Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2012

Μια νεράιδα βρήκε σπιτάκι...κι εγώ ένα βραβείο αγάπης!!!

Το περισσότερο από το σημερινό πρωινό σερφάρισμα το αφιέρωσα σε ένα μαγικό σπιτάκι...μαγεύτηκα και δεν μπορούσα να φύγω...little things-mikropragmatakia ...το σπιτάκι της Άννας αλλά κρύβει μεγάλες αγάπες δικές μου...μεγάλες δημιουργίες σε mini έκδοση...το απόλαυσα το ταξιδάκι και έχω πολλά ακόμη να δω...Μέσα σε όλα αυτά είδα και κάποια ενδιαφέρουσα links για νεραϊδοσπιτάκια...Το μεσημέρι παίρνοντας την Αλεξάνδρα από το νηπιαγωγείο ανακάλυψα ότι και το δικό της πρωινό ήταν γεμάτο από τις αγαπημένες της νεράιδες...οι νεράιδες στήσανε γιορτή... ο τίτλος του βιβλίου που κρατούσε...το ζήτησα από την κυρία να μου το διαβάσεις...
Μες στου κήπου τις γωνιές, κάτω απ' των φύλλων τις σκιές
σε μικρά νεραϊδόσπιτα ζούνε νεράιδες πολλές.... 
Αυτό ήταν...Μόλις τα πιτσιρίκια πήγαν για ύπνο, άρχισε η συλλογή των πρόχειρων υλικών...Μια νεραϊδούλα από τις μπουμπουνιέρες της βάπτισής της, μια γυάλα, λίγα ξερά πλέον βρύα, ένα κλαδάκι, πετρούλες, χαντρούλες, λίγα αποξηραμένα...έτοιμοι για το μικρό γυάλινο σπιτάκι...που θα φιλοξενούσε την δική μας νεράιδα...Δυστυχώς δεν είχα glitter...Αύριο...αλλά με ξέρετε βιάζομαι να σας τα δείχνω...Ελπίζω να σας αρέσει...Η μικρή μου νεραϊδούλα είμαι σίγουρη ότι θα ξετρελλαθεί όταν ξυπνήσει και την δει στο κομοδίνο της!!!Νεραϊδοφιλάκια φίλες μου!!!

νεραιδοσπιτάκι
καπάκι

πλαϊνή πλευρά
Μα όχι δεν τελείωσα...έχω και ένα βραβειάκι αγάπης από την λατρεμένη ποδηλάτισσα...Χτες ο blogger ή το google είχαν κολλήσει στην προηγούμενη ανάρτησή της...τόσο που πίστεψα ότι είχαν λατρέψει και αυτοί τις μελωδικές της καρδούλες...Να δω εγώ πότε θα φτιάξω μια καρδούλα για μια άλλη αγαπημένη νεραϊδούλα...Αλλά και το βραβειάκι τις περιέχει και έτσι θα μπορώ να τις βλέπω καθημερινά...Σε ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου και ανταποδίδω την αγάπη....


9 σχόλια:

  1. υπεροχοοοοοο!!!!οπως.....και το συρταρι!!!μπραβοοοο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΓΛΥΚΑ Η ΝΕΡΑΙΔΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ όμορφο αυτό που έφτιαξες.Θα ξετρελαθεί η μικρή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!! ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πανεμορφο Ασπα μου..το εκανες τοσο χαρουμενο που και η νεραιδιτσα το χαιρετε..με γεια και το βραβειο σου..νασαι καλα καρδια μου..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου Ασπα πολυ ωραια κατασκευη !συγχαρητηρια για το βραβειο σου !Το σπιτακι της Αννας ειναι πολυ φιλοξενο και αληθεια σε μαγευει!Καλη συνεχεια φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς βρεθήκαμε Άσπα!
    Σ'ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου,τα πήρα τα βαζάκια σου!!!!!
    Σου γράφω στης νεράιδας γιατί είναι και δικό μας αγαπημένο θέμα!!Φαντάστηκα την κόρη σου όταν ξύπνησε και την είδε!!!!
    Καλημέρα και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή