Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012

Ο Φεβρουάριος ξεκίνησε όμορφα...Λέτε να δούμε άσπρη μέρα????

Καλό μήνα και πάλι....Μια πολύ σύντομη ανάρτηση...γιατί δουλεύει κινητό, αλλά δεν κρατιέμαι!!!΄Δεν ξέρω για σας αλλά για μένα ο Φεβρουάριος ξεκίνησε πολύ όμορφα...Γυρνώντας από το σχολείο στο πατρικό μου με περίμενε συστημένο από την αγαπημένη μας Μαρία με δωράκια για τις μικρές μου πριγκιπισσονεράιδες...που πολύ μου αρέσει που τις νοιώθει και δικά της αστεράκια...Οι μικρές ενθουσιάστηκαν....Μας βλέπω να ανεβαίνουμε πακέτο για να σε γνωρίσουν Μαράκι... Κατόπιν έμαθα ότι είχα κερδίσει δωράκι στο giveaway της γλυκειάς μας Φωτεινής...Μόλις τώρα ήρθε μια ακόμη έκπληξη...Χιονίζει!!! Ναι, ναι καλά διαβάζετε...χιόνι στην Ναύπακτο!!! Και μάλιστα πυκνό!!!Αχ μακάρι να συνεχίσει έτσι όλο το βράδυ και να δούμε και μεις μια άσπρη μέρα!!!Ευχηθείτε το.........Τα παιδιά...και εγώ...θα ξετρελλαθούμε...Φιλιά!!!Αύριο αν έχω σύνδεση γιατί σήμερα δεν...θα έχει και photos...ελπίζω και χιονισμένα τοπία!!!!

5 σχόλια:

  1. Καλοριζικα τα δωρακια σου!!!!
    Σου ευχομαι να κερδιζεις συνεχεια!!
    Αχ! ποσο ζηλευω οταν μιλατε για χιονακι που εστρωσε στα μερη σας!!!! Εδω εχουμε μονο κρυο!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!! Καλο μηνα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξεκίνησε το χιόνι και στη Καβάλα! καλορίζικα τα δωράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ!!!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ!!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΧΙΟΝΙ ΜΟΝΟ ΛΙΓΕΣ ΝΙΦΑΔΟΥΛΕΣ ΚΙ ΑΔΙΚΑ ΧΑΡΗΚΑΜΕ ΕΥΤΗΧΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΚΡΥΟ ΚΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΑΜΠΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΚΑΛΟ ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και εγω χψαιρομαι πολύ που σε βρήκα...και ευχαριστω για την επισκεψη στο blog μου!!! είμαι σίγουρη οτι θα τα ξαναπούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή