Δευτέρα, 2 Απριλίου 2012

Η κουνελομαμά....του Πάσχα

Δεν έχω ξεχάσει ότι χρωστάω ένα μάθημα στην κυρία μας της ζωγραφικής...ούτε ότι σας  χρωστάω μινιατούρες βήμα-βήμα...αλλά όλοι ξεκινήσατε τον Πασχαλινό στολισμό και ζήλεψα...Ξεκίνησα λοιπόν μια οικογένεια κουνελιών και σας παρουσιάζω την μαμά τους....αύριο ίσως είναι έτοιμος και ο μπαμπάς....ώστε να κάνουν και τα παιδάκια!!! Λόγω έλλειψης γύψου ....στις 10 το βράδυ που το θυμήθηκα...χρησιμοποίησα πηλό και φενιζόλ....Καλύτερα να περίμενα ως το πρωί γιατί με δυσκόλεψε στο βάψιμο....πρώτη φορά το επιδίωξα....στα ρόδια έμπαινε και η χρυσόσκονη και δεν φαίνονταν οι ατέλειες... Στο σημείο αυτό θα καλέσω τις πιο έμπειρες για διορθώσεις και προτάσεις...
Ξεκινάμε.... Βρήκα ένα σχέδιο που μου άρεσε....σε ένα πασχαλινό blog...ξεφυλλίστε το και θα βρείτε πασχαλινές δημιουργίες σε ξύλο....http://handmadeeasterdecorations.blogspot.com
Εγώ διάλεξα αυτή...

την εκτύπωσα...

έκοψα το περίγραμμα σε χοντρό φενιζόλ

και την έντυσα με πηλό ....κάνοντας και τα σχεδιάκια....κόλλησα και τα ματάκια και άφησα να ξεραθεί ο πηλός...Σήμερα την έβαψα....άλλα χρώματα....να ταιριάζει με τα υπόλοιπα πασχαλινά...και νάτη...


Το ένα φυλλαράκι ξεκόλλησε...γιατί???? Το κόλλησα με logo...αλλά λίγο πιο λοξά...θα μάθω μέσα από τα λάθη μου....και τις πολύτιμες διορθώσεις σας....ώστε να γίνει μια όμορφη οικογένεια...
Φιλάκια σε όλη την γειτονιά...Μόλις κοιμηθούν τα ζουζούνια μου θα βγώ να σουλατσάρω στα σπιτάκια σας.....

22 σχόλια:

  1. ΤΙ ΚΟΥΝΕΛΙΝΑ ΟΜΟΕΦΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;;;;
    ΧΑΡΑ ΣΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΟΥ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!
    ΑΝΤΕ , ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΥΝΕΛΟ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααααα το'χεις Ασπα!!Εγινε πολύ όμορφη η κουνελα σου..Εν αναμονη και ολης της οικογένειας!Φιλια και καλό βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η κουνελιτσα σου ειναι γλυκα, περιμενω να δω και την υπολοιπη οικογενεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ομορφη που ειναι!!! πολυ γλυκιά , μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι γλυκιά κουνελίτσα!!! Φανταστική!! Περιμένω να δω όλη την οικογένεια. Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο το κουνελάκι σου!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φοβερή η κουνελομαμά! Καλή σου μέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα!!Μολις ειδα το σχολιο σου και την απορια που μου εθεσες.
    Πρωτα απο ολα πρεπει να αφηνεις το πηλο να στεγνωνει καλα!!!και πολυ περισσοτερο οταν ο πηλος ειναι "επενδυση"πανω σε αλλο υλικο.
    Στον πηλο χρησιμοποιουμε τις περισσοτερες φορες,ατλακολ για να κολλησουμε...(η δασκαλα Μαρια μου το εμαθε)!Το σημειο που θελεις να κολλησει το στοιχειο σου γδαρτο λιγο,να μην ειναι λειο.Να προσθεσω επισης οτι θα πρεπει να το βαζεις σε μια θεση (το στοιχειο που θελεις να κολλησεις)ωστε να μην μετακινειται ...
    Αυτα τα λιγα προς το παρον....μη σε κουραζω .Αν χρειαστεις κατι στειλε μου μειλ...φιλιαααα(παντως ειναι πολυυυ καλη προσπαθεια!)Κατι τελευταιο....παντα οταν ξεραθει ο πηλος τον γυαλοχαρταρουμε με ενα ψιλο γυαλοχαρτο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φανταστική η κουνελίτσα σου!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αααααα!!! τέλεια η κουνελομαμά, πολύ όμορφη Άσπα μου, μπράβο σου. θέλουμε και τα υπόλοιπα κουνελάκια... περιμένουμε!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφη κουνελίνα είναι αυτή;!..
    Μπράβο Ασπα! Μην την αφήσεις για πολύ μόνη...Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ ΑΣΠΑ μου θα σου τραγουδούσα το αχ! κονελακι..για κουνελομαμά δεν ξερω κανένα.....μια χαρά σου έγινε... και οι οδηγίες χρήσιμες... φιλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΚΟΥΝΕΛΙΤΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!! ΠΑΡΕ ΑΤΛΑΚΟΛ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ.
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άσπα μου σου πάνε αυτές οι κατασκευές!!! Η κουνελίτσα, έγινε κουκλίτσα!!! Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Aσπα καλώς σε βρήκα Το κουνελάκι σου είναι παρα πολύ όμορφο και όλο σου το blog!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραίο το κουνελάκι σου Άσπα μου!!! Και ενδιαφέρουσα η ιστοσελίδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. να σαι καλα κοριτσι...πρωτα ο Θεος να πανε ολα καλα..σε φιλουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ γιατι την είδα τωρα(!) την κουνέλα ??? Γιατι ο blogger χάζεψε και δεν μου εμφανίζει όλες τις αναρτήσεις!! Τέλος πάντων, είναι κουκλίτσα ! Να΄σαι καλά, να χαίρεσαι την οικογένειά σου ! Καλό Πάσχα, με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ασπα μου καλώς σε βρίσκω κι εγω!
    Μαμά με τεσσερα παιδακια διαβαζω, εργαζόμενη κιολας,να τα χαιρεσαι και να ξερεις ότι σε θαυμάζω!
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου και ειδικά η κουνελίτσα, στον πηλό έχω ελάχιστη εμπειρία και δεν ξερω πολλά πραγματα,αλλά μου αρέσει πολύ!
    Καλό Πάσχα σας ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ax, ti glyka einai ayth h kounelina! Anipomono na dw oli thn oikogenia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άσπα μου, να έχεις μια καλή και κατανυκτική Μ.Εβδομάδα. Σε φιλώ κοριτσάκι μου καλό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή