Τετάρτη, 11 Απριλίου 2012

Η ανακύκλωση της λαμπάδας συνεχίζεται...

Είπα πως τελείωσα με τις δουλειές???? όχι οι δουλειές δεν τελειώνουν... Τα κουλουράκια έγιναν...σειρά έχουν τα τσουρέκια....σήμερα...Φωτογραφίες την Πέμπτη....μαζί με τα αυγά...
 Σήμερα η συνέχεια της λαμπάδας...
Προκειμένου να να είναι κόσμιο και το ισόγειο έπρεπε να μαζέψω όσα είχα σκόρπια για το... σπιτικό  κηροποιείο ... Έδωσα τις τουρτίτσες σε φίλες και νονές...αλλά είχα ακόμη κομμάτια για λιώσιμο...χρώμα μόνο κόκκινο είχε απομείνει....οπότε η υπόλοιπη λαμπάδα έγινε τουρτίτσες με τις φόρμες σιλικόνης...θα τις είδατε...στο γνωστό σε όλους γερμανικό κατάστημα...Καρδιές και τριαντάφυλλα...τις πασχαλινές φορμίτσες... δεν τις πρόλαβα στο τοπικό κατάστημα....Σας δείχνω...το ένα ζευγάρι για την Έφη...εεε δική της ήταν η λαμπάδα... και με τα υπόλοιπα κομμάτια έφτιαξα ένα ακόμη ζευγάρι...ίδιες...αλλά χωρίς τριαντάφυλλο η καρδιά.... Κάτι θα της προσθέσω...σε άλλη φάση....





Φεύγω...για την κουζίνα...ώρα για τσουρέκια... αυτή η καλή νοικοκυρά...που είναι δούλα και κυρά...πρέπει να δείξει ότι είναι κορίτσι από σπίτι..και τηρεί τις παραδόσεις... Φιλάκια....θα επανέρθω αργά το βράδυ....με συρτάρι....!!! Είπα συρτάρι και δεν μπορώ να μην σχολιάσω ένα συρτάρι που κρατάει κλεισμένη μια ρομαντική, τρυφερή ψυχή και τις δημιουργίες της...που εγώ μόλις σήμερα ανακάλυψα....αυτούς του υπέροχους στίχους που μελοποιήθηκαν στην γειτονιά...Μιλάω φυσικά για το συρτάρι της Σμαραγδένιας...αυτό κι αν είναι τρισδιάστατο....Συγχαρητήρια και στην Σμαραγδένια αλλά και στην Ροδούλα...και τον άνδρα της βεβαίως....Υπέροχο αποτέλεσμα...παίρνω την μελωδία και τους στίχους.... συντροφιά μου στην κουζίνα...και σας καλημερίζω!!!

17 σχόλια:

  1. Καλημέρα Άσπα μου!! Εγώ σήμερα έχω καθαριότητα και αύριο βάψιμο αυγών και πασχαλινά κουλουράκια!! Καλή επιτυχία με τα τσουρέκια σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή συνέχεια...καλή επιτυχία και σε σένα...θα δοκιμάσω και τα τσουρεκάκια της tante kiki...αυτά χωρίς την μαγιά...

      Διαγραφή
  2. τρέχω για όλα τα παραπάνω και επιπλέον το πλύσιμο των συνκατοικιδίων πως θα τα πάρουμε τα κακόμοιρα απλυτα στο νησί .....

    φιλιά και ευχές


    Κάθε τέλος είναι και μια αρχή! Κάθε σταύρωση και μια ανάσταση! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εύχομαι να τα προλάβεις όλα!!!καλό ταξίδι!!!Καλό Πάσχα!!!

      Διαγραφή
  3. Είσαι απίστευτη.... Δε σε προλαβαίνω... Όταν οι αναρτήσεις είναι "γρήγορες", η "προηγούμενη" σβήνει και φαίνεται μόνο η τελευταία!
    Τις είδα και τις δυο! Τι ονειρεμένα πράγματα φτιάχνεις.... Στο γνωστό Γερμανικό αποφεύγω να πηγαίνω αλλά απ' ό,τι φαίνεται, κάνω λάθος.
    Φανταστικές όλες οι δημιουργίες σου!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ σπάω το μποϋκοτάζ στα Γερμανικά προϊόντα...κάθε φορά που έχει κάτι χρήσιμο για καλλιτεχνίες!!! υποκύπτω στην συμφέρουσα τιμή...

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα κεριά σου!Καλή επιτυχία με τα τσουρέκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα τσουρεκάκια σε εμφάνιση πέτυχαν...σε γεύση θα δούμε το Πάσχα....

      Διαγραφή
  5. Αύριο λέω να κάνω και τσουρέκια και αυγά...θα προλάβω ή θα τρέχω σαν τρελή;;;;; Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα προλάβεις...Δοκίμασε την συνταγή της tante kiki...φαίνονται φοβερά και είναι και πανεύκολα!!!Αν και εγώ έκανα και με την συνηθισμένη μου συνταγή για σιγουριά...θα δοκιμάσω τα δικά της το Πάσχα με το πρωινό και αν αξίζουν και στην γεύση...τέρμα η δική μου χρονοβόρα συνταγή... Καλή Ανάσταση!!!

      Διαγραφή
  6. Υπεροχες δημιουργιες! με ξετρελλανες! Μηπως να ξανρχισω κι εγω τις κηροδημιουργιες???
    Ζηλεψα που ειδα τα δικα σου! Εγω ταχω κλεισμενα σε ανηλιαγα κουτια...
    Καλη Ανασταση και...συνεχισεεεε!
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ είχα να κάνω κεριά από πέρυσι το Πάσχα...αλλά τα λατρεύω...και άρπαξα την ευκαιρία...για να μην πω την δικαιολογία... της σπασμένης λαμπάδας!!!!
      Καλή Ανάσταση!!!

      Διαγραφή
  7. Όμορφα που είναιαιαιαια....Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα.Πολύ όμορφα τα κεριά.!!!Έχω στείλει e-mail.Το έχεις λάβει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη...δεν το είχα δει...μόλις σου έστειλα απάντηση...περιμένω στοιχεία!!!Φιλιά!!

      Διαγραφή