Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2012

Υπό την σκιά των γεγονότων, προσπάθεια για γαλήνη...


Καλημέρα…..από συνήθεια…Πως μπορεί να είναι καλή αυτή η μέρα….όταν ακόμη μυρίζει φωτιά και προδοσία???  Όταν όλα αυτά που θα συμβαίναν εάν χρεωκοπούσαμε, έρχονται ούτως ή άλλως με την συμφωνία αυτών…των…δεν θέλω να τους ονομάσω…Μου αρέσει που ήθελα να έρθω …. στην Αθήνα…γιατί δεν μπορούσα  να περιμένω  άπραγη…ήρθε ο άντρας μου...θα ήθελα να είμαι κι εγώ εκεί του είχα πει…δεν μπόρεσα να βολέψω τα μικρά…καλύτερα που δεν πήγα…το να βλέπεις να καίγεται μια πόλη και μαζί της η πατρίδα θα με σκότωνε πιο πολύ…άλλο να το βλέπεις στην τηλεόραση και άλλο να το ζεις…
Μια πίκρα άφησε το βράδυ της Κυριακής …και μια οργή…Για τα ΜΜΕ που έκρυψαν τον πραγματικό αριθμό των διαδηλωτών…Για αυτούς που επισκίασαν μια ακόμη ειρηνική διαμαρτυρία…Για αυτούς που ψήφισαν επειγόντως βιάζοντας και πουλώντας όλους εμάς που αποτελούμε την Ελλάδα…χωρίς να μας λάβουν υπόψη…για αυτούς που δεν ψήφισαν επειδή σκεφτήκαν μην χάσουν μια μελλοντική θεσούλα… για τις συνομωσίες…για το γεγονός ότι αυτά τα τέρατα που μας διαφεντεύουν ψυχαγωγηθήκαν παρακολουθώντας ποδόσφαιρο  πριν ψηφίσουν….Μα πάνω από όλα γιατί πλέον  δεν βλέπω φως….όλα είναι προδιαγεγραμμένα… να γίνουν για μένα…για μας…χωρίς εμάς…για το καλό μας…  
Δεν ξέρω αν θα ήταν καλύτερα να μην ψηφίζαν… Ξέρω ότι όλοι μας χλευάζουν….μας κοροϊδεύουν... Κλείνω τα μάτια να μπορέσω να ονειρευτώ αλλά πλέον δεν μπορώ να δω τον κόσμο καλύτερο…όχι εδώ..όχι τώρα… ο δρόμος έχει ανηφόρα… Βρήκα αποκούμπι στον κόσμο των νεραϊδών… μακάρι να μπορούσα…να μπορούσαμε να φτιάξουμε και τον αληθινό κόσμο έτσι…λιθαράκι λιθαράκι…με τόλμη και πίστη...Βρήκα την γαλήνη προσωρινά σήμερα το πρωί ...λίγος ήλιος...θέρμανε την καρδιά μου...το χαμόγελο της μικρής όταν γυρίσει το μεσημέρι ίσως με φωτίσει περισσότερο....ή που θα με βάλει σε νέες περιπέτειες
νεραϊδοσπιτάκι


















 έφτιαξα και την δική μου καρδιά ....για μια άλλη νεραϊδούλα....την pink dreamer...Δεν πιστεύω σε ξενόφερτους αγίους....την καρδιά την παραφούσκωσα όμως....μην τυχόν και σπάσει και σκορπίσει ΑΓΑΠΗ σε όλον τον κόσμο...


Θα πάω αργότερα να δω και τα σπιτάκια σας....να πάρω δύναμη....Φιλάκια

14 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ, ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΛΟΚ!!!!!!!!!
    ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ΜΑΣ!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΡΑΙΔΟΥΛΕΣ ΣΟΥ, ΠΗΡΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΕΠΑΝΩ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπράβο Ρένα μου...το περιμένω...τέρμα η αποχή...γυρνάμε στην δράση..αντίδραση... αύριο θα δοκιμάσω την τύχη μου και με τα μαθήματα ζωγραφικής της Μαρίας...

      Διαγραφή
  2. Ανάμεικτα συναισθήματα έχουμε όλοι μας αυτό το διάστημα... Και πώς να μην έχουμε δηλαδή;! Δεν πρέπει να το βάλουμε όμως κάτω, να μην τους κάνουμε τη χάρη!! Εγώ πιστεύω οτι θα ένιωθες καλύτερα αν ήσουν εκεί, γιατί εκτός από τις εικόνες των καμμένων κτηρίων που δείχνουν και ξαναδείχνουν τα μέσα, θα έβλεπες και το πλήθος του κόσμου που είχε κατέβει στο δρόμο... Σου στέλνω τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήρθε ο άνδρας μου...σήμερα νοιώθω πάλι δυνατή...ναι δεν θα τους κάνουμε την χάρη...

      Διαγραφή
  3. ετσι οπως δημιουργισες το νεραιδοσπιτακι σου..ετσι επρεπε να ηταν τα πραγματα..νεραιδενια..αλλα και παλι να εχουμε εμπιστοσυνη προς Εκεινον..ολα θα πανε καλα..καλη επιτυχια..πολυ ομορφη κατασκευη..φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίστη και εμπιστοσύνη...πόσο δίκιο έχεις Μαράκι μου...θα τον φτιάξουμε τον νεραιδόκοσμό μας...παράδεισος θα γίνει ξανά...

      Διαγραφή
  4. Μου άρεσε πολύ το νεραιδόσπιτό σου που μου έκανε μεγάλη εντύπωση αλλά η καρδούλα είναι τέλεια! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου...Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Νάμαι κι' εγώ..... μόνο που δε σε βλέπω, δε μου παρουσιάζεσαι. Ποτέ δεν τα κατάλαβα αυτά τα "κολπάκια" του blogger, τέλος πάντων, μιας και σε βρήκα από τους αναγνώστες μου που πότε πότε τους ψάχνω, θέλω να σου πω πως μου έκανε εντύπωση η φαντασία σου - απ' τις κατασκευές σου - και η γραφή σου.
    Και το νεραϊδόσπιτο και η καρδιά είναι φανταστικά. Καλή επιτυχία. Όσο για την πίκρα που "βγάζεις" στο κείμενό σου, την ίδια "γεύση" έχουμε όλοι έτσι που μας καταντήσανε αυτά τα τριακόσια ανθρωποειδή που μας εκπροσωπούν. Και δεν το βλέπω αυτό να τελειώνει αν δε μας αφανίσουν από προσώπου γης! Έχω απογοητευτεί εντελώς!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο blogger κάνει πολλά κολπάκια τελευταία...σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...όσο για την πίκρα παραμένει αλλά σήμερα άλλαξα την γεύση...ας μην τους κάνουμε την χάρη...κεφάλι ψηλά!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Γεια σου Ασπα αυτη την εποχη μας παει πολυ αυτο το τραγουδι για το καλο μου του Γιαννη Μηλιωκα.Το νεραιδοσπιτο τελειο.Καλη επιτυχια στο διαγωνισμο και αισιοδοξια γιατι το οφειλουμε στα παιδια μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ...Μηλιώκας...ο επίκαιρος...πολλά οφείλουμε γλυκειά μου στα παιδιά μας...θα παλέψουμε για να τους τα δώσουμε...αξίζει!!!

      Διαγραφή
  7. πολυ ομορφη!!!σε ευχαριστω πολυ! καλη σου επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή