Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

Καρφίτσες ...μέσα από ανακύκλωση

Η τεχνική με την μεταλλική όψη στα χάρτινα αντικείμενα πολύ μου άρεσε....Μετά τις χάρτινες πεταλούδες...σειρά είχαν τα χάρτινα λουλουδάκια...Δοκίμασα να φτιάξω ένα καρφιτσούλα...μου φάνηκε πολύ μουντό οπότε στην δεύτερη απόπειρα πρόσθεσα ύφασμα και μια πετρούλα στην μέση...Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλύτερο...

Κατόπιν πειραματίστηκα με πλαστικές καρφίτσες ...έκοψα το σχέδιο πάνω σε ένα πλαστικό μπουκάλι...κόλλησα πάνω του τούλι...διακόσμησα με πετρούλες....κόλλησα ένα σιδερένιο "μανταλάκι" πουείχα από καρτούλες συνεδρίου...έβαλα και σε αυτό κάποιες πετρούλες...κάποιες λεπτομέρειες ασημόσκονης και γκλίτερ....και έτοιμη η πεταλουδίτσα να πετάξει στις κουρτίνες των μικρών μου....αφού στεγνώσει...
Δείτε τες...όσο μπορείτε δηλαδή...οι φωτογραφίες κλασσικά είναι χάλια....





1 σχόλιο:

  1. Σ'ευχαριστώ που πέρασες απ'το μπλογκ μου να μου ευχηθείς και ανταποδίδω θερμά,έστω και καθυστερημένα!Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή