Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2012

Χρώματα...δηλώνω παρούσα...νωρίτερα από ότι περίμενα!!!

Η κυρία μας αυτή την φορά  υποτίθεται μας έβαλε εύκολα...χρώματα σε λουλουδάκια...όλες οι καλές μαθήτριες έτρεξαν γρήγορα να παραδώσουν την εργασία τους...Εφοδιάστηκα με χρώματα, πινελάκια και καμβαδάκια...τα κοιτούσα...τα ξανακοιτούσα...Χρειαζόμουν μια τόνωση ηθικού...Στράφηκα στις μινιατούρες...Δεν είναι όλες τέλειες, αλλά εκεί τα πάω καλύτερα...Μπήκα youtube και βρήκα ένα βιντεάκι με αναλυτικές οδηγίες (δείτε προηγούμενη ανάρτηση)...έφτιαξα ένα καναπεδάκι και αφού ένοιωσα ξανά  δημιουργική...πήρα το μολυβάκι και το μπλοκάκι ελεύθερου σχεδίου και ξεκίνησα να σχεδιάζω...πολύ μικρά...πως τα ζωγραφίζουν τώρα??? Παίρνω κάτι pastel που είχα αγοράσει κάποτε στα πλαίσια του υπερκαταναλωτισμού μιας και ήταν και φθηνά από το γνωστό γερμανικό κατάστημα... πως ζωγραφίζουν με pastel??? Δεν ξέρω ακόμη και ας το δοκίμασα... φαντάστηκα ότι δουλεύουν ως κιμωλία...λάθος σκέψη, λάθος μπλοκ...θα βγουν τα ματάκια πάλι της κυρίας αλλά οι photo είναι με το κινητό...αποτυχία...


Ξαναγύρισα στις μινιατούρες...τελείωσα το σετάκι....πήρα και μακετόχαρτο να κάνω το τραπεζάκι και μια κρυσταλλιέρα...Μα σήμερα μια μαθήτρια μοίραζε τριαντάφυλλα..ενημερώνοντας μας για την μίνι κατάληψη.... για τις εκδρομές που δεν πάνε...Σκέφτηκα ότι συνομώτησε με την δασκάλα μας... γύρισα σπίτι και τα ξανασχεδίασα...πάλι στο μπλοκάκι...και τα χρωμάτισα με ακρυλικά...ξέρω ότι ήθελαν καμβά αλλά είπα να κάνω μια πρόβα πριν την τελική δημιουργία..Εκεί πλέον έπεσε πολύ γέλιο...το τριαντάφυλλο στο σχέδιο βγήκε 100ντάφυλλη...ντάλια να πω?? Ειλικρινά χάθηκα μέσα στα πέταλα...σκέφτηκα μήπως καταφέρω και το διορθώσω με τα χρώματα και ξεκίνησα....μοιάζει πιο πολύ απ'ότι αρχικά με τριαντάφυλλο...λείπουν κάποια πέταλα βέβαια...ήθελα να δω αν συνεχίζει να με αγαπάει ο καλός μου....χαχα...στις σκιάσεις φαντάζομαι ότι διαφαίνεται ένα χάος αλλά τα δύο πρώτα μου αρέσουν...δεν θα έπρεπε??

Τέλος πάντων, προχώρησα στο επόμενο...πάντα μου άρεσαν οι ιβίσκοι...οπότε ήταν το επόμενο θύμα μου...δεν ξέρω αν υπάρχει ιβίσκος σε τέτοια χρώματα...
Άφησα τελευταίο το ίτσι...αν ήταν ίτσια στο σχέδιο της κυρίας...δεν ξέρω πως αλλιώς τα λένε...Άχρωμα ...κι ας έβαλα χρώμα ....Άσε που φαίνεται και το μολύβι....

Κάπου εκεί τελείωσε η προσπάθεια...Σε καμβαδάκι δεν τα βλέπω...προτιμώ να αντιγράψω εκεί το τοπίο της κυρίας.....Να προσπαθήσω τουλάχιστον...Φιλάκια...

13 σχόλια:

  1. Μπραβο κοριτσι μου πραγματικα ειναι υπεροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μιά χαρά τα πήγες. Μπράβο σου!!! Εάν αυτές είναι οι πρώτες σου προσπάθειες, φαντάζομαι τι θα καταφέρεις σε λίγο καιρό. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το τριανταφυλλάκι αν και λίγο μπερδεμένο δεν το λέω κακό...ο ιβίσκος είναι πολύ όμορφος!Το τελευταίο έχει λάθος σκίαση,δηλαδή το φως πρέπει να έρχεται προς τα έξω,το'χεις κάνει ανάποδα.Επίσης βάλε στο κίτρινο λίγη ώχρα να σκουρύνει για να κάνεις τη σκιά προς τα μέσα. Δύο στα τρία έχεις...καλά δεν είναι για πρώτη προσπάθεια;Εγώ είμαι ευχαριστημένη πολύ Άσπα μου.Αν έχεις όρεξη δοκιμάζεις και με άλλα σχέδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια... μπράβο Άσπα έγιναν υπέροχα τα λουλουδάκια και φυσικά ο ιβίσκος καταπληκτικός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μην πτοήσαι ΒΑΣΙΑ μου..μια χαρά τα καταφέρνεις....πολύ ωραία έγιναν τα λουλούδια σου....δεν βλέπεις τα δικά μου που τα έκανα με ξυλομπογιές; χα..χα.. εσύ τα έκανε με χρώματα που ειναι και πιο δύσκολα...και εξ άλλου πρώτη τάξη ειμαστε ακόμα....φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Βάσια...Άσπα,Ρούλα αρχίζεις και μπερδεύεις ονόματα...

      Διαγραφή
  7. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με ζωγραφική, οπότε στο τεχνικό κομμάτι δεν έχω να σου πω κάτι... Ένα μεγάλο μπράβο πάντως για την προσπάθεια και περιμένω να δω τη συνέχεια των μαθημάτων :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άσπα μου, μπράβο σου... μια χαρά τα έφτιαξες τα λουλουδάκια σου, το λέει και η κυρία! Άντε, και στο τοπίο!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο ΙΒΙΣΚΟΣ ΤΕΛΕΙΟΣ!!!!!!!!!!!
    ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΔΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟΣ!!!!!!!ΕΥΓΕ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΠΡΑΒΟ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΗΘΙΚΟΝ ΑΚΜΑΙΟΤΑΤΟΝ!!!!!
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΠΑΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο σε όλες τις άξιες μαθήτριες. Άσπα εσύ έχεις μια τάση προς τα παλ χρώματα και μ'αρέσει πολύ!!! Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημερα Ασπασακι..πολυ ομορφα τα χρωματα..ειναι οι λεπτομεριες..που πρεπει ν'ακολουθεις..ολα εχουν την αξια τους..ακομα και τα λαθακια..να σαι καλα..καλο τριημερο..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή