Τρίτη, 10 Απριλίου 2012

Για να γλυκάνω την πίκρα μου....

Πάντα όσο πλησίαζε η Μεγάλη Εβδομάδα ήμουν κάπως.... τα τελευταία χρόνια ακόμη περισσότερο....λόγω αυτών που έφυγαν....που δεν είναι μαζί μας....που οι ψυχές τους  περιμένουν ....ένα κεράκι...ένα στεφάνι...ένα τρισάγιο....αυτές τις μέρες πιο πολύ....λόγω Αναστάσεως....  Δεν τα μπορώ τα νεκροταφεία....ακόμη κι αν η πραγματική τους....κατά την θρησκεία... ονομασία είναι κοιμητήρια.... μας το τόνισε ακόμη μια φορά ο παπάς της ενορίας.... κι άντε να πείσεις την μικρή ότι όχι το Πάσχα δεν θα είναι ζωντανή η θεία Σοφία και η θεία Φρόσω....Μα γιατί όχι .... αφού θα αναστηθούν μαζί με τον Χριστούλη....απορεί η Αλεξάνδρα....ενώ η Φρόσω την κοροϊδέυει....και επιχειρηματολογεί.... δεν είναι αλήθεια, αν ήταν , γιατί δεν ζωντάνεψαν το άλλο Πάσχα που πάλι πήγαμε στην Ανάσταση???  ....και κλάμα η μικρή!!!! Μαμά πες της ότι δεν λέω ψέμματα!!!! Να της το πω αλλά πως ....που ότι κι αν λέω ψέμα το βρίσκει???  Ο Λάζαρος αναστήθηκε γιατί ήταν φίλος του Χριστούλη .... ο Χριστός αναστήθηκε γιατί ήταν γιος του Θεού..... μετά κανείς άλλος δεν αναστήθηκε..τέλος!!! Μα κι εμείς παιδιά του Θεού είμαστε...το είπε κι η κυρία ...μαμά πες της!!! Αλεξάνδρα... τώρα με αναγκάζεις.... να σου πω ότι ο Αι Βασίλης δεν υπάρχει στα αλήθεια και τα δώρα τα φέρνει η μαμά και ο μπαμπάς!!!! Κόσμο όμως δεν ανασταίνουν!!! ..... Ξερή εγώ....κλάμα η Αλεξάνδρα.....τρέχει για λιβάνι η μάνα μου...ευτυχώς που ο πατέρας μου δεν φορούσε ακουστικό...γιατί θα ξανακουφαινόταν ο άνθρωπος!!!!
Την κατάσταση έσωσε ο αδερφός μου....φεύγω σήμερα τελικά...ξεροί όλοι...Κι άλλη πίκρα.... Ο καπετάνιος μου έφυγε προχθές...δεν θα είναι ούτε φέτος το Πάσχα μαζί μας... βρίσκεται πλέον στην Κίνα...Καλά  ταξίδια, αδερφέ μου...ήρεμες θάλασσες να βρεθούν μπροστά σου...
Ξανακαταφεύγω στην ψυχοθεραπεία μου....αλλά όλα μου πάνε στραβά...ο κουνελομπαμπάς προέκυψε ως διασταύρωση με σκύλο και μάλιστα μουτρωμένο....η δε κουνελομικρούλα βγήκε με πρόβλημα στο μάτι...μιας και η κόρη κόλλησε πάνω από το βλέφαρο....έτσι αποφάσισα πως η κουνέλα μου θα διαφέρει από τις υπόλοιπες και θα έχει μόνο ένα παιδάκι.....!!!!


Για να γλυκάνω την πίκρα μου σήμερα έλιωσα μια λαμπάδα....της συνυφάδας μου...από τον γάμο της..έσπασε....Αγόρασα και χρώματα....και έφτιαξα εξ΄ολοκλήρου τις λαμπάδες  για τα βαφτιστήρια...
Ο Σπύρος έχει γυρίσει πια από φαντάρος οπότε θέλει ένα απλό κερί....εμένα πάλι δεν μου πάει....το διαπραγματεύομαι ακόμη τι άλλο μπορεί να σημαίνει το απλό κερί...ώστε να είμαστε ικανοποιημένοι και οι δύο 
Επόμενος στην σειρά είναι ο Γιωργάκης που είναι του ναυτικού.... και χωρίς πολλά πολλά... οπότε η λαμπάδα του έγινε σε χρόνο ρεκόρ...

Ακολουθεί η Μαρία που είναι μια ρομαντική ψυχούλα...εξ' ου και η δαντέλα....της ταιριάζει το μωβ....και είναι η πεταλουδίτσα μου...!!!  Με αυτή θα συμμετάσχω και στον μηνιαίο διαγωνισμό της νεραϊδομαγισσούλας μας 

η πεταλουδίτσα-καρφίτσα  κι εδώ χάρτινη!!!




Ο Σάββας....το παραπονεμένο μου βαφτιστήρι...δεν τον έχω εδώ κοντά...ως γνήσιος Θεσσαλονικιός ...τι θα ζητούσε αφού δεν ήθελε εμπορική λαμπάδα φέτος???? ΠΑΟΚ ή ΑΡΗ....και ζήτησε Άρη...που να βρω λαμπάδα του ΑΡΗ στην Ναύπακτο?????Την φτιάχνεις και εύχεσαι να του αρέσει....έβαλα και ένα βραχιολάκι-καουτσούκ με το όνομά του ...και ο Θεός βοηθός!!! 


Τουρτίτσες κέρινες επίσης από την λαμπάδα...έτσι για να γλυκαθώ... μένει να κρυώσουν τελείως για να γράψω πάνω τους Καλό Πάσχα.....Δεν σας κερνάω .... είναι όλες αρτήσιμες.... αλλά θα σας φυλάξω κομματάκι για την Κυριακή του Πάσχα!!!! Δεν θα πω καλό Πάσχα παρά μόνο σε όσες θα λείπουν και δεν θα έχουν μαζί υπολογιστή....Τις υπόλοιπες θα σας μουρλάνω στην ανάρτηση ....μιας και με δουλειές σπιτιού τελείωσα...όσο μπορεί κανείς να πει ότι τέλειωσαν οι δουλειές του σπιτιού...τα παροδοσιακά έθιμα μου έμειναν....σχολείο δεν έχουμε....ανάγκη για ψυχοθεραπεία έχω.....θα με υποστείτε....!!!!












Σας καληνυχτίζω!!!! Φιλάκια σε όλη την γειτονιά!!! Αύριο θα φτιάξουμε Πασχαλινά κουλούρια με τις μικρές ....οπότε πρέπει να διευθυτήσουμε πλήρως και το θέμα της Ανάστησης !!!!

14 σχόλια:

  1. ΠΩΠΩ!!!!!!!! ΤΙ ΕΠΑΘΕΣ !!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΠΕΡΑ ΜΕ 4 ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!
    ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΛΑΜΠΑΔΑ ΣΤΟ ΒΑΦΤΙΣΤΗΡΙ ΣΟΥ!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ , ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλό κουράγιο κι ευχές για ένα όμορφο Πάσχα.Τι φοβερό που ξέρεις να φτιάχνεις λαμπάδες μόνη σου...είναι όλες πολύ όμορφες αλλά η ρομαντική με την πεταλουδίτσα είναι φανταστική.Φαντάζομαι οτι η Μαρία ξετρελάθηκα....ευχές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου και τα κουνελάκια είναι μοναδικά και γι' αυτό είναι τόσο ξεχωριστά! Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειες οι δημιουργίες σου όλες, είμαι σίγουρη ότι όλοι θα ενθουσιαστούν...φιλιά πολλά και Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο σου! Πανέμορφες όλες οι λαμπάδες σου! Σίγουρα θα αρέσουν! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γι` αυτούς που δεν έχουμε κοντά μας Ασπα, μια ευχή και ένα κεράκι...
    Για τα κουνελάκια σου "εικαστική παρέμβαση" θα λές σ`όσους το προσέξουν,να τα χαίρεσαι τα βαφτιστήρια σου!Πολύ όμορφες οι λαμπαδες τους! Καλή Μεγάλη εβδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και καλή μεγάλη εβδομάδα καλό πάσχα
    σ ευχαρστώ για την επίσκεψη και εγγραφή στους αναγνώστες μου..

    σε επισκεφθηκα και γω τωρα και θα γραφτω και γω αναγνωστες..

    να σε ενημερωσω για το πρωτο διαγωνισμο που διεξαγει το μπλοκακι μου για ολο τον μηνα ειναι μη το παρεις ως υποχρεωση απλα ενημερωνω επειδη το θεμα ταιριαιζει...ειναι δημιουργιες το θεμα και απο οτι εσυ δημουργεις

    το λινκ του διαγωνισμου με το θεμα διαρκεια και οδηγιες εδω
    http://www.delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/03/blog-post_4.html

    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ασπα μου πανεμορφες δημιουργιες! σε ευχαριστω πολυ! καλη σου επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμρφες όλες οι δημιουργίες σου!!!Σίγουρα θα ενθουσιάσουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άσπα μου με τις όμορφες δημιουργίες σου, σου εύχομαι καλό Πάσχα και να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες με τα παιδάκια σου κι όσους αγαπάς...Καλά τα κατάφερες με τις λαμπάδες...θα ξετρελαθούν τα πιτσιρίκια...Οι τουρτίτσες σου λαχταριστές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ!!!ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!ΑΛΛΑ ΟΙ ΤΟΥΡΤΕΣ ΣΟΥ ...ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΕΣ!!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό Πάσχα σου εύχομαι και του χρόνου και πάλι με όμορφες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πόσο γέλασα με τις διαπραγματεύσεις και τον Σπύρο το ίδιο κάνω και εγώ με τον εξάδελφο και βαφτισημιό μου που ετοιμάζεται να παντρευτεί ένα απλό κερί για την εκκλησία και ένα πιο περιτεχνο για την συλλογή σου βρε παιδί μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφες δημιουργίες !!!!!
    Καλή Ανάσταση σου εύχομαι και Καλό Πάσχα
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή