Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2012

Μαθήματα ζωγραφικής....εργασία προς παράδοση-κριτική!!!!!

Τσικνοπέμπτη τέλος...Ελπίζω να περάσατε όλοι καλά...Εμεις σπίτι...Οικογενειακά...και με την οικογένεια του αδερφού μου...είναι ακόμη εδώ ό καπετάνιος μας...Ωραία περάσαμε...Μόλις έφυγαν έτρεξα αμέσως να παραδώσω κάτι που έπρεπε να έχω κάνει από καιρό...Μαθήματα ζωγραφικής στην γειτονιά και όλες οι συνεπείς μαθήτριες έχουν παραδώσει την εργασία τους...Αργοπορημένα δίνω και εγώ το παρόν...Οι οδηγίες της δασκάλας μας ήταν σαφέστατες...πήρα μολύβι και χαρτί...και τα δύο λάθος απ'ότι είδα σε επόμενη ανάρτηση...αλλά ήταν αργά...η εργασία είχε λάβει τέλος...Πήρα το κινητό τις φωτογράφισα και τις παραδίδω...Το ανφάνς μου φάνηκε πιο εύκολο αρχικά...ως θεωρία...στην πράξη δημιούργησα μια ...πολύ μακρινή συγγενή με δυσαναλογίες στα χαρακτηριστικά της και χωρίς το ένα αφτί...το έκρυψα πίσω από το μαλλί...μάλλον έπρεπε να κάνω το ίδιο και με το άλλο...ούτως ή άλλως δεν διακρίνεται...Στα 3/4 ο συγγενής άρχισε να γίνεται λίγο πιο στενός ή είναι η ιδέα μου...Τι τα θέλετε...ξαναέγινε μακρινός στο προφίλ...Μα και αυτός ο Bob να ζωγραφίζει μόνο τοπία!!!Μόνο αυτόν έχω παρακολουθήσει η έρμη...Κυρά δασκάλα, οι διορθώσεις θα είναι πολλές...η βελτίωση πως επιτυγχάνεται???Παίρνει ή δεν το έχω οπότε να σταματήσω την προσπάθεια και να περιμένω να δοκιμάσω την τύχη μου σε άλλη θεματολογία??? Κριτική... άφοβα...


24 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΝΙΚΗ!!!!!!!!!
    ΜΑΚΡΙΝΗ ΜΕΝ, ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΔΕ!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΥΛΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!!!!!!
    ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ!!!
    Η ΜΑΡΙΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ!!!!!!!
    ΟΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΘΑΡΡΟΣ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα..συγγενής είναι...μάλλον για τέταρτα ξαδέρφια το πάω με πολλές επιρροές και από τα σόγια που παρεμβάλλαν...χαχαχαχα!!!
      Τα σχόλια σαφώς και δεν με πειράζουν...ειδικά όταν τα κάνω πρώτη...μόνο που ...στην προκειμένη περίπτωση δεν αρκεί η απόφαση Ρένα μου...αυτή σε ωθεί να δοκιμάσεις...ούτε το θάρρος...αυτό σε βοηθά να κάνεις την δημοσίευση και να δεχτεις την κριτική...Πρέπει να το έχεις όμως για να συνεχίσεις τις δοκιμές...

      Διαγραφή
  2. Ο τολμών νικά !! Και βέβαια δασκάλα δεν είμαι αλλά για πρώτη σου προσπάθεια το αποτέλεσμα μου αρέσει!!Κυρίως η πάνω δεξιά κοπέλα!! Εγώ όχι συγγενής αλλά ούτε το ίδιο φύλλο δεν μπορώ να πετύχω!! Καλό βράδυ και φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το ο τολμών νικά με έφαγε...και το ότι βιάστηκα να ανακοινώσω ότι θα το τολμήσω οπότε κάτι έπρεπε να παρουσιάσω...Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    2. Τι εννοείς Μαρίνα μου...ξεκινάς να φτιάξεις μια νεράιδα και σου βγαίνει φορτηγατζής;Θα'θελα να δω πως το κάνεις αυτό...εσύ γιατί μου ξέφυγες...μολυβάκια δεν έχεις;Και τι πειράζει άμα δούμε και το αρσενικό καλούπι,ίσα ίσα θα με βγάλεις κι από τον κόπο να φτιάξω άντρα...χαχα.Τα φιλιά μου Μαρινάκι...

      Διαγραφή
  3. Άσπα μου καταρχήν να σου ευχηθώ καλή χώνεψη...όλο και κανένα λουκανικάκι παραπάνω θα έφαγες σήμερα...Μ'αρέσεις και θα σε βάλω με τις καλές μαθήτριες κι εσένα γιατί έχεις χιούμορ και το έχω ως κριτήριο για τους ανθρώπους.Πάμε στο μάθημά μας τώρα.Λοιπόν αυτή η συγγένισσά σου ομορφούλα μου φαίνεται αλλά λίγο μουτρωμένη...Το ανφάς θέλει λίγο άνοιγμα στο σαγόνι (εκεί κάνατε όλες λάθος.Ίσως φταίνε και οι οδηγίες μου...δεν είπα από την αρχή τις αναλογίες του παραλληλόγραμμου...τώρα το έχω συμπληρώσει όμως).Στα 3/4 έχεις κόψει λίγο απότομα το μάγουλο στα αριστερά όπως το βλέπουμε και την έχεις κάνει λίγο άγρια.Σαν αναλογίες όμως είναι μια χαρά...λίγο μεγαλύτερο στόμα σε όλες πρέπει.Το προφίλ είναι το καλύτερο νομίζω...(το αυτάκι να βγει παρακαλώ για να μπορώ να το τραβήξω).Μια χαρά είναι και τα τρία και φυσικά εάν έχεις τη διάθεση με την επανάληψη μπορείς να τα βελτιώσεις.Το μεγάλο μου παράπονο είναι οι φωτογραφίες...μπορεί να είπα και πράγματα που δεν ισχύουν από λάθος τραβηγμένη φωτογραφία.Εάν τις βγάλεις καλύτερα να μου τις στείλεις με email.Έβγαλα τα ματάκια μου...με την καλή έννοια...Μπράβο Άσπα μου και να θυμάσαι πως δεν έχουμε καθυστερημένες εργασίες εδώ.Όποτε μπορεί ο καθένας ξεκινάει.Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χώνεψα γελώντας μόνη μου αλλά και με το σχόλιο της Ρένας...Αύριο θα οργανωθώ και θα το ξαναπαλέψω αφού δεν κόπηκα...Με τόσο γέλιο που έριξα δεν μπορεί θα ξεπεισμώσουν και αυτές!!! θα στείλω πακέτο όλες τις φωτογραφίες... Αυτάκι θα σου στείλω το δικό μου γιατί το άλλο δεν ξέρω αν θα μπορέσω να το βγάλω...

      Διαγραφή
  4. καλημερα Ασπασακι..η Κυρια εχει δικιο..να σου πω ενα μυστικο..για το μολυβι..εμενα με βολευουν πολυ τα μηχανικα μολυβια..αυτα που πατας και βγαινει η μυτη..ειναι πολυ καλα..δοκιμασετο...η προσπαθεια και μονο φτανει..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ το μολυβάκι το πήρα...θα δοκιμάσω με όλα...φιλάκια..

      Διαγραφή
  5. Διαφωνώ με την Μαρία..όχι μηχανικό..υπάρχου μολύβια με διαβαθμίσεις..H, HB, 2B, 3B..με αυτά μπορείς να κάνεις θαύματα..Να ξέρεις οτι το πρόσωπο στο σχέδιο βασίζεται σε κύκλους και καμπύλες που τς χωρίζεις σε διαστήματα μα σίγουρα σου τα είπε η δασκάλα..έχεις κάνει τα μάτια μεγάλα ανάλογα με το πρόσωπο όμως είναι όμορφο και ..ξέρεις κάτι; ..η ζωγραφική είναι ..προσωπική υπόθεση και έκφραση και όχι γενική.Απλά μαθαίνουμε π[ρώτα τους γενικούς σωστούς κανόνες και μετά φτιάχνουμε ότι νοπιώθουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου ευχαριστώ για την βοήθειά σου.Έδωσα κάποιες οδηγίες για αναλογίες προσώπου και τα κορίτσια μας εδώ έχουν αγχωθεί να το κάνουν σωστά.Το είπα από την αρχή πως μαθαίνουμε τους κανόνες για να μπορούμε να τους παραβούμε.Χαίρομαι που το λες κι εσύ και με επιβεβαιώνεις.Συμφωνώ κι εγώ για το μολύβι.Άσπα μου για τα υλικά έχω ανάρτηση.Ένα μολυβάκι 2Β είναι αρκετό για την αρχή κι ένα κοπίδι για να φτιάχνεις την μυτούλα του.Τα μηχανικά βολεύουν αλλά δεν είναι για καλλιτεχνική δουλειά.Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
    2. Δύο δασκάλες...διπλές απαιτήσειςθα έχω από την 2η απόπειρα...αν με χάσετε για μέρες, θα έχω αποτύχει...αν και με σώζει λίγο η αχτιδούλα....θα κρυφτώ πίσω από την άποψη του καλλιτέχνη...χαχαχαχα...

      Διαγραφή
  6. Καλησπεραααα!!!!!να σου πω και εγω την ταπεινη μου γνωμη....σαν αυτοδιδακτη...για τα μολυβια η σειρα 2Β και πανω ειναι Ο.Κ εμενα με βολευει το4Β για να κανω τις βασικες γραμμες και το 7Β για σκιες.Βοηθαει πολυ να χωριζεις το προσωπο σε ζωνες και να δουλευεις πανω σε αυτες αλλα αυτο θα το ξερεις ηδη...!!Να ξερεις ομως οτι στο ΥοuTube υπαρχουν φοβερα βιντεακια με μαθηματα ζωγραφικης πολυ αναλυτικα!!!!!!!!!καλησυνεχεια φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό δεν το περίμενα...και να φανταστεις ότι το youtube εγώ το υπερτιμάω...σε ευχαριστώ...κάποια στιγμή θα δω και εκεί...

      Διαγραφή
  7. ασπα μου εγω κ η ζωγραφικη δεν εχουμε καμια σχεση αν κ θα θελα πολυ να μπορω να ζωγραφίζω.. σου ευχομαι καλο σαββατοκυριακο..περασα να σου πω οτι εχω για σενα ενα βραβειο στο μπλογκ μου ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ πάντα ήθελα να μάθω και το τολμάω...έλα να δοκιμάσεις...η δασκάλα μας είναι καλή...μόνο αυτό το αυτάκι...τραβάει...ευχαριστώ για το βραβειάκι...πάω να δω τι πρέπει να κάνω...

      Διαγραφή
  8. Μόλις γύρισα εφοδιασμένη με μπλόκ ελεύθερου σχεδίου, μολυβάκι 2Β, γομολάστιχα ...βάση τις υποδείξεις της ανάρτησης με τα υλικά...πήρα όμως και ένα μηχανικό με μυτούλες 2Β...αυτή την φορά όμως θα περιμένω να ξημερώσει...Κυριακή...για την 2η απόπειρά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα, Άσπα!Όμορφο το σκίτσο, ιδιαίτερα τα μάτια, μεγάλα και εκφραστικά!Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Άσπα μου και καλό Σαββατοκύριακο... Δεν ξέρω τι έγινε πάλι αλλά αυτή την ανάρτηση σου δεν την είχα δει!!!! Εγώ δεν είμαι σε θέση να πω αν αυτό που κάνει ο καθένας είναι σωστό ή λάθος... ένα θα πω σημασία έχει η προσπάθεια και η συμμετοχή και για αυτά ΜΠΡΑΒΟ!!! Φιλάκια Πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμένα πάλι μου άρεσε η κοπελιά, όποια κι αν είναι. Κάθε φορά που προσπαθώ να σκιτσάρω πρόσωπο πάντως αντιμετωπίζω μεγάλο πρόβλημα με τα αφτιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΕΣ!!!ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΘΕΛΕΙ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΘΕΙ.Η ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΒΑΖΕΤΕ ΚΟΝΤΙΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΦΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ.ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγω γνωσεις ζωγραφικης δεν εχω αλλα μου αρεσαν πολυ τα εργα σου ο τολμων νικα καλη συνεχια Ασπα φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άσπα μου, καλό κουράγιο!!!δε σου λέω τίποτα!!!ό,τι σου πει η δασκάλα σου, αυτή ξέρει!!! να είσαι καλή μαθήτρια , να την ακούς και θα πας μια χαρά!!!φιλάκια γλυκούλα μου και καλή σου εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άντε πάλι.... με τις "καλές" μαθήτριες!!!!
    Μπράβο Άσπα, τόχεις παιδί μου, τόχεις....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή