Κυριακή, 27 Μαΐου 2012

Μην περιμένεις τα χελιδόνια να φέρουν την Άνοιξη....

Μπορεί το κρακελάρισμα στο τζάκι να ήταν μεγάλη απόφαση...αλλά πάρθηκε και...ενισχύθηκε σε πείσμα κάποιων...που έσπευσαν να έρθουν να δουν από κοντά...το επίτευγμα....και να πουν ότι δεν θα "πιάσει" ....
Αντιδραστικό στοιχείο και πεισματάρα.... από την φύση μου..στοιχεία του εαυτού μου που πίστευα ότι ανήκουν στο παρελθόν...κι όμως βγήκαν στην επιφάνεια...όχι τελικά για να αποδείξω κάτι σε αυτούς....που ξέρω ότι διαβάζουν τώρα...αλλά για να αποδείξω σε μένα... ξανά...ότι πίσω από ένα θέλω υπάρχει ένα μπορώ....Μπορεί το αποτέλεσμα να μην είναι πάντα τέλειο...αλλά τουλάχιστον προσπαθώ....ρισκάρω....και μέσα από όλα αυτά....νοιώθω "ζωντανά" τα θαμμένα κομμάτια....αυτά που καταπιέστηκαν...στο βωμό της οικογένειας...την οποία όμως δεν αλλάζω με τίποτα...


Ναι ... το κρακελάρισμα δεν έγινε επαγγελματικό....αλλά ποτέ δεν είπα ότι είμαι και επαγγελματίας....Κι όμως μου άρεσε....
και προχώρησα ένα βήμα παραπέρα....βασισμένη σε μια εικόνα που είδα στο internet...από ένα άλλο τζάκι....Μου φάνηκε υπέροχο όταν θα κάθομαι...να βλέπω κάτι αισιόδοξο...κάτι να μου θυμίζει να μην απογοητεύομαι..... Φέτος έχω πιάσει τον εαυτό μου πολλές φορές να χάνει το κουράγιο του....επηρεασμένη από όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας....και δεν μου αρέσω έτσι...Στόλισα λοιπόν το τζάκι μου με δύο ταξιδιάρικα χελιδόνια....Όχι ένα... αλλά δύο....τα πήρα από την κιβωτό του Νώε...και θα μου λένε τις ιστορίες από τα ταξίδια τους....
Μετά θυμήθηκα ξανά το "Μην περιμένεις τα χελιδόνια να σου φέρουν την Άνοιξη...έχε την πάντα στην καρδιά σου" και αποφάσισα ότι την θέλω και στο τζάκι μου....ώστε να μην κυριεύσει ποτέ ο χειμώνας την καρδιά μου....


Πόσο πιο γρήγορα θα περνάνε οι χειμώνες της ζωής....αν έχω πάντα την άνοιξη μπρος μου.... σκέφτηκα και προστέθηκε μια ανθισμένη αμυγδαλιά.... και το επιχείρημα τζάκι έλαβε τέλος.... με ένα συμπαθητικό αποτέλεσμα!!!


ή μάλλον θα λάβει τέλος όταν έρθει ο Σταύρος και μου κάνει τα κοψίματα...που δεν τα έκανα....και διορθώσει και το χρωματάκι που μου ξέφυγε....στον τοίχο....Ήθελα όμως να σας το δείξω...τόσο σε εσάς...όσο και σε όσους θα "πεθαίνουν" από την αγωνία τους...μέχρι το απόγευμα...!!!
Ζητώ συγνώμη που έγινα λίγο κακιά....αλλά μερικές φορές...δεν μπορώ να γυρίσω και το άλλο μάγουλο....
Φιλάκια...και θα επανέλθω με κουμπαράδες....Ρένα, δεν ξέρω αν θα φτιάξω 100 αλλά θα φτιάξω σίγουρα πολλούς...σε πείσμα κάποιων... που το βρήκαν χαζό....ίσως επειδή δεν ξέρουν ότι σημασία έχει η προσφορά....
Η κακιόστρα Άσπα φεύγει....θα επανέλθω πάλι γλυκιά!!!!





49 σχόλια:

  1. kκαλημεραααααααααααα!!!εμενα μαρεσει..πολυ πολυυυυυυ!
    τα χελιδονια και η αμυγδαλια...πολυ ξεχηριστη νοτα!!!μπραβο!!!οσο για το μαΓΟΥΛΟ..ΚΑΙ ΤΙς ΚΑΚΙΟΥΛΕς...ΧΑΜΟΓΕΛΑ....
    και κανε αυτο που αγαπας.....ξερεις αυτο τους ποναει περισσοτεροχιχι!!!
    ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕς ΛΟΙΠΟΝ!!!!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ....ΔΟΘΗΚΕ......
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίριδα μου, προσπαθώ να χαμογελάω...αλλά μερικές φορές πεισμώνω...Χαίρομαι ου επέστρεψες στην γειτονιά!!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Ασπασάκι μου εσύ κακιά; αυτοί που σου προκαλούν αυτό το συναίσθημα κουβαλούν κακία!!! Το τζάκι σου μου άρεσε πάαααρα πολύ, εμπνευσμένο και με χαρακτήρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά βάθος κι εγώ το ξέρω αλλά δεν παύει να σε πληγώνουν...Χαίρομαι που σου άρεσε πάντως το τζάκι...εμένα μου αρέσει κάθε μέρα και πιο πολύ...

      Διαγραφή
  3. Άσπα μου εύχομαι να έχεις πάντα την Άνοιξη στην καρδιά σου και μου αρέσει η τόλμη σου, γιατί το αποτέλεσμα σε δικαίωσε! Το τζάκι σου είναι τέλειο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτή η τόλμη να δοκιμάζω....είναι κάτι που δεν θέλω να χάσω ποτέ...Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!Συμφωνώ με την Κική σχετικά με την κακία στην οποία αναφέρεσαι!Όσο για το τζάκι σου υπέροχο λάτρεψα τα χελιδόνια και την αμυγδαλιά σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι ου σου άρεσε...όσο για την κακία...στην ηλικία μου θα έπρεπε να την έχω συνηθίσει..αλλά έλα που δεν μπορώ!!!

      Διαγραφή
  5. Καλημερα δεν ειμαι ειδικη του κρακελε αλλα το αποτελεσμα μου
    αρεσε πολυ!!!!!!
    Καλη συνεχεια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ούτε εγώ είμαι...αλλά σύμφωνα με αυτά που βλέπω...έχει αποτύχει...μεταμορφώθηκε σε μια τεχνοτροπία by Άσπα...χαχα!!!

      Διαγραφή
  6. Τέλειο το τζάκι!!!!!!! Και βέβαια αν δεν έχεις κάνει κανένα λάθος... πάει να πει πως δεν έχεις κάνει τίποτα απολύτως!!!!! οπότε μην ακούς κανέναν προχώρα σε επόμενες όμορφες δημιουργίες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ...χαίρομαι που σου αρέσει...όσο για τα λάθη...υα μεταφράζω τελικά ως άποψη του καλλιτέχνη!!!

      Διαγραφή
  7. Άσπα μην δίνεις σημασία στις κακίες..είσαι πολύ ανώτερος άνθρωπος και το έχεις αποδείξει...ποιος σου είπε ότι το τέλειο είναι το ζητούμενο;;; Το τέλειο είναι βαρετό και εμένα δεν μου λέει τίποτα...ενώ θα ήθελα τόσο πολύ να πιω καφέ μαζί σου μπροστά στην αναμμένη φωτιά και να σου πω πόσο πολύ μου άρεσαν τα χελιδόνια και η αμυγδαλιά!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ , ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΚΟΜΟΤΙΝΗ ΓΙΑ ΝΑΥΠΑΚΤΟ , ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΚΑΦΕ!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. εγώ θα χαρώ πολύ να σας έχω και τις δύο εδώ για καφέ....μην τάζετε γιατί είμαι σαν τα μικρά παιδιά...το δένω κόμπο...και σας περιμένω!!!

      Διαγραφή
    3. Θα με χωρίσει ο Ανέστης, αν του πω ότι θα έρθω στη Ναύπακτο...μαζί με τη Ρένα βεβαίως βεβαίως...έχουμε περάσει από εκεί δυο φορές και είναι πανέμορφη...και η πόλη και οι κάτοικοι της...

      Διαγραφή
  8. ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!ΤΟ ΤΖΑΚΙ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ !!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!φιλιά!!

      Διαγραφή
  9. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΕΓΙΝΑΝ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο έγινε το τζάκι σου με τα χελιδονάκια και την ανθισμένη αμυγδαλιά!!!"Μην περιμένεις τα χελιδόνια να σου φέρουν την Άνοιξη...έχε την πάντα στην καρδιά σου" περιττεύουν τα σχόλια...!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθάνατο μότο....πάντα επίκαιρο!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Αααα εισαι απίστευτη!Πήρες το ρίσκο κι εγινε θαυμασιο!Τα χελιδονακια πολύ μου αρεσαν, αν και προσωπικά με ταλαιπωρουν λίγο τελευταια..Ασε τους άλλους να λένε Ασπα μου, όλα εκ του αποτελέσματος κρίνονται!Τα φιλια μου και μια αγκαλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ξεκινήσω με τα χελιδονάκια...καταλαβαίνω την ταλαιπώρια σου...αλλά εγώ προσωπικά τα λατρεύω και τα κατανοώ...Χαίρομαι που σου άρεσε το αποτέλεσμα και ανταποδίδω την αγκαλιά...Φιλιά γλυκιά μου Πετρούλα!!!

      Διαγραφή
  12. ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ;
    ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΣΤΡΑΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΑΠΟ ΦΙΛΕΣ, ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!
    ΤΟ ΤΖΑΚΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!
    ΚΑΝΩ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΘΑ ΔΕΙΞΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ!!!!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, ΑΡΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε γνώρισα...δεν μπορείς να φανταστείς πόσο...μόνο και μόνο επειδή είσαι άνθρωπος...και λίγους τέτοιους έχω γύρω μου...Φιλιά και σας περιμένω για καφέ...το τάξατε...και επειδή το ταξίδι είναι μεγάλο...θα έχει διάρκεια ο καφές...ημερών...!!!

      Διαγραφή
  13. καλώς σε βρήκα!!!πολύ όμορφες οι κατασκευές σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ ...εγώ κι αν χάρηκα που σε βρήκα!!!

      Διαγραφή
  14. Ομορφο το εφτιαξες, γεια στα χερακια σου.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα φιλενάδα.Δεν χρειάζεται να χαλάς τα λόγια σου.Το αποτέλεσμα τα λέει όλα!!Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλημερα Ασπασακι..κοριτσι τι εκανες...πολυ ομορφο..η αμυγδαλια ειναι ολα τα λεφτα..ξερεις..μπορει στην αρχη να λεμε..τι ειναι παλι αυτο..αλλα μετα..μολις πεταχτουν κανα δυο αναρτησεις περνουμε μπρος ολες μαζι..να σε καλα ματια μου..ομορφη βδομαδα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτοί που με πείραξαν Μαράκι μου...δεν βρίσκονται εδώ μέσα...αλλά γύρω μου...αλλά πάει πέρασε....είπα..ξέσπασα...είναι σαν να μην έγινε πια...Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφη ιδέα...Και το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ...Εύχομαι να επιτελέσει τον σκοπό του και πάντα να φέρνει την Άνοιξη στην ψυχή σου......Καλό απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε...Ήδη έχει αρχίσει να επιτελεί τον σκοπό του!!!

      Διαγραφή
  18. Φανταστική ιδέα...Μπράβο Άσπα μου, είσαι χρυσοχέρα!! Να'χεις μια υπέροχη εβδομάδα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου άρεσε...χρυσοχέρα δεν ξέρω αλλά τολμηροχέρα σίγουρα είμαι!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  19. Ουάου Άσπα μου το αποτέλεσμα είναι πολύ παραπάνω από ικανοποιητικό! Μπράβο, ωραία ιδέα με ωραίο θέμα!
    Σ' ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές σου, με έκανες και χαμογέλασα! Ευχαριστώ πολύ
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε...κι εγώ χαμογελώντας τα έγραψα...και ξέρεις... ήταν λίγο " τα λέω της θυγατέρας για να τ΄ακούει και η νύφη" ...που έλεγε και η γιαγιά μου....Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  20. Πολύ καλό το αποτέλεσμα Ασπα μου...Καλώς σε βρήκα, κοντοχωριανή μου... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Διονυσία μου...Κοντοχωριανές???Πολύ μου αρέσει...Πόσο κοντά??? Που???

      Διαγραφή
  21. Πολύ καλλιτεχνικό! Όμορφη εικόνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου άρεσε...Με τις υποδείξεις της Αθηνούλας...voltastoneiro...έγινε πιο όμορφο...!!!

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφη η ιδέα σου να φέρεις την άνοιξη μέσα στο σπίτι σας !!!!
    Εσείς θα το βλέπετε και θα το χαίρεστε κι άσε τους άλλους να λένε !!
    Πάντα άνοιξη να έχετε και στο σπιτάκι σας και στην καρδούλα σας , κι εσείς και τα παιδάκια σας !!!!

    Σου στέλνω κι εγώ κάτι ,
    ελπίζω να σου πέρασε ο θυμός και να σ αρέσει,
    κοίτα τα μειλ σου ,
    σαμιώτικα ανοιξιάτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου....για τον χρόνο που διάθεσες... τόσο για την ζωγραφιά...όσο και για την υπόδειξη...Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  23. Καλή μου Ασπα, φοβερή η ιδέα σου ! Και η "εκτέλεση" άπαιχτη !!!! Να'σαι πάντα καλά! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έγινε υπέροχο.....επαγγελματική δουλειά θα ΄λεγα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή