Σάββατο, 28 Απριλίου 2012

Ένα ακόμη μπουκάλι...βραβειάκια...και κάτι μισοτελειωμένο..

Ξεκινάω την σημερινή ανάρτηση με ένα ερωτιάρικο μπουκάλι που απέτυχε στο κρακελέ....το αναρτώ περισσότερο.... για να μου πείτε τι έκανα λάθος...και είχα αυτές τις τεράστιες ρωγμές....


 Συνεχίζω με βραβειάκια.... από την λατρεμένη Κάτια.... όπου με καλεί να πω επτά πραγματάκια για μένα... Θεωρώ για άλλη μια φορά δεδομένο ότι η οικογένειά μου είναι πάνω απ'όλα....και συνεχίζω

1. Λατρεύω την θάλασσα
2. Τρελαίνομαι για την βροχή....αλλά όχι όταν ξεχνάει να σταματήσει
3. Μετά από 22 χρόνια αποχής...ξεκίνησα τον τελευταίο μήνα να πίνω πάλι καφέ...και φυσικά αυτός είναι  ελληνικός...μέτριος
4. Είμαι θυμωμένη με όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας...αλλά δεν σταματώ να ονειρεύομαι ένα καλύτερο κόσμο..
5. Μου αρέσει το σινεμά...αλλά στην Ναύπακτο δεν υπάρχει...
6. Αν ακούσω για ταξίδι...αρχίζω να ετοιμάζω βαλίτσα...πριν ακούσω το που θα πάμε...
7. Δεν αντέχω πάνω από 3ημερο  χωρίς υπολογιστή


Με την σειρά μου ...πρέπει να δώσω τα παραπάνω βραβειάκια σε οκτώ άτομα...τα δίνω λοιπόν ...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  MARILISE

Δεν τελείωσα ακόμη .... έχω και ένα μέρος από κάτι μισοτελειωμένο να σας δείξω ή μάλλον να παραδώσω στο Δελφινάκι....που κάνει έναν πανέμορφο διαγωνισμό... Σας προϊδεάζω βέβαια για κάτι που θα δείτε όταν τελειώσει αλλά φοβάμαι ότι δεν θα προλάβω μέχρι τις 30 να είναι έτοιμο κάτι άλλο για το γλυκό Δελφινάκι....και θέλω πολύ να συμμετάσχω στον διαγωνισμό του....Τα δικά μου δελφίνια στην συγκεκριμένη κατασκευή  υπάρχουν για να δηλώσουν αλτρουϊσμό....χαρείτε τα...


 Θα ήθελα όμως να σου αφιερώσω και δύο δελφινάκια που μου έφερε ο γιος μου από την χθεσινή σχολική εκδρομή στην Πάργα....είναι και δικά μου αγαπημένα....


Με αυτά σας καληνυχτίζω...Συγνώμη αν σας κούρασα ....και καλό Σ/Κ...





26 σχόλια:

  1. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΣΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΩΓΜΕΣ...ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ??ἝΧΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΡΥΣΤΑΛΙΝΑ ΓΙΑ ΡΕΣΩ ΗΤΑΝ ΓΑΜΗΛΙΟ ΔΩΡΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!ΓΙΑΤΙ ΑΡΧΗΣΕΣ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΨΩ.ΤΑ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΦΕΡΕ Ο ΓΙΟΚΑΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλούσα για τα κενά που δημιούργησε το κρακελέ...χαίρομαι που παρόλα αυτά σας αρέσει...το θέμα μου είναι αν έχω πάρει λάθος κρακελέ...και τα δικά μου κρυστάλλινα είναι γαμήλιο δώρο...όσο για τον καφέ τον έκοψα λόγω έλκους 12δακτύλου...αλλά τότε έπινα μόνο φραπέ σκέτο...4-5 την ημέρα...τον ξεκίνησα λόγω φοβερής υπότασης...αλλά δεν καταφέρνω να πιω πάνω από 1/2 φλιτζανάκι...τα δελφινάκια τα λατρεύω...ο γιος μου εμένα...και έτσι έχω γεμίσει δικά του μπιμπελό με δελφινάκια...φιλάκια και καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  2. Kαλημέρα.Εγώ θεωρώ οτι το μπουκάλι είναι όλα τα λεφτά.Καλή επιτυχία με τα δελφινάκια σου.Φολάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Άννα...Η γνώμη σας πάντα μετράει...θα αρχίσω να το βλέπω πιο θετικά το μπουκαλάκι μου...Καλή επιτυχία και σε σένα....για τον διαγωνισμό...φιλιά...καλό Σ/Κ

      Διαγραφή
  3. καλημερα..ειναι απο τα ποιο ομορφα..θα συμφωνησω με τα κοριτσια..δεν μου αρεσει το στημενο κρακελε..θελω να εχει και τις ρωγμες του..τελοιο εγινε..να σε καλα Ασπασακι μου..ομορφο σ.β..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το δικά σας σχόλια θ'αρχίσει να μου αρέσει και μένα το "φυσικό" μου κρακελέ!!!Ευχαριστώ Μαράκι μου...καλό Σ/Κ...ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  4. αχ ξεχασα κοριτσι..καλη επιτυχια στο δελφινακι..ομορφο ταξιδιαρικο..μου αρεσουν τα δελφινια..για την κληση που κανει το σωμα τους..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τα λατρεύω για όλα αυτά που αντιπροσωπεύουν...

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Ασπα μου!!Το μπουκαλι έγινε πολύ όμορφο και ιδιαίτερο, δεν ξερω την τεχνική, αλλα βλέπω κτ που μου αρέσει πολύ!!Εύχομαι να προλάβεις να τελειωσεις και την όμορφη κατασκευή με τα δελφίνια που εχεις ξεκινησει, εστω κι αν δε βγει όπως το είχες στο μυαλό σου!Ο μικρός σου πολύ τρυφερός, σου εφερε και δωρακια απο την εκδρομη μωρε..
    Last, but not least να σε ευχαριστησω πολύυυ για το βραβείο που μου χαρίζεις!Σε φιλώ κι εύχομαι ενα όμορφο Σαβ/κο, εδω βρεχει..:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Άσπα μου!!!Εμένα μου αρέσει αυτό που βλέπω!!!!Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου χαρίζεις...φιλιά!!!!Την καλημέρα μου και στην πανέμορφη Ναύπακτο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Άσπα
    Καμιά φορά κάτι που νομίζουμε πως μας έχει βγει...λάθος είναι και το πιο ωραίο, το πιο φυσικό. Και το μπουκάλι σου,
    όπως και τα δελφινάκια σου είναι ωραία, γιατί σε αυτά έχεις κάνει κατάθεση ψυχής.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άσπα μου,συγχαρητήρια για το διπλό βραβείο και σ'ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο το έκανες το μπουκάλι..έχω προσπαθήσει κι εγώ να κάνω κατι παρόμοιο στο παρελθόν..αλλά καμία σχέση με το δικό σου! Μπράβο!
    να έχεις ένα όμορφο Σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άσπα πολύ όμορφα όλα σου!!
    Συμφωνώ για το μπουκάλι έχει την προσωπική σου πινελιά!!
    Να χαίρεσαι και τα βραβειάκια σου!!
    Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα δελφινάκια αγαπημένα κι αυτός ο μικρός Έρωτας απλά πανέμορφος!!
    Μπράβο για τα βραβεία, συμφωνούμε σε πολλά!! Αποχή από τον καφέ ε;; Μπράβο!!
    Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άσπα μου το μπουκάλι σου είναι πολύ όμορφο!!! Μεγενθύνω τις εικόνες και προσπαθώ να καταλάβω....μια χαρά όλα!!!
    Αυτό που ξέρω για το κρακελέ είναι πως,όταν θέλουμε να κάνει μεγάλα σκασίματα και βαθειά ,το βάζουμε σε ψυχρό μέρος π.χ. ψυγείο. Όταν θέλουμε να κάνει μικρά σκασίματα και επιφανειακά σε θερμό μέρος π.χ. καλοριφέρ,πιστολάκι (από απόσταση γιατί καίγεται και σουφρώνει),ήλιος.
    Τα βραβειάκια σου να τα χαρείς!
    Ο γιός σου πολύ γλυκός!
    Καλό ΣαββατοΚύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άσπα σε ευχαριστώ για το βραβείο...τρέχω να το αναρτήσω και περιμένω την δική σου ψεκασμένη ανάρτηση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλή μου Άσπα...με συγκίνησαν πολύ τα λόγια σου ..είσαι τόσο γλυκιά...εμένα μου άρεσε πολύ η δημιουργία σου γιατί πρώτα πρώτα είναι φτιαγμένο μέσα από την καρδιά σου και δεύτερο για την καλή σου διάθεση να λάβεις μέρος και για το χρόνο που αφιέρωσες για τη δημιουργία σου...
    μου άρεσε πολύ...φιλούθκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ουυυ ξεχασα χαιρομαι που αγαπας και συ τα δελφινακια
    και τα δελφινακια απο παργα , ειναι πολυ χαριτωμενα και τα δελφινακι και το μπιμπελο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άσπα μου, κι' εμένα το μπουκάλι σου μ' αρέσει και πολύ μάλιστα... Δεν μπορώ να σου πω τίποτα για κρακελέ γιατί ακόμα είμαι στην πρώτη μικρή και δεν έχω κάνει!!!!
    Τα δελφινάκια σου είναι υπέροχα, περιμένω να δω όλο το έργο τελειωμένο!!!! Και ο γιόκας σου, τι γλύκας, σου έφερε και δωράκι απ' την εκδρομή..... Να τον χαίρεσαι
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ασπα μου ενα μεγαλο ευχαριστω για το βραβειο!!!! Το μπουκαλακι σου ειναι πολυ ομορφο!!!!Αν θελεις τα σκασιματα να ειναι μικροτερα θα αφησεις να στεγωσει το υγρο του κρακελε περισσοτερη ωρα και μετα θα περασεις το χρωμα!!!!Οσο πιο στεγν τοσο πιο μικρα σκασιματα!!!!Ελπιζω να σε βοηθησα!!Φιλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΣΟΥ,,,ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΡΑΚΕΛΕ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΣΤΗΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,,,ΤΙ ΑΞΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΙΔΙΑ??? ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ!! ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΥΣΗ...ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ Κ ΕΙΚΟΝΕΣ!!Κ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΕΙΧΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ..

    ΦΙΛΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το λάτρεψα το μπουκάλι σου!όμορφα και τα δελφινάκια σου για τον διαγωνισμό.Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ασπασάκι μου!!! Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ το μπουκάλι και να σου πω την αλήθεια το κρακελέ όχι απλά δεν με χαλάει έτσι αντιθέτως το προτιμώ κιόλας!!! Τα δεφινάκια σου τέλεια, καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!! Και ευχαριστώ για το βραβειάκι, το ανταποδίδω κοριτσάκι μου!!!Φιλιά πολλά και καλή Πρωτομαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ασπα μου να σου πώ καλή πρωτομαγιά ....περασε... θα σου πω όμως να περασειςενα λουλουδιασμένο μήνα...συνχαρητήρια για τα βραβεία σου και για την συμετοχή σου στο Δελφινακι...για τον διαγωνισμό...καλή επιτυχία.... φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή