Δευτέρα, 2 Απριλίου 2012

ΩΡΑ ΓΗΣ- ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ 2012

Καλημέρα στην γειτονιά...Σήμερα θα σας μεταφέρω στο λιμανάκι μας...εκεί που υπό την σκιά του Ανεμογιάννη...γιορτάστηκε η ώρα της Γης....Σας το είχα τάξει για εχθές..αλλά δεν πρόλαβα... Ένα απόσπασμα μόνο της εκδήλωσης σας παραθέτω αλλά θέλω να απολαύσετε ένα φίλο στον οποίο χρωστάω το ότι βρίσκομαι ανάμεσά σας....Αν αυτός δεν είχε ζητήσει την βοήθειά μου....δεν θα είχα μαγευτεί από τον κόσμο σας...Μουσικός στο σχολείο που ήμουν τα δύο προηγούμενα χρόνια...στο Γυμνάσιο Αντιρρίου...πνεύμα ανήσυχο... με μια ακόμη αγάπη...τα άλογα...Ταξιδέψτε με την ξεχωριστή φωνή της κόρης του...της Παναγιώτας...μαθήτρια Α' Λυκείου....που είμαι σίγουρη ότι στο μέλλον....θα περηφανεύομαι που την ήξερα μικρή...πριν γίνει γνωστή... γιατί μια τέτοια φωνή δεν πιστεύω να σταματήσει σε μαθητικές εκδηλώσεις...
...το youtube δεν μου το εμφάνιζε στις επιλογές ...αλλά μπορείτε να το δείτε κάνοντας κλικ εδώ http://www.youtube.com/watch?v=XG95FuLHZ4I

Θα κλείσω με ... Recycle- Reduce- Reuse... το σύνθημα που έστειλαν χτες τα παιδιά μας σε μια εκδήλωση-θεατρική παράσταση στα Αγγλικά-Γαλλικά-Γερμανικά του κέντρου ξένων γλωσσών που στέλνω τα αντράκια μου  Γερμανικά.... 
Φιλάκια!!!!!!!!



3 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη εκδήλωση Άσπα μου...σ'ένα μαγικό μέρος όπως το λιμάνι της Ναυπάκτου!Μπράβο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία η εκδήλωση για τη γη, Άσπα μου, και αξίζει ένα μεγάλο μπράβο σε όσους συνέβαλαν. Και η κουνελίνα σου άψογη και με όμορφα και λαμπερά χρώματα!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΣ ΜΕΤΕΦΕΡΕΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΑΣ ΝΟΕΡΑ!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΑΣ!!!!
    Η ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΑΣ ΑΣΤΕΡΙ!!!!
    ΕΣΥ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΣΥΝΗΜΑ ΣΑΣ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙΣ!!!!!
    ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΖΕΨΑ ΚΙ ΑΛΛΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ!!!!
    ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΜΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή