Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2012

Ξανά εδώ με ....βραβειάκι

Δεν ξέρω αν τελικά μου κάνει η hol νερά ή ο mozilla, αλλά εγώ χάνω επεισόδια...Μέρες τώρα δεν μπορώ να σας παρακολουθώ όπως θα ήθελα....και μου λείπετε!!! Χιόνια τελικά δεν είδαμε...Κοιμηθήκαμε χιονίζοντας και ξυπνήσαμε αντικρύζοντας τα τριγύρω βουνά χιονισμένα αλλά η Ναύπακτος όχι...Απογοήτευση!!! Δεν πειράζει...Συνηθισμένοι είμαστε στο να ζηλεύουμε όλους εσάς που τα έχετε!!! Αυτές τις μέρες έχω αφοσιωθεί στο πλέξιμο...Πλέκω ένα φορεματάκι για την πριγκιπέσσα μου...Μετά θα έχει σειρά η νεραϊδούλα μου...Το παλεύω και με τα συρτάρια αλλά δεν έχω κάτι να σας δείξω ακόμη...Θα ήθελα όμως να χαρίσω ένα  βραβείο που μου χάρισε η γλυκειά μας Φωτεινή από το feysjewell  


στα παρακάτω άτομα:
Βίκυ http://podilatisa.blogspot.com/
Κατερίνα http://diamadaki.blogspot.com/
Ροδούλα http://annoula-rodoula.blogspot.com/
Ρένα http://diaheiros.blogspot.com/
Φανή  http://fanypap.blogspot.com/
Μαρία http://scrapmaria.blogspot.com/
Φυσικά το δίνω και  στην ίδια και σε όλα τα σπιτάκια που παρακολουθώ γιατί πιστεύω πως όλοι το αξίζουν...Σε κάποιους όμως είδα ότι με πρόλαβαν!!!Φιλάκια!!!



7 σχόλια:

  1. καλημερα Ασπα..με γεια το βραβειο..και αλλα τοσα..νασαι καλα που μου το χαρισες..σ'ευχαριστω..θα βαλω τ'ονομα σου απο κατω..αυτες τις μερες γινεται του βραβειου..χα χα..να περασεται μια γλυκεια Κυριακη..φιλια στα κοριτσια μου..καλο σου πρωινο..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σέυχαριστώ πολύ για το βραβειάκι .Να χαίρεσαι κι εσύ το δικό σου και μη στεναχωριέσαι, έρχεται και νέο κύμα χιονιού.Κάτι μπορεί να γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΟΥ!!!ΚΙ ΕΓΩ HOL ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΥΧΝΑ ΚΟΛΛΑΕΙ ΣΗΜΕΤΑ ΕΛΑΒΑ ΕΝΑ ΜΑΙΛ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΜΙΑ ΙΣΠΑΝΙΔΑ ΣΤΙΣ 15-1 ΧΤΕΣ ΕΙΔΑ ΩΣ ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΜΠΛΟΓΚ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΣΤΙΣ 19-1 ΧΑΜΟΣ!!!ΕΓΩ ΣΥΧΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΝ HOL ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΥ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΕΣ ΞΑΝΑ ΤΑ ΙΔΙΑ .ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ MOZILLA ΕΓΩ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΤΟ GOOGLE CHROME ΠOY EINAI ΛΕΝΕ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΟΓΚ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΧΑΝΟΝΤΑΝ ΟΙ ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΕΒΑΖΑ.
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΧΑΡΗ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΙΟΝΙΣΕΙ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεγεια το βραβειο και περιμενω να δω τις δημιουργιες σου,οσο για τα χιονια και εμεις τσαμπα κρυο τρωμε και απο χιονια τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χμ... Κι εδώ στη Θεσσαλονίκη τα ίδια με το χιόνι... Πάνω που χαρήκαμε οτι θα το στρώσει, ξυπνήσαμε το πρωί και δεν είχε μείνει τίποτα!! Κι όχι τίποτε άλλο, το 'στρωσε σε όλες τις γύρω περιοχές και μόνο εμείς μείναμε με το παράπονο :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ!!!!!!
    ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΤΙ ΕΜΑΘΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΟ ΣΥΡΤΑΡΙ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άσπα μου καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!!!!! Προβλήματα αντιμετωπίζω και εγώ αυτές τις μέρες με το Ιντερνετ που έχω COSMOTE και iGoogle…… το πρόβλημα πρέπει να είναι γενικότερο, και ίσως να έχει σχέση με την πολιτική απορρήτου…… Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή