Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2012

Έλαβα ένα υπέροχο δωράκι......και μια προσπάθεια που συνεχίζεται...

Καλησπέρα φίλες μου,
Σήμερα η μέρα ξεκίνησε με μια στάση στο ταχυδρομείο....Είχα συστημένο από την Φαίη..το δωράκι του giveaway...που πέρασε ένα τριήμερο στο ταχυδρομείο!!! Δεν πρόλαβα να είμαι εκεί πριν το κλείσιμο την Παρασκευή οπότε έπρεπε αυτό να μείνει εκεί και εγώ σε αγωνία...Άξιζε την αναμονή...ήμουν σίγουρη και πριν το δω...Όλα της Φαίης μου αρέσουν και γι' αυτό όταν με ρώτησε τι προτιμώ δεν είχα κάτι να πω...ήμουν σίγουρη ότι θα το ευχαριστιόμουν ότι και να ήταν...Πράγματι, τα σκουλαρίκια που μου έστειλε θα τα καταευχαριστηθώ μιας και ταιριάζουν με όλα τα χρώματά μου...Η γλυκειά μου η Φαίη με άφησε άφωνη... με πρόλαβε βέβαια στην ανάρτηση αλλά σήμερα είχα διπλοβάρδια...πρωί απόγευμα σχολείο....Και μόλις τώρα είδα ότι η καρτούλα έχει και τηλέφωνο...μέχρι πριν θαύμαζα το έργο της Σοφίας στην μπροστινή πλευρά....Να μην σας κρατάω άλλο...όσες δεν τα είδατε στην ανάρτησή της (εγώ δεν μπόρεσα να την ανοίξω....μεγάλο θέμα αυτό που συμβαίνει τελευταία...χάνω πολλά), απολαύστε τα ...


 Και επειδή δεν τα παρατάω εύκολα θα σας δείξω και την συνέχεια του μαθήματος των αναλογιών που βέβαια θέλει ακόμη πολύ δουλειά αλλά πιστεύω πως έχω σημειώσει πρόοδο...χαχαχαχα...να μην μου δώσω λίγο κουράγιο???


Φιλάκια μέχρι να ξαναχτυπήσω την πορτούλα σας....

12 σχόλια:

  1. Ασπα με γεια τα υπεροχα σκουλαρικια σου!Τα θαυμασα και στο blog της Φαίης..Οτι και να πώ ειναι λίγο!Και οι προσωπογραφίες σου ομως δεν πάνε παραπίσω!Συγχαρητηρια και καλή συνεχεια!Τι ωραιο πράγμα να εχεις ταλέντο στα χέρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Άσπα, απ' ό,τι φαίνεται, έχεις καλό χέρι στο σχέδιο, δε στο είπε και η "κυρία" μας;
    Με γεια και καλοφόρετα τα υπέροχα σκουλαρίκια της Φαίης...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα είδα και στη Φαίη!!! Θαυμάσια είναι!!!Να τα χαρείς γλυκιά μου Άσπα!!! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεγάλη πρόοδο και δεν είναι παρά η πρώτη προσπάθεια.Μπράβο Ασπασούλα και να χαίρεσαι και τα σκουλαρίκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιβεβαίωσέ μου αν μπορείς πως πήρες το email που σου έστειλα νωρίτερα γιατί δεν μου το βγάζει σωστά...

      Διαγραφή
    2. τώρα αυτό κοιτούσα...ευχαριστώ πάρα πολύ...ξεκινάω δουλειά...θα το ξαναπροσπαθήσω και θα στείλω και την επόμενη εργασία μου!!!!Φιλάκια...και πάλι ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  5. ΑΣΠΑ ΜΗΝ ΚΛΑΙΓΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΔΩ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΘΑΥΜΑΣΙΑ!!!!!!!!!!! ΕΔΩ ΕΚΑΝΕΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ;
    ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΣΠΑ μου τι λες οτι δεν τα καταφέρνεις;;; μια χαρά ειναι τα προσωπα που έφιαξες .....μακάρι και τα δικα μας να ήτανε ετσι....και μην σε νοιαζει η δασκάλα μας ειναι καλή και δεν μας μαλώνει αν δεν τα κάνουμε καλά...η προσπάθεια μετράει ...μα γειά και τα σκουλαρικαια σου πολύ όμορφα ειναι...και σε αλλα με το καλό...φιλακια ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΣΠΑ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΗΛ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΓΕΙΑ- ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΟΥ!!!ΤΟ ΧΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και τυχερή και δημιουργική. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άσπα, πανέμορφα όλα σου!!μπράβο σου!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή