμοποιούμε όλο και πιο πολύ....Ξέρετε...μου θυμίζω μερικούς αθίγγανους που στην αυλή του σπιτιού έχουν και το τσαντίρι...Με βολεύει....γελάω όταν απορούν όλοι πως προλαβαίνω και διατηρώ το σπίτι στην εντέλεια....πως δεν πειράζουν τίποτα τα παιδιά...Οι οικείοι βέβαια ξέρουν την άλλη όψη του νομίσματος...την πιο free...του ισογείου...Γεγονός ήταν ότι ήθελε βάψιμο....και όσο  ο Σταύρος έβαφε...εγώ άλλαζα τα φώτα σε ότι με ενοχλούσε από καιρό αλλά λόγω συναισθηματισμού δεν πετιόταν....Η αρχή έγινε με μια inox ψωμιέρα...δώρο...που την είχε φάει ο χρόνος...Δεν μπορώ να πω πως έγινε τέλεια...αλλά είναι πιο εμφανίσιμη....


...και ακολούθησε ένα ρολόι....που η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν συμπάθησα...αλλά ο Σταύρος είχε αδυναμία στην ξαδέρφη που το χάρισε...οπότε μετακομίζοντας το έβαλα κι αυτό σε ένα τοίχο....Προσπάθησα την τεχνική του αλουμινόχαρτου...με παίδεψε γιατί είχε και σχέδιο...δεν πέτυχα και το ίδιο χρώμα με την ψωμιέρα...που ήθελε η Αλεξάνδρα...αλλά το πριν με το μετά έχει διαφορά...μου φαίνεται ή είναι καλύτερο τώρα???


Σήμερα δε αποφάσισα να κρακελάρω το τζάκι....ευτυχώς που δεν έχει αντίρρηση ο Σταύρος...στο αν δεν πετύχει η προσπάθεια...θα σας κρατήσω ενήμερες για...την καταστροφή....Πάντως εγώ πέρασα το πρώτο χέρι.... και ο Θεός βοηθός...!!!


Αφού το πρώτο βήμα τέλειωσε κάθισα στον καναπέ και έπλεξα λίγα λουλουδάκια με κάποιες παλιές κλωστές...για τον μηνιαίο διαγωνισμό της νεραιδομαγισούλας μας


Ελπίζω να μην βαρεθήκατε...σχεδόν μια βδομάδα έχω να κάνω ανάρτηση... κι είχατε ησυχάσει θα μου πείτε...αλλά συνεχίζω με γενέθλια...ποιος??? ο μπαμπάς μου...ένας αξιολάτρευτος μπαμπάς-παππούς- ιερέας που έσβησε τα 72 κεράκια....Φαίνεται μεγαλύτερος το ξέρω...αλλά 22χρόνια αιμοκάθαρση....έχουν αφήσει το αποτύπωμά τους....Πολύχρονος μπαμπά ....


Λείπει ένα εγγόνι...είναι μόλις 2 1/2 και το κρύβει το τραπέζι...και η Αλεξάνδρα ίσα που διακρίνεται....Συγχωρέστε μας που δεν φοράει το ράσο...αλλά σπίτι είμαστε....
Και για το τέλος...αν και θα έπρεπε να είναι πρώτα για να μην πω ότι έπρεπε να είναι στην προηγούμενη ανάρτηση...τα δωράκια της Άννας και της Μαρίας...

Ένα πανέμορφο σφυρηλατημένο δαχτυλίδι σε σχήμα καρδιάς με λεπτομέρεια σε χάντρες και σύρμα και κάλυψη με υγρό γυαλί από την ΆΝΝΑ


Ένα υπέροχο μίνι συρταράκι...ενθύμιο από την ΜΑΡΙΑ ...σε κάτι που θα μου μείνει ούτως ή άλλως αξέχαστο και που σήμερα έλαβε τέλος....

Και φυσικά το βραβείο της Ρένας...Ρένα για άλλη μια φορά σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μας έδωσες να συμμετάσχουμε σε κάτι τόσο ωραίο!!!


...Τέλειωσε και η ανάρτησή μου.... αφού σας ευχηθώ ένα καλό Σ/Κ....Φιλιά!!!!

17 σχόλια:

  1. Μου αρέσει που καταπιάνεσαι με τόσα πολλά πράγματα και τόσες διαφορετικές τεχνικές, όπως μου αρέσει που ανακυκλώνεις διάφορα αντικείμενα, όπως κάνω κι εγώ !! Χάρηκα που σε γνώρισα από κοντά, έστω και πολύ σύντομα, συγχαρητήρια για τα πολλά συρτάρια σου και εύχομαι να μας έρθεις και στην Αθήνα όταν κανονίσουμε να βρεθούμε !!
    Να χαίρεσαι την ωραία οικογένειά σου και τον πατερούλη σου.
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταπιάνομαι ναι...στην επιτυχή υλοποίηση....έχω ένα θέμα...χαχαχα...αλλά δεν πτοούμε...Κι εγώ χάρηκα που σε συνάντησα και φυσικά θα έρθω Αθήνα...για να σας γνωρίσω!!!Φιλιά και καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  2. Τι ωραιες ιδεες ειναι αυτες και αληθεια ποτε τα εφτιαξες ολα αυτα; Μπραβο σου!!!
    χρονια πολλα για τον μπαμπα,
    να χαιρεσαι τα δωρακια σου,
    καλη επιτυχια στο διαγωνισμο,(φανταστικη η ιδεα της βιντεοκασετας)
    υγεια και ευτυχια στην οικογενεια σου,
    Καλημερουδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπου μεταξύ 11.30 με 1.00...βιαστικά και εν μέσω διακοπών...λόγω Σταύρου που γκρινιάζει για τον χρόνο του...είναι ο δικός μου χρόνος...Σε ευχαριστώ για τις ευχές...ένα καλό Σ/Κ και πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Όλα αυτά σε μια εβδομάδα...και το σπίτι στην εντέλεια;;; Φιλενάδα, θέτεις τον πήχη πολύ ψηλά και πως να ακολουθήσω...και εμείς στο ημιυπόγειο ζούμε ουσιαστικά...στην αρχή μέχρι να τελειώσει το πάνω, τώρα πια που όλα είναι εντάξει έχουμε συνηθίσει και δεν λέμε να το πάρουμε απόφαση...θα γίνει και αυτό που θα πάει και μετά να δω....πως θα καθαρίζω πάνω κάτω....Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καθάρισμα, φιλενάδα, ανήκει στον χρόνο της ημέρας...ενώ αυτά στης νύχτας...ίσως γι αυτό έχουν ένα θέμα...της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και...χαχαχα...Όταν φτιάχναμε ένα τεράστιο σπίτι...υπήρχαν άλλα δεδομένα...που επέτρεπαν καθαρίστρια...Θα ήθελα να την είχα τώρα...για να μπορώ εγώ να ασχολούμαι με το φως της μέρας...αλλά δεν πειράζει..Καλό Σ/Κ..Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Να αρχίσω από τα χρόνια πολλά στον πετέρα μου.... να είναι καλά και για πολλά πολλά χρόνια κοντά σας.... και κοίτα δεν κάνει το ράσο τον παπά!!! οπότε προς τι το συγνώμη!!!! Οι δημιουργίες σου όμορφες... τα κοσμήματα με το υγρό γυαλί μου άρεσαν πολύ!!! όσο για το τζάκι τι να πω... μεγάλη η απόφαση!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατ΄ αρχήν, να χαίρεσαι τον μπαμπά σου και όόόόλη την όμορφη οικογένειά σας!! Κατά δεύτερον, οι δημιουργίες σου είναι φανταστικές...η μία ομορφότερη από την άλλη!! Τι κι αν δεν πέτυχε ακριβώς το χρώμα στο ρολόι (εγώ το βρίσκω καταπληκτικό, πάντως), τι κι αν το υγρό γυαλί έκανε μερικές φυσαλίδες (έγιναν ονειρεμένα!).. Καλό κουράγιο με το τζάκι και να χαίρεσαι τα δωράκια σου και το βραβειάκι σου! Φιλιά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σούπερ! Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή! Να τον χαίρεστε τον παππούκα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρώτα απ'όλα να χαίρεστε τον αξιολάτρευτο μπαμπά- παππού!!! Φυσικά και όλα τα πιτσιρίκια που τόσο όμορφα πλαισιώνουν τον παππούκα!!!! Έπειτα να ευχηθώ καλή επιτυχία με τις εξετάσεις και καλή ξεκούραση!!! Οι μεταμορφώσεις σου μου άρεσαν πολύ, φαντάζομαι και το τζάκι τώρα!!! Καλό Σαββατοκύριακο Ασπασάκι μου, φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Άσπα μου.Εσύ παιδί μου είσαι τυφώνας,γυναίκα θαύμα!!Πραγματικά τους άλλαξες τα φώτα.Ξετρελάθηκα με τις βιντεοκασέτες,αλλά και το ρολόι πολύ πιο ωραίο τώρα.Το υγρό γυαλί να το ανακατεύεις όσο πιο απαλά μπορείς.Να το αφήσεις για λίγο πριν το χρησιμοποιήσεις κι αν κάνει πάλι φισαλίδες να τις σκας,μ'αυτό που το πέρασες(πινέλο π.χ.).Πάντως τα σχέδιά σου είναι πολύ ωραία.
    Χρόνια πολλά για τον μπαμπά.Τι όμορφα γενέθλια με τόσα πιτσιρίκια γύρω!!
    Χαίρομαι που σου άρεσε το δαχτυλίδι και πιστεύω πως κάποια στιγμή θα τα ξαναπούμε από κοντά.
    Να είστε καλά εσύ και η υπέροχη οικογένειά σου.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να τον χαιρεσαι τον Παππου..να σε καλα Ασπασακι..φιλακια στα κοριτσια μου..ομορφο σ.β..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τον χαίρεστε!!!Πραγματικά πολλά μας έβαλες σήμερα...όλα όμορφα Ασπασούλα...να περνάς καλά κορίτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ!
    ΕΙΣΑΙ ΣΙΦΟΥΝΑΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΣΥ!!!!
    ΕΦΥΓΕΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ!
    ΘΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΩ !!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥΛΗ, ΤΟΥ ΦΙΛΩ ΤΟ ΧΕΡΙ!!!
    ΠΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να τον χαίρεσαι τον μπαμπά σου!!! Οι δημιουργίες σου όλες είναι καταπληκτικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τον χαίρεσαι τον πατέρα σου! Να είναι καλά και να ζήσει και άλλα πολλά χρόνια, να δει και δισέγγονα! Οσο για όλα αυτά που μας δείχνεις, είναι πολύ όμορφα ! Μα πότε τα προλαβαίνεις όλα αυτά , και με 4 παιδιά!!! Είσαι πραγματικά σξιοθαύμαστη! Πολλά φιλάκια!Καλή Κυριακή να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. υπεροχα ολα!!!να χαιρεσαι τον μπαμπακα σου!!!
    σε ευχαριστω πολυ! καλη σου επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή