Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2012

Η ανακαίνιση του κουκλόσπιτου ξεκίνησε...ανάποδα

Θυμάστε ένα κουκλόσπιτο που ήθελα να το ανακαινίσω? Έβγαλα τα αυτοκόλλητα που κάποτε ήταν ταπετσαρία και αποφάσισα να το βάψω...Όμως ο καιρός δεν βοηθάει...δεν θέλω να το κάνω μέσα στο σπίτι...Έτσι ξεκίνησα σήμερα με τα έπιπλα του πρώτου ορόφου που θα έχει κουζίνα και καθιστικό...Μόλις κατάφερα να τελειώσω ένα καναπέ και ξεκινάω την πολυθρόνα του....αλλά με ξέρετε πια...βιάζομαι να σας τα δείχνω...Δείτε λοιπόν το καναπεδάκι μου και αύριο θα σας παρουσιάσω και την πολυθρονίτσα...καλώς εχόντων...Φιλάκια φίλες μου και συγχαρητήρια στις συμμαθήτριές μου που τελείωσαν ήδη τα λουλουδάκια...εγώ έχω μείνει στο σχέδιο...πρέπει να εφοδιαστώ χρώματα...Δυστυχώς ο blogger ή η σύνδεση δεν μου ανοίγουν τα σχόλια...όλο πρέπει να ξαναπροσπαθήσω ή να κάνω διάγνωση για την σύνδεση....θα ξαναπροσπαθήσω μετά...Έως τότε φιλάκια....



11 σχόλια:

  1. Φιλάκια πολλά και σε σένα κορίτσι μου...όμορφο το καναπεδάκι ...περιμένω να δω το τελικό αποτέλεσμα ...καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα Ασπασακι..πολυ ομορφη δουλεια..τελοιος εγινε..περιμενουμε και τ'αλλα..φιλια στα κοριτσια μου..νασαι καλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου ευχαριστώ πολύ...Ανταποδίδουν τα φιλιά οι μικρές...

      Διαγραφή
  3. ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΝΑΚΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το τραπεζάκι λείπει...μπήκα να προσθέσω τα υπόλοιπα και θα σας καλέσω...φιλιά

      Διαγραφή
  4. Δεν κατάλαβα.... από τι είναι φτιαγμένο αυτό το υπέροχο καναπεδάκι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακετόχαρτο ύφασμα κορδόνι και αυτό το αφρώδες που έχουν μέσα κάποια μαξιλάρια και δεν ξέρω πως λέγεται...νοβοπάν ή άσχετο?ελπίζω να κατάλαβες...φιλάκια...πάω να αναρτήσω το σετάκι του

      Διαγραφή
  5. Καλη αρχη και καλα τελειωματα να εχεις.Ο καναπες εγινε πολυ ομορφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή