Σάββατο, 14 Απριλίου 2012

Καλή Ανάσταση ...καλό Πάσχα!!!!

Μας προέκυψε παρέα και σας εγκατέλειψα....Δεν μπορώ όμως να μην σας ευχηθώ...και μπορεί να μην είναι του παρόντος...αλλά θα ήθελα να σας ανοίξω την πόρτα στο σπιτικό μου....






Όλα είναι έτοιμα  πλέον.....Η διακόσμηση....τα παροδοσιακά αυγά...κουλούρια..τσουρέκια....η μαγειρίτσα....αλλά και κάποια συνοδευτικά του οβελία που θα γεμίσουν το αυριανό γιορτινό τραπέζι....

 Ο καιρός βέβαια θυμίζει Χριστούγεννα κι όχι Πάσχα....αλλά εμείς είμαστε έτοιμοι να ψήσουμε....σε ένα αυτοσχέδιο κιόσκι....
Έφτασε η ώρα να σας πω και εγώ λοιπόν καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα....και να ευχηθώ η Ανάσταση του Κυρίου να λάμψει μέσα στις καρδιές μας και να περάσει το μήνυμά της σε όλο τον κόσμο..... 

11 σχόλια:

  1. Άσπα μου σου εύχομαι να περάσεις πολύ-πολύ όμορφα αυτές τις μέρες με την οικογένεια και τους αγαπημένους σου ανθρώπους δίπλα σου!! Κι ας ελπίσουμε να μας κάνει τη χάρη ο καιρός αύριο να μας χαμογελάσει ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσπα αφού καμάρωσα τον Πασχαλιατικο στολισμό σου, σου αφήνω τις ευχές μου. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ ΧΡΥΣΟΣΕΡΑ ΜΟΥ, ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΕΣ!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗ ΒΡΕΞΕΙ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΨΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΒΕΛΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άσπα, πάντα κάποιος λείπει από τις οικογενειακές συγκεντρώσεις...είναι κρίμα όμως να είναι ο πιο νέος...εύχομαι να έχει Καλό Παράδεισο...και ακόμα και εκεί να είναι η φωνακλού που πάντα θυμάσαι. Ποτέ δεν μου φάνηκε πιο ταιριαστή η ευχή "Καλή Ανάσταση". Σου χρωστώ μια αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφος ο πασχαλιάτικος στολισμός σου και του χρόνου!!!Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όλα πανέμορφα...πολλές ευχές για ένα υπέροχο Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα Άσπα. Πολύ όμορφα το στόλισες το σπιτικό σου, αλλά και οι λιχουδιές σου, χάρμα φαίνονται... Τέλειο τσουρέκι! Μπράβο! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με υγεία και χαρά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφες εικόνες, γιορτινές και χαρούμενες!
    Καλό Πάσχα και πολλές ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Ανάσταση Άσπα!Για ένα ανεξήγητο λόγο δεν μου ανοίγει τις φωτογραφίες σου.Και από ότι βλέπω από τα σχόλια των κορίτσιών χάνω κάτι πολύ καλό!!!Θα το ξαναπροσπαθήσω και αύριο.Καλά να περάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΑΣΠΑ ΜΟΥ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χρονια πολλαααα!!!!χριστος ανεστη!!Όσες κροτίδες πέφτουνε, του Πάσχα την ημέρα, τόσες χαρές σου εύχομαι, να έχεις κάθε μέρα!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή