Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

Δύο ακόμη δωράκια για το giveaway...

Οι μέρες για την λήξη του giveaway πλησιάζουν....και αρχίζω να αγχώνομαι για τα δωράκια... Μετά λοιπόν την βάση για ρεσώ κεράκια αποφάσισα να προσθέσω και μια τουρτίτσα από αυτές που έφτιαξα το Πάσχα....για να μην είναι δεσμευτική η χρήση ...διάλεξα το τριαντάφυλλο....Οπότε τα έτοιμα δωράκια έγιναν δύο....


Σε αυτά έρχεται να προστεθεί και ένα διακοσμητικό μπουκάλι decoupage ....Δεν ξέρω αν θα σας αρέσει... είναι αρκετά λιτό....αλλά εγώ έμεινα ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα... οπότε και το προσθέτω στην λίστα δώρων για το giveaway...Κοινό στοιχείο με το προηγούμενο...η πεταλούδα...αδυναμίες είναι αυτές...



                                                
 Πρέπει να σκεφτώ κάποια δωράκια ακόμη...αλλά αν σας αρέσουν αυτά και δεν έχετε αφήσει ακόμη το σχόλιό σας...κάντε κλικ εδώ....

22 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα δωράκια που επέλεξες!Και το μπουκάλι είναι εξίσου υπέροχο!Με τέλεια χρώματα και υπέροχη σύνθεση!Να έχεις μια καλή συνέχεια και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσπα, τι όμορφη αλλαγή είναι αυτή! ανοιξιάτικη,..χαρούμενη..
    Τα δωράκια σου είναι πολύ όμορφα όλα!...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το μπουκάλι μου θυμίζει νησί.Θάλασσα και ουρανό.Μυρίζει Ελλάδα!!Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ASPA ΜΟΥ ΚΑΤΑ ΑΡΧΑΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ!!!!!!!!
    ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!!!ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου. Το δικό σου είναι πολύ όμορφο και είναι πολύ χαριτωμένα αυτά που φτιάχνεις!
    Θα σε επισκέπτομαι συχνά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα Άσπα μου, είναι φτιαγμένα με αγάπη και φαίνεται!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Άσπα!!!Καταπληκτική η αλλαγή, μου έφτιαξε την διάθεση, άνοιξε το μάτι μου από τα τόσα φωτεινά ανοιξιάτικα-καλοκαιρινά χρωματάκια!!!Πολύ ωραία τα δωράκια που επέλεξες, το μπουκαλάκι έχει φοβερά χρώματα και η όλη του κατασκευή είναι ιδιαίτερη, ξεχωριστή!!!Η πεταλουδίτσα επιβάλλεται ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φοβερα ολα η πεταλουδα με τρελαινει βασω λαρισα evva@gmail.con

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημερα Ασπασακι..απλως το εβαλα μηπως και αρεσει σε καμια και το κανουν και αλλες..ειναι ευκολο..αλλα αν σκεφτεις οτι καναμε πανω απο τρια συρταρια..τι να πω..η αν θελεις να κανεις κατι αλλο μπορεις..θα ταν ομορφο καποιος που περνει το συρταρι να εχει και την ιστορια του..καλο σ.β...καρδια μου..φιλια στα κοριτσια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αααααααααα..το ξεχασα..το μπουκαλι πολυ ομορφο..και τα διακοσμητικα..ωραια τα δωρακια..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πω πω τι ωραία δώρα μας περιμένουν!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΠΟΛΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ BAZAAR TOY ALMA ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΙ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΣΕΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άσπα μου πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!!
    Τυχεροί αυτοί που θα τα αποκτήσουν.
    Σου εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άσπα μου πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!!
    Τυχεροί αυτοί που θα τα αποκτήσουν.
    Σου εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άσπα μου πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!!
    Τυχεροί αυτοί που θα τα αποκτήσουν.
    Σου εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άσπα μου πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!!
    Τυχεροί αυτοί που θα τα αποκτήσουν.
    Σου εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άσπα μου πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!!
    Τυχεροί αυτοί που θα τα αποκτήσουν.
    Σου εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Άσπα μου πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!!
    Τυχεροί αυτοί που θα τα αποκτήσουν.
    Σου εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Άσπα μου πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!!
    Τυχεροί αυτοί που θα τα αποκτήσουν.
    Σου εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άσπα μου πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!!
    Τυχεροί αυτοί που θα τα αποκτήσουν.
    Σου εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άσπα μου πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!!
    Τυχεροί αυτοί που θα τα αποκτήσουν.
    Σου εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ώπα, να τα τα δωράκια! Πολύ όμορφα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή