Τετάρτη, 18 Απριλίου 2012

Ένα εύκολο αντίο.....ένα κενό.. και μια τσάντα!!

Όχι δεν έσκασα από το φαγητό...ούτε μέθυσα το Πάσχα...Απλά πάνω που ο καιρός έφτιαξε...τα πιτσιρίκια βγήκαν σαν τα σαλιγκαράκια στο γκαζόν για παιχνίδι...και οι μεγάλοι χορτασμένοι....και πιωμένοι...αρχίσαμε το χαβαλέ...χτύπησε το τηλέφωνο....και είδα τον αριθμό της μητέρας μου....πότε πρόλαβε και έφτασε σπίτι? αναρωτήθηκα....Η θεία πέθανε....πρέπει να πάμε Αθήνα....
Δεν θα σας πω ψέμματα.....ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή της....αλλά την περίμενα χρόνια να πεθάνει αυτή την θεία.... της μητέρας μου....για να ελευθερωθεί η δική μου θεία....η αδερφή της μητέρας μου...που την αγαπάω πολύ και την στερήθηκα...αλλά για να προλάβουν να χαρούν λίγο και οι δύο αδερφές....η μια την άλλη !! Πολλοί ίσως γνωρίζετε ιστορίες όπου μια αδερφή έδινε στην αδερφή της που δεν είχε παιδιά.κάποιο από τα παιδιά της....Δεν το κατάλαβα ποτέ αυτό το σκεπτικό... της γιαγιάς μου....που έδωσε την κόρη της στην αδερφή της.....ειδικά μιας και μετά γέννησε άλλα δύο παιδιά....φοβήθηκε την φτώχεια λέει και το πως θα πάντρευε δύο κορίτσια....Έπειτα η αδερφή της ήταν στην Αθήνα....θα ζούσε καλά η 6χρονη  μικρότερή της  κόρη.... Μόνο που τα πράγματα δεν έγιναν έτσι και η μικρή κατέληξε "υπηρέτρια" της θείας  και μάλιστα τα τελευταία 25 χρόνια εσώκλειστη.... υπό τον φόβο της θείας... που "χήρα" και σχεδόν τυφλή πλέον.... φοβόταν ότι θα καταφέρουν να της την πάρουν...τώρα που την χρειαζόταν....!!!
Γεγονός είναι ότι όλοι οι παρευρισκόμενοι στην κηδεία ήταν εκεί για να "σταθούν" στην δική μου θεία και να την βοηθήσουν με τα περί της κηδείας αλλά και να την παροτρύνουν να κάνει αυτό που έπρεπε να κάνει πριν χρόνια....να γυρίσει στην οικογένειά της....
Γεγονός επίσης είναι ότι εγώ βρήκα ευκαιρία να πάω στο Μοναστηράκι και να πάρω διάφορα καλούδια αλλά και  καλαπόδια!!!!
Και είναι επίσης γεγονός ότι εκεί ήμουν όταν άκουσα για το τελευταίο ταξίδι του Δημήτρη Μητροπάνου και ένοιωσα ένα κενό....λες και ήταν δικός μου άνθρωπος....και ένοιωσα άσχημα.... που για την θεία.... που θα κηδευόταν σε λίγο.... δεν ένοιωθα τίποτα....!!!! Καλό ταξίδι Δημήτρη...πήγαινε να συναντήσεις όλους όσους έφυγαν πριν από εσένα....τραγουδήστε μαζί...στην ουράνια πολιτεία!!!
Γύρισα χθες.... χαρούμενη....μιας και σε λίγες μέρες θα είναι εδώ η θεία....και αν και κουρασμένη  βάλθηκα να καταστρέψω μια ζακέτα.... που μου είχε στείλει τώρα τελευταία....η μακαρίτισσα θεία....Μου είχε προκαλέσει εντύπωση....αλλά πλέον ξέρω ότι μου την είχε στείλει γιατί είχε μάθει λέει.... ότι πάχυνα...οπότε χρειαζόμουν κάτι να κρύβει την περιφέρεια!!!! Εκεί που την έκοβα κατάλαβα γιατί δεν την είχα πετάξει....είχε τον προορισμό της....έπρεπε να θυσιαστεί...για να πειραματιστώ με τις τσάντες από παλιά πλεκτά....!!!
 Δεν σας την δείχνω ολόκληρη γιατί την είχα ήδη κόψει όταν μου ήρθε η ιδέα... Έκοψα ένα κομμάτι από την πλάτη...ένα δερματάκι καφέ...την μια τσέπη και τον πάτο από μια άλλη τσάντα...αν και τελικά δεν τον χρησιμοποίησα ....και ξεκίνησα να πειραματίζομαι.... Έβαλα την κουνιάδα μου να μου κάνει ένα γαζί στις δύο πλευρές...μου γάζωσε και την τσέπη...έκοψα σε συννεφάκι το δερματάκι και μου το γάζωσε κι αυτό...εγώ δεν τα κάνω ίσια τα  γαζιά...αν και ούτε η Μάγδα τα έκανε....Κατόπιν έκοψα τον γιακά και τον γάζωσε η Μάγδα στην κορυφή της τσάντας....Χρησιμοποίησα τα κουμπιά και τις θηλιές της ζακέτας...τα έραψα στο πάνω μέρος και διακόσμησα το συννεφάκι με λουλουδάκια που έφτιαξα από μπουμπουνιέρες και κάποιες χάντρες...... Της ράψαμε και ένα λουράκι από μια παλιά τσάντα....έτοιμη!!!
Όταν όμως την πρόβαρα δεν με ικανοποίησε όπως στεκόταν  ... οπότε έβγαλα τα κουμπιά και τις θηλιές και πέρασα μια κορδέλα...που αγόρασα στο Μοναστηράκι... στην κορυφή ... τέλεια ...έγινε σαν... ανοικτό πουγκί!!!
Ίσως να θέλει κάτι στην ένωση γιακά και πλάτης...σκέφτομαι για κάποια δαντέλα αλλά δεν έχω κάτι σε καφέ.... 
Πάντως για πρώτη απόπειρα δεν είναι καλή???
Σκέφτηκα να την βάλω ως δώρο στο giveaway αλλά όχι... Θα ξαναπειραματιστώ ως τις 30/4....Αυτή θα την φοράω....στον ώμο...να κόβει λίγο την περιφέρεια...μα και για να μου θυμίζει να μην φερθώ ποτέ σε κανέναν όπως φέρθηκε αυτή η  θεία... και να παρακαλάω παρόλα αυτά ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή της...Δεν είμαι κακιά...τι φταίει η έρμη η ψυχή????Καλό της ταξίδι!!!

20 σχόλια:

  1. Άσπα είσαι ειλικρινης και δειχνεις και τον απαραιτητο σεβασμό στο νεκρό, όπως φαίνεται απο τα τελευταια λόγια σου!Ας αναπαυσει ο Θεος την ψυχη της και με το καλό να ερθει η θεια σου να την χαρειτε!Η τσάντα που εφτιαξες μου αρεσε πολύ, στη θεση σου θα την χαριζα στη θεια γιατι είναι κτ απο τη θετη μητερα της, νομιζω θα το εκτιμήσει!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρεσει πολύ και το νεο look του blog!

      Διαγραφή
    2. Δεν θα το κάνω...γιατί πρώτον η θεία είναι πλέον 60 χρονών...δεύτερον δεν την υιοθέτησε ποτέ...η "μητέρα" ... και τρίτον αν ήθελε να της αφήσει κάτι η θα της είχε κάνει συμβόλαια και δεν θα την άφηνε ξεκρέμασστη...και χωρίς κανένα εισόδημα...Αλλά αν της είχε γράψει το οτιδήποτε μπορεί και να την άφηνε...της έλεγε...

      Διαγραφή
    3. Το ηλικιακό ...για να μην παρεξηγηθώ....το αναφέρω γιατί αν το συνδυάσετε με τα 25 χρόνια εσώκλειστη...μας κάνει ένα άτομο διόλου 60χρονών...

      Διαγραφή
    4. Κρίμα...Μεγαλείο ψυχής η θεία σου, για τη συγχωρεμενη δεν θα πώ τπτ, θα κρινει άλλος!

      Διαγραφή
  2. Ασπα μου πρωτα θα αρχισω απο τα ευχαριστα!Χρονια πολλα και Χριστος Ανεστη!Η μαμα μου ελεγε πως ο ανθρωπος με τα λογια του αγαπιεται και με τις πραξεις μισειται...Ετσι λοιπον μερικοι ανθρωποι σε απωθουν ...Δυστυχως σε καταλαβαινω ...Καλο της ταξιδι ...Οσο για την τσαντα εγινε πανεμορφη !Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απίστευτη ιστορία.Αλλά το πιο απίστευτο είναι το πόσο σκληροί ή αλλόκοτοι μπορούν να είναι οι άνθρωποι....ελπίζω αυτή η γυναίκα να φτιάξει ξανά τη ζωή της και να μην νιώθει μόνη η αποδιωγμένη...φοβερό>Η τσάντα απίθανη.Ως ζακέτα ήταν ένα μάλλον προσβλητικό δώρο οπότε καλά της ...ξηγήθηκες και την έκανες τσάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Άσπα μου.Καταλαβαίνω κι εγώ την πικρία σου...Είναι κάποιοι άνθρωποι που δύσκολα μπορείς να συγχωρήσεις...Έχω κι εγώ λίγους (ευτυχώς)τέτοιους.Όμορφη η τσάντα που έφτιαξες...σίγουρα θα βρει τον παραλήπτη του...Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ , ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.....Η ΘΕΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΛΙΓΑΚΙ....
    Ο ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟ ΖΟΥΜΕ..........
    Η ΤΣΑΝΤΑ ΣΟΥ ΑΠΙΘΑΝΗ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΣΠΑ ΜΟΥ, ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ , ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ!!!!!!
    ΚΑΘΕ ΣΠΙΤΙ ΕΧΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ!!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ Η ΘΕΙΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΠΛΑΚΩΣΕ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΑΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ!!!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ , ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΗ ΒΡΙΣΚΒ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ!!!!!!
    ΠΟΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άσπα μου μ' αρέσει που δεν κρύβεσαι πίσω απ' τις λέξεις και γράφεις ευθέως αυτά που σκέφτεσαι!! Εύχομαι να βρει τη ζεστασιά που έχει στερηθεί αυτή η γυναίκα μέσα από την καρδιά μου!! Όσο για τη ζακέτα... της άλλαξες τα φώτα και πολύ μου άρεσε το αποτέλεσμα!! Είδες τί διαμαντάκια βγάζουν οι πειραματισμοί;; Είναι πολύ όμορφη και η αλλαγή που έκανες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωωω... Δεν είχα υπ'όψη μου τέτοιες περιπτώσεις και ομολογώ ότι συγκλονίστηκα. Ελπίζω στο καλύτερο από εδώ κι εμπρός.

    Η τσάντα φανταστική upcycled!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άσπα μου, έτσι σκέφτονταν τότε, έτσι έπρατταν. Η Ιζαμπέλ Αλιέντε γράφει πως η τελευταία κόρη είναι *ιδιοκτησία* της μάνας!!! Δεν της επιτρέπεται ούτε να παντρευτεί ούτε να φύγει απ' το σπίτι, αλλά να περιποιείται τη μάνα της και να την υπηρετεί μέχρι να πεθάνει!!!! Παρακαλάς ή δεν παρακαλάς να πάει μια ώρα αρχύτερα.... Να πάνε όλα καλά και να χαρείς επιτέλους την αγαπημένη σου θεία και ό,τι έχει φτιάξει η θανούσα, ξέρεις εσύ..... Τσαντάκια!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να σε καλα καρδια μου..πανεμορφη η τσαντα..καλα να περνας..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ουπς...ξεχασα να πω..με γεια για το Σπιτακι σου..τι ομορφο το εβαψες,το στολισες..υπεροχο εγινε..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστός ανεστη, πρώτα απ'όλα. Κατά δεύτερον, γιατί δεν έφυγε η θεία όταν μεγάλωσε; αφού ήταν ξεκάθαρο ότι η εκλιπούσα δεν την αγαπούσε. δε θα την δεχόταν πίσω η ίδια της η μάνα δηλαδή; Τουλάχιστον, ας ζήσει όσο μπορεί καλύτερα από δω και πέρα.Julie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν η ιστορία είναι λίγο μπερδεμένη...με πολλά κενά... ακόμη και για μένα...τα πρώτα χρόνια υπήρχε έντονη επαφή με την πατρική οικογένεια...μετά η γιαγιά την πήρε 3 φορές από την θεία και τις 3 φορές βρήκε τρόπο η αδερφή της να την πείσει να την δώσει πίσω...έπειτα η θεία την έπεισε πως οι γονείς της δεν την ήθελαν και ότι δεν είχε μέλλον σε μια ζωή στο χωριό και στα πρόβατα...Τα αδέρφια μπορούσαν να πηγαίνουν να την βλέπουν...ως ξαδέρφια...οι γονείς όχι...Γιατί δεν πήγαν νομικά??Δεν μπορώ να το καταλάβω...Έπειτα δεν είπα ότι δεν την αγαπούσε...ίσως με έναν δικό της τρόπο...Εξάλλου όσο υπήρχε ο "άνδρας" της θείας περνούσαν καλά...Μετά ήρθαν τα δύσκολα...Εκτός αυτού πιστεύω ότι δεν είναι απλά θέμα έλλειψης βούλησης...αφέλειας αλλά κάτι ακόμη... Γεγονός είναι ότι την άφησε ξεκρέμαστη...όταν αγαπάς κάποιον δεν φροντίζεις να εξασφαλίσεις και την δική του πορεία??? Δεν τον αφήνεις στο έλεος των απανταχού κληρονόμων...και χωρίς ένα εισόδημα....Γνωρίζοντάς την ...από κοντά...θα συμπληρώσω το πάζλ...με την δική της όψη των πραγμάτων..

      Διαγραφή
  13. Χριστος Ανεστη Ασπα μου!!!
    Χειμαρρος εισαι!!!
    και ποσο δικιο εχεις....
    Φιλια και καλοφορετη η τσαντα-με την τεραστια ιστορια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ!ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ!
    ΜΜΜΜΜΜ...ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ....ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΒΙΩΣΕΙΣ ΤΕΟΙΕΣ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΛΟΓΟ....ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ!ΚΟΥΚΛΑ Η ΤΣΑΝΤΟΥΛΑ..ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δυστυχώς σαν την ιστορία της θείας σου υπάρχουν γύρω μας πολλές!!! Εύχομαι η επιστροφή της να είναι μια καλή αρχή για να γλυκάνει η ψυχή της!!! Σε φιλώωωωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή