Τετάρτη, 30 Μαΐου 2012

Σαμιώτικα ανοιξιάτικα χαιρετίσματα...!!!

Μπορεί η άνοιξη φέτος να μας κάνει "νούμερα" αλλά εγώ πλέον την έχω μες στην καρδιά μου....Όχι δεν είναι μόνο τα χελιδόνια που μου την έφεραν....Η καλή μας Αθηνά, που καιρό τώρα στολίζει τα σπιτάκια της γειτονιάς, μου έστειλε και την δική μου ζωγραφιά...Βασισμένη στο "μην περιμένεις τα χελιδόνια" η Αθηνούλα δεν τα περίμενε και έφτιαξε αντ' αυτών ένα αηδονάκι να κάθεται στα κλαδιά της μυγδαλιάς και γενικά μια όμορφη ανοιξιάτικη ημέρα μέσα στην καρδιά !! Τα λόγια είναι δικά της και τα αντιγράφω γιατί πολύ μου άρεσε το σκεπτικό.... Πανέμορφη η ζωγραφιά....θα στολίζει πάντα το σπιτάκι μου αλλά και η ευχή που συνόδευε την ζωγραφιά....για μένα και την οικογένειά μου...τόσο ζεστή ...τόσο αληθινή...θα με συντροφεύει πάντα.... "Να έχετε άνοιξη πάντα μέσα στις καρδούλες σας"!! Σε ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου....!!!!


Δείτε το κι από κοντά...είναι ονειρεμένο...


Έχω ένα λόγο όμως να μείνω παραπάνω στην Αθηνά...Την συμβουλή της για το πως να κάνω το τζάκι μου καλύτερο....Όχι απλά μου είπε την γνώμη της αλλά ασχολήθηκε και να μου την δείξει σε φωτο.... Αθηνούλα μου, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο το εκτίμησα και αυτό...εγώ καρδιά μου...μπορεί να δοκιμάζω αλλά "γνώσεις" δεν έχω....γι' αυτό κάθε φορά που αναρτώ....αναζητάω...γνώμες, υποδείξεις και διορθώσεις... Την έκανα λοιπόν με μεγάλη χαρά αυτή την .... σταλίτσα άσπρο στην υποτιθέμενη κοιλίτσα τους, στο πλάι.....και πράγματι είχε ως αποτέλεσμα να ..... δέσει καλύτερα και με την μυγδαλιά και να σπάσει το κατάμαυρο και να ισορροπήσει την σύνθεσή μου...


Ναυπακτιώτικα χαιρετίσματα και ευχαριστίες...!!!

Υ.Γ. (άσχετο) Όσοι περιμένετε να δείτε κουμπαρά....θα περιμένετε πολύ.... γιατί πάω από αποτυχία σε αποτυχία...ήθελα σχεδιάκια με χαρτοπολτό, τρομάρα μου!!!!

14 σχόλια:

  1. Καλημέρα Άσπα!!! Η Αθηνούλα είναι μοναδική!Οι ζωγραφιές της απλώθηκαν και στόλισαν όλη τη γειτονιά.Η ιδέα της για τα χελιδόνια σου πολύ σωστή και φάνηκε από το αποτέλεσμα...Φιλιά πολλά κορίτσι της Ναυπάκτου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφη η αμυγδαλιά και τα χελιδονάκια σου! Μπράβο στην Αθηνά! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο το αηδονάκι σου και το τζάκι τώρα πραγματικά τέλειο.Μπράβο στην Αθηνά που το σκέφτηκε.Καλή σου μέρα και πολλά,πολλά φιλάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τώρα έγινε ακόμα πιο ωραίο, θα το κοιτάζεις και θα χαίρεσαι, γιατί είναι κάτι που το έφτιαξες εσύ.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άσπα μου ευτυχώς που υπάρχουν και καλλιτέχνες στην γειτονιά σαν την Βιλλιώτη και την Αθηνά!!!!!... και υπάρχει περίπτωση να μάθουμε και εμείς πέντε σωστά πράγματα!!!!! Το σημειωματάτι της Αθηνάς φυσικά υπέροχο...... όπως όλα της τα σημειωματάκια της που γέμισαν την γειτονιά!!!!!! Το καρφί για τον κουμπαρά δεν το σχολιάζω..... άρχισε από τα εύκολα και έχεις καιρό μέχρι Νοέμβριο για τα πιό δύσκολα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άσπα μου, η ζωγραφιά σου είναι υπέροχη!! Η Αθηνά είναι αστέρι και η δουλειά της είναι μοναδική...έχω ξετρελαθεί και γω με την ζωγραφιά μου! Το τζάκι έγινε φανταστικό... μπράβο σας κορίτσια! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γεια σου κοριτσακι!!!χιχι!δεν εισαι η μονη!!!απο κατασστροφη σε καταστροφη παω....δεν το βαζω κατω...ΕΔΩ ...ΘΑ ΜΕΙΝΩ...με ξενους υπολογιστες....χιχι...οποτε μπορω θα σας βλεπω...και θα σας καμαρωνω!!!!
    ...irida..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άσπα εύχομαι νάχεις πάντα άνοιξη στην καρδιά σου!...Η ζωγραφιά της Αθηνάς υπέροχη όπως όλες άλωστε!..Το τζάκι σου έγινε φανταστικό!και το θέμα του πολύ αισιόδοξο! βλέπω έγινες ειδική στο κρακελέ!...Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έδειξε απίστευτα,Άσπα , με τις τελευταίες πινελιές!
    Όσο για το αηδονάκι πραγματικά ονειρεμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το είδα και στην ανάρτηση της Αθηνάς και είναι τέλειο για σένα! Πανέμορφο ! Οσο για τη μικρούλα λεπτομέρεια, πράγματι είναι ακόμη καλύτερο το αποτέλεσμα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΣΠΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!ΤΕΛΕΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΑΘΗΝΟΥΛΑ......
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το τζάκι έγινε ακόμα πιο όμορφο με αυτές τις πινελιές!και η ζωγραφιά της Αθηνάς υπέροχη!Καλή επιτυχία και με τους κουμπαράδες!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΟΝΤΩΣ Η ΑΘΗΝΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΗ,ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΛΑΔΑΚΙ ΣΟΥΠΕΡ.Η ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑ.ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΠΛΟΚΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kαλησπέρα !!
    Χαίρομαι πολύ που σ άρεσε τόσο το πολύχρωμο σημειωματάκι με την αγαπημένη σου αισιόδοξη φράση ,
    χαμογελάω γιατί έβαλες και τα γραπτά μου στην ανάρτηση !!
    Επίσης χαίρομαι πολύ που τελικά το λίγο ασπράκι στα χελιδόνια σ άρεσε και είσαι ευχαριστημένη !!
    Πραγματικά η τωρινή φωτο με το τζάκι είναι ωραιότερη , όχι τόσο γιατί άλλαξε κάτι στα χελιδόνια, αλλά γιατί στολίστηκε με 4 παιδικές φατσούλες !!
    Να τα χαίρεσαι τα ζουζουνάκια σου !!
    Ανταποδίδω με σαμιώτικα χαιρετίσματα κι ευχαριστίες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή