Πέμπτη, 3 Μαΐου 2012

Δύο μπουκάλια και μια ...χείρα βοηθείας???

Η μπουκαλομανία καλά κρατεί...και μετά τις αναλυτικές οδηγίες της Βίκυς είπα να δοκιμάσω και το αλουμινόχαρτο....Σαν πρώτη δοκιμή.....ικανοποιήθηκα με το αποτέλεσμα....αλλά σαφώς θέλει βελτίωση....δεν τόνισα καν τις εικόνες ακόμη...Έχω ακόμη 3 τέτοια μπουκαλάκια...οπότε θα κάνω κι άλλες δοκιμές...


 Μετά καταπιάστηκα με ένα άλλο μπουκαλάκι που μου άρεσε πολύ....

Αρχικά σκέφτηκα να βάλω ένα τοπίο αλλά έτσι όπως είναι ενωμένα τα δύο μπουκάλια....μου ήρθε καλύτερη ιδέα ...ένα ζευγαράκι.....


Σήμερα...είπα να αλλάξω λίγο και ασχολήθηκα με ένα ήδη τελαρωμένο καμβαδάκι...είχα δει μια πολύ ωραία εικόνα...δεν σας την δείχνω γιατί το αποτέλεσμα δεν έχει καμία σχέση ...χαχαχα....μιας και το ένα λάθος διαδέχτηκε το άλλο...Έκανα μεγέθυνση στην εικόνα....αλλά επειδή ο injekt εκτυπωτής γέρασε...έκανα εκτύπωση σε κόλλες Α4...με αποτέλεσμα να μου φαίνονται οι ενώσεις....Εκτός αυτού    το μελάνι ήταν νωπό και περνώντας την κόλλα....σκούρυνε υπερβολικά η επιφάνεια.... με αποτέλεσμα να αρχίσω να "δημιουργώ"....Παρόλες τις αιματηρές προσπάθειες οι ενώσεις φαίνονταν....η κοπέλα ήταν μες στην μαυρίλα....και επιστρατεύω τα χρυσά και τα ασημιά...μήπως δω λίγο φως....Η κοπέλα κάπως πήρε τα επάνω της...αλλά οι ενώσεις επέμεναν...Τότε ήταν που είχα την φαεινότερη των ιδεών....να το κάνω να μοιάζει ως τρίπτυχο...!!! Κάπως έτσι η κοπέλα μου φυλακίστηκε!!!! Μετά σήκωσα τα χέρια ψηλά....Νωρίς το θυμήθηκα...αλλά μήπως πριν  κόψω τον καμβά στα σημεία των γραμμών και κολλήσω σε ξύλο....ώστε να δημιουργήσω ένα τρίπτυχο......έχει κανείς κάποια άλλη ιδέα????



18 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΤΕΛΕΙΑ....ΚΑΙ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΘΕΜΑ...ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΠΙΧΑΚΙΑ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΒΑΜΕΝΑ ΠΙΟ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ,,,,ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νένα μου, αλλά ως ανυπόμονη....τον έκοψα χθες...Δυστυχώς δεν ήρθε ο κουνιάδος μου στο ξυλουργείο...οπότε δεν έχω ξύλο για να κολλήσω τα 3 μέρη...Ίσως το απόγευμα να είμαι τυχερή...οπότε αύριο θα σας δείξω και το αποτέλεσμα...Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΠΕΤΥΧΕΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ Θ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΚΟΠΟΣ.ΒΓΑΖΕ ΚΑΛΛΙΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟ ΜΕ ΑΣΠΡΟ ΦΟΝΤΟ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΑΡΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ.ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΖΑΡ ΠΟΥ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ Μ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΠΗΓΕ...
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον έκοψα ήδη....πριν καν την πρώτη απάντηση..Μόλις έχω και τα ξύλα θα δούμε αν θα αξίζει ο κόπος...Οι φωτο...αχ αυτές οι φωτο...με κινητό ή με μηχανή πάλι χάλια...δεν το έχω....Για άλλη μια φορά ελπίζω να πήγε καλά το μπαζάρ...θα το έχω υπόψη...πρώτα ο Θεός... για του χρόνου....Φιλιά και καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  3. Τα μπουκάλια έγιναν πολύ καλά.... το δε SHERIDAN'S έγινε καταπληκτικό... φοβερά καλή η επιλογή του μοτίβου με το ζευγάρι καθώς επίσης και τα χρώματα της πίσω πλευράς!!!! Τον καμβά... ο οποίος πραγματικά έχει πολύ ωραίο θέμα, εγώ θα τον έκοβα και θα τον έκανα τρίπτυχο (φυσικά το ξύλο θα πρέπει να το βάψεις σε σκούρο χρώμα... και ίσως να το περάσεις με λίγη πατίνα) Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον έκοψα και αναμένω ξύλο....σκούρο χρώμα να βάλω...αλλά δεν ξέρω εγώ από πατίνες και πάστες καρδιά μου....ούτε καν τι να ζητήσω...αυτά είναι δικά σας κόλπα....Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!! Καλα τα μπουκαλια εγιναν φοβερα, ειδικά αυτο με το ζευγαρι μου αρεσει πολύ! Και το καμβαδακι εγινε ωραιο, κανε αυτο που λες και θα δειξει αμεσως.Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό με το ζευγαράκι μου αρέσει κι εμένα...το έβγαλα και σε κοινή θέα...όσοι το είδαν το λάτρεψαν...το άλλο θέλει λίγη δουλειά ακόμη για να πω πως το κατέχω... το καμβαδάκι κόπηκε...αναμένει ξύλα...Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφα τα μπουκάκια και ο πίνακας πολύ ωραίος! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΑΚΙ ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι φίλες που ασχολούνται μ'αυτά ξέρουν να σε βοηθήσουν καλύτερα.Εγώ μπορώ να σχολιάσω το αποτέλεσμα...και λέω πως είναι τέλειο!!Φανταστικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ασπα μου, είναι πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου! Καλό Σαββατοκύριακο! Και καλό ..βόλι!!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το ζευγαράκι μου άρεσε ιδιέταιρα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΣΥ ΔΕΝ ΗΣΥΧΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΣΟΥ, ΚΟΨΕ ΤΟΝ ΚΑΜΒΑ ΚΑΙ ΚΑΝΤΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!!!!!
    ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΤΗΝ ΤΕΜΑΧΙΣΕΙΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΧΟΥΝΤΙΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΒΑΛΕΙΣ ΣΕ 3 ΣΥΡΤΡΑΡΙΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω με τι σκεπτικό το είπες εσύ... αλλά το θυμάσαι το συρτάρι που δεν έστειλα???? Όχι ότι τα άλλα είναι υπέροχα αλλά αυτό δεν μου άρεσε καθόλου...Από χθες λοιπόν φιλοξενεί μια κοπέλα...Κάτι έπρεπε να κάνω όσο περίμενα ξύλα...για το τρίπτυχο...χαχαχα.. Αύριο...σήμερα δεν έχω χρόνο...θα το τελειώσω και θα το παρουσιάσω...Φιλιά!!!

      Διαγραφή
    2. ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!
      ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
      ΜΠΡΑΒΟ ΑΣΠΑ ΜΟΥ, ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Ασπα μου.Τον τεμαχισμό τον έκανες ήδη οπότε περιμένουμε το καινούριο αποτέλεσμα!Τα μπουκάλια σου πολύ καλά...ειδικά το τελευταίο με τις δύο φιγούρες!Θα περιμένουμε και το νέο συρτάρι!Να'χεις ένα όμορφο και ''φωτισμένο''Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφα όλα!!!Μπράβο Άσπα μου!!!Χάρηκα που σε γνώρισα κι από κοντά!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή