Τρίτη, 15 Μαΐου 2012

Νοιώθω πολύ "άρρωστη"...!!!

Καλησπέρα στην γειτονιά!!Είδα πολύ όμορφες δημιουργίες σε όλα τα σπιτάκια τις μελαγχολικές αυτές μέρες της απουσίας μου...Μπράβο σας!!! Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!!!
Την μελαγχολία μου για το ταξίδι, διαδέχθηκε η θλίψη για την άδεια...από το απογευματινό σχολείο...όπου ανήκω... δεν είχα θέμα αλλά στο πρωινό...που κάνω συμπλήρωση ωραρίου...μας ήθελε όλους στο σύλλογο...Όλους??? Μα εγώ  θέλω να γνωρίσω τα κορίτσια...όλη την γειτονιά...Σκέφτηκα να καθίσω και να ανηφορίσω το Σάββατο για Θεσ/νίκη....αλλά όσο περνούν οι μέρες νοιώθω άρρωστη στην ιδέα να μην είμαι στην Μονή Λαζαριστών....Κάπως έτσι...μέρα με την μέρα...η απόφαση να "αρρωστήσω" πάρθηκε...και ναι έρχομαι έρχομαι...έρχομαι φθάνω...Πέμπτη μεσημέρι...Είπα... αφού θα αρρωστήσω που θα αρρωστήσω...να χαρώ λίγο και το βαφτιστήρι μου ...γιατί τελικά Σάββατο θα φύγω...γράφει Αρχαία ο γιος την Δευτέρα...και θέλει μανούλα..!!!
Πετάω από την χαρά μου....όχι ότι ξέχασα το Παρίσι και την Λυών όμως...Ανανέωσα την υπόσχεση για του χρόνου....Φέτος θα αρκεστούμε στις διακοπές και κάποιες βόλτες Αθήνα...και θα νοιώθουμε και τυχεροί...γιατί πολλοί δεν θα έχουν ούτε διακοπές....
Την χαρά μου δεν μπόρεσα να την μεταφέρω και στο συρταράκι....Ένοιωσα πολύ άσχημα όταν είδα ότι το βίντεο στο youtube ξεκινούσε με αυτό....που εμένα δεν μου άρεσε η τελευταία "καλλιτεχνική" πινελιά της Φρόσως... Οι πριγκίπισσες έδωσαν την θέση τους σε μια νεράιδα...που από χαρούμενη μεταμορφώθηκε σε θλιμμένη...αντικατοπτρίζοντας την δική μου θλίψη.... Τώρα πλέον δεν προλαβαίνω να φέρω πίσω τις πριγκίπισσες οπότε αυτό το συρταράκι θα με συντροφεύσει στο ταξίδι...μιας και τα άλλα είναι ήδη στην Μονή Λαζαριστών....


 

Καλή αντάμωση λοιπόν στην Θεσ/νίκη!!!! Φυσικά πριν την έκθεση θα δώσουμε το παρόν για καφεδάκι με την Βίκυ και την Μαρία ....αν καταφέρω και κρατηθώ έως τότε και δεν καλέσω νωρίτερα... την δε Ρένα θα την καλέσω σίγουρα για να πάει το συρταράκι στα αδερφάκια του!!!
Φιλάκια σε όλη την γειτονιά...!!!

23 σχόλια:

  1. χαχα!! Διαβάζοντας τον τίτλο σου...νόμιζα ότι αρρώστησες στ' αλήθεια!!!
    Αλλά αυτή την "αρρώστια"...καλά έκανες και την έπαθες!!!
    Φιλιά και..."περαστικά" σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΟΥΠΗ!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!!!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το συρτάρι αυτό ...αντικαθιστά το 43...που το χάλασα...θα πάρω τηλέφωνο Πέμπτη!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Ασπα
    θάθελα να πω μέσω εσού σ όσους είδαν το βιντεο οτι το Youtube σου βγάζει μόνο 3 επιλογές απο μόνο του κι επέλεξα αυτό ως πιο παιδικό και ξεκάθαρο σε σχέση με τα άλλα δύο.
    Ούτε λοιπόν και δική μου επιλογή.Λυπάμαι αν δεν ήταν αυτό που θάθελες κι εσύ. Γενικά έπρεπε νάταν αλλιώς φωτογραφη μένα στημένα όλα,κάποια αδικήθηκαν, να μην πω όλα.
    Καλό ταξίδι στην Θεσσαλονίκη, επικροτώ την απόφαση ν αρρωστήσεις,χρειάζεται καμιά φορά, να μην αρρωστήσουμε στ αλήθεια.
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι ότι δεν το ήθελα...απλά δεν υπάρχει πια...το χάλασα και έφτιαξα αυτό....

      Διαγραφή
  4. Στην αρχή τρόμαξα....κι εγώ είχα απουσία μιας βδομάδας λόγω αληθινής ασθένειας και λέω κάτι έγινε σοβαρό και το 'χασα!!
    Με το καλό να μας έρθεις,αν συνενοηθούμε και βολεύει θα 'θελα να γνωριστούμε.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο φιλενάδα!!! Τυχερούλες, θα βρεθείτε ολες μαζί!!! Να περάσετε σούπερ!!!! Το χρειαζόσαστε και το αξίζετε! Πολλά φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Ασπα μου!!Θα κανεις ταξιδακι και θα ανέβεις, ειμαι σιγουρη!Με το καλό να μας έρθεις και να βρεθούμε, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ ολόψυχα!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα συρταράκια σου είναι εκπληκτικά!!!
    Από κοντά χίλιες φορές πιο όμορφα!!
    Καλώς να μας έρθεις, χάρηκα πολύ!!
    Καλή αντάμωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το συρτάρι σου μου αρέσει πολύ. Έχει κάτι από μυστήριο.
    Καλή ...ανάρρωση, ε! καλή διασκέδαση ήθελα να πω!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το συρτάρι σου είναι τέλειο!Να έχεις ενα όμορφο ταξίδι εύχομαι, να περάσεις υπέροχα και καλή επιτυχία στην έκθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ελα Ασπασακι..να σε καλα κοριτσι..πρωτα ο ΘΕΟΣ..να χετε καλο ταξιδι..φιλια στα κοριτσια μου..θα τα πουμε..εχουμε πολλα να πουμε..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευτυχώς που κατάλαβες πως έπρεπε να αρρωστήσεις!!!!! Το τηλέφωνο το έχεις και πιστεύω να το χρησιμοποιήσεις όταν έλθεις Θεσσαλονίκη!!!!! Φιλιά και καλή αντάμωση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς να έρθεις λοιπόν!....Σε περιμένουμε!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαίρομαι που τα κατάφερες Άσπα. Ίσως βρεθούμε εκεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΨΕΜΑΤΑΚΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ.ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ.ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημερα!
    Θεσσαλονικη λοιπον! Καλως να ερθεις
    σε περιμενουμε!!!!!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς να έρθεις! Αν έχεις πυρετό έχουμε και καλά ντεπόν εδώ! χα χα! Πολύ ωραία και το συρταράκι σου αυτό είναι πολύ όμορφο! Σκέψου πως κάνει ωραία αντίθεση με την χαρά σου που θα έρθεις εδώ... Σ΄ ευχαριστώ πολύ και για την επίσκεψη...Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αντε, και με το καλό το ταξίδι σου! Να περάσετε τέλεια! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλως ηρθες στο σπιτακι μ καλλιτεχνη μ με τα 4 παιδια πωπω σαν παραμυθι ζεις να εισαι καλα να σε χαιρονται ολοι και παντα να δημιυργεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ασπασακι καλως εφτασες..χαιρομαι που εισαι στο δρομο μου..να σε καλα..φιλια στα κοριτσια μου..ομορφη βδομαδα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ασπασία συγχαρητήρια! Και για τη συμμετοχή και για το ταξίδι που έκανες ως εδώ! Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα. φαίνεσαι ολόγλυκος άνθρωπος! Να είσαι γερή! καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή