Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012

Ένα συρτάρι....αλλιώτικο....το αγαπημένο μου....

Δεν πιστεύω να σας έλειψα....!!! Σας είπα ότι θα σας τρελάνω στις αναρτήσεις... Πριν ξεκινήσω την συρταροανάρτησή μου να ζητήσω συγνώμη από την Ρένα που ακόμη δεν επικοινώνησα μαζί της....πάσχω φαντάζομαι και από αλτσχάιμερ.... ξεχάστηκα....το έβαλα υπενθύμιση όμως για αύριο...!!
Πάμε τώρα στο συρταράκι που είναι διαφορετικό από αυτό που προγραμμάτιζα....διαφορετικό από όσα σας έχω συνηθίσει.....για την ακρίβεια άφησα στην μέση αυτό που έφτιαχνα....μου κέντρισε το μάτι μια εικόνα που είδα το μεσημέρι... περιμένοντας να φουσκώσουν τα τσουρέκια....
Η θλίψη στο βλέμμα....το σκύψιμο του κεφαλιού....η ομοιότητα του προσώπου με την Παναγία σε κάποιες πιο "ανθρωπόμορφες" αγιογραφίες....δεν ξέρω τι...πάντως σκέφτηκα ... και δεν θέλω να σας ηχήσει άσχημα...ότι αν η Μεγάλη Εβδομάδα ήταν πρόσωπο... γυναίκα...κάπως έτσι θα ήταν....
Χωρίς να το πολυσκεφτώ....την τύπωσα...την έκοψα με το χέρι και την έβαλα σχεδόν στο κέντρο του συρταριού μου....
Επέλεξα τουλίπες ως λουλούδια... το έμβλημα της απόλυτης αγάπης...επηρεασμένη από ένα μύθο που είχα διαβάσει παλιότερα...κατά τον οποίο ένας πρίγκιπας όταν σκοτώθηκε  η αγαπημένη του,  έπεσε με το άλογό του σε έναν γκρεμό και το αίμα του απλώθηκε στο έδαφος και κάθε σταγόνα του έγινε τουλίπα... Μου θυμίζει τόσο πολύ την ιστορία της παπαρούνας που βάφτηκε κόκκινη από το αίμα του Χριστού....Και μήπως η Μεγάλη Εβδομάδα....η Εβδομάδα των Παθών...που Εκείνος υπέστη δεν δείχνουν απόλυτη αγάπη???
Από εκεί και μετά χρειαζόμουν κάτι λευκό ....για την Ανάσταση....ένα κομμάτι δαντέλα...από ένα σεμέν που πλύθηκε σε λάθος πρόγραμμα και "κόπηκε"...Για να δώσω το δικό μου μήνυμα της Αναστάσεως...την χαρά ...την ελπίδα...την αισιοδοξία....επέλεξα πεταλούδες....λίγα χρυσά κρόσσια και ένα κομμάτι ροζ χαρτί....Ένας ξύλινος κρίκος.... που στα δικά μου μάτια είναι ο κύκλος της ζωής....και μια αλυσίδα από ξύλινες χάντρες.....αλυσίδα ανθρώπων που ζουν με αγάπη για τον συνάνθρωπο...

Δεν του πρόσθεσα τίποτα παραπάνω....η Μεγάλη Εβδομάδα είναι λιτή....αλλά πλούσια σε σημαινόμενα....Κάπως έτσι σκέφτηκα φτιάχνοντας αυτό το συρταράκι και ελπίζοντας ότι δεν θα με παρεξηγήσετε....ούτε θα το δείτε ως ιεροσυλία.... σας το παρουσιάζω...

Καλή σας νύχτα!!!!

25 σχόλια:

  1. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ!!!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!
    ΑΦΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΟ ΑΥΡΙΟ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑ, ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΜΟΝΟ ΘΑ ΠΩ, "ΥΠΕΡΟΧΟ"!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα Ασπασακι..σ'ευχαριστουμε..εδω εκανες μια Καταθεση ψυχης..τελοιο..Ευλογημενη Ανασταση Κυριου..φιλακια στα κοριτσια μου..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι απλώς υπέροχο!!! Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μ' αρέσουν πολύ οι συμβολισμοί που επέλεξες!! Εύχομαι να πιάσει τόπο και αυτό το συρταράκι... Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο και γεμάτο συμβολισμούς το συρτάρι σου !!! Σου εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πανέμορφο!!!!Καλή Ανάσταση.!!!Τα έστειλα τα στοιχεία.!!Φιλιά.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σου το έχω στείλει ήδη...ΤΑΞΙΔΕΎΕΙ!!!δες email!!ΦΙΛΙΆ!!!

      Διαγραφή
  9. καλως σε βρηκα Ασπα μου!Μου μιλησε η Ρενα και ηρθα να δω απο κοντα τις δημιουργιες σου!Το συρταρι σου ειναι φανταστικο!Νομιζω πως πετυχες να δωσεις το μηνυμα της Μ.Εβδομαδας!Καλο μεσημερι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έγινε τόσο όμορφο!!!Υπέροχο το αποτέλεσμα!Μπράβο και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ουάου τι να πω; Εξαιρετικό! Πανέμορφο! Μπράβο!
    Καλό Πάσχα και να περάσεις όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι να πω κι εγώ. Έκανες φανταστική δουλειά...συγχαρητήρια.Πολλές ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άσπα μου, δεν ξέρω τι να πω...... ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!
    Μπράβο σου, απέδωσες όλα όσα σκέφτηκες γι' αυτές τις Άγιες μέρες.... Μα, είναι Υπέροχο!
    Καλή Ανάσταση, καλή μου, όλα τα καλά του Θεού κοντά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εύχομαι το Άγιο Φως να γεμίσει την καρδιά σου ζεστασιά,αγάπη και πίστη για ένα καλύτερο μέλλον. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν πω τέλειο θάναι λίγο!!
    Συγχαρητήρια!
    Καλό Πάσχα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι πραγματικά υπέροχο και ξεχωριστό. Πολλά πολλά μπράβο. Καλή Ανάσταση εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kαλη Ανασταση και Καλο Πασχα .Η χαρη του Χριστου να σου χαρισει ο,τι αναζητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΙΘΕ Η ΘΥΣΙΑ, Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΓΑΛΗΝΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤHN ΚΑΡΔΙA ΣOY ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣOY.

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εξαιρετική η ιδέα σου Άσπα μου. Τι φαντασία και τι ευαισθησία είναι αυτή; Δώρο Θεού!
    Πραγματικά, η έκφραση της κοπέλας, αποτυπώνει τη χαρμολύπη και τη γαλήνη που χαρακτιρίζει την Αγία και Μεγάλη Εβδομάδα! Συγκινήθηκα!!!
    Σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη.
    Η ιδέα σου φανταστική. Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή