Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2012

Η πεντάμορφη και το τέρας...σε ένα συρτάρι!!!

Φαντάζομαι ότι οι πριγκίπισσες είναι οι αγαπημένες όλων των κοριτσιών...οι δικές μου τουλάχιστον τις λατρεύουν...Δεδομένου ότι είχα δύο συρτάρια ακόμη είπα να κλείσω με δικά τους σχέδια...Το Φροσάκι μου όμως δεν μπορεί να τις ξεχωρίσει και έτσι το δικό της συρτάρι θα έχει πολύ συνωστισμό και απαιτεί περισσότερο χρόνο...έτσι  είπα να τελειώσω πρώτα την επιθυμία της μικρής μου Αλεξάνδρας που είναι πιο ολιγαρκής ...Διάλεξε μόνη της τις εικόνες, τις κόψαμε μαζί, σχεδιάσαμε το συρτάρι, επενδύσαμε με γάζα και δαντέλα, προσθέσαμε και την γυάλα με το τριαντάφυλλο της Μπελ και σας το παρουσιάζουμε...ελπίζοντας να σας αρέσει..!!!



11 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!!!!
    ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!!!!!
    ΠΕΜΠΤΟ ΣΥΤΡΤΑΡΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΚΤΟ!!!!
    ΕΓΙΝΕ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!!
    ΤΟ ΑΝΕΒΑΖΩ ΑΜΕΣΩΣ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι μου κάνεις τώρα...έμεινα,αυτό το συρτάρι είναι τέλειο,παραμυθένιο,όνειρο!Μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα Ασπα μου..ονειρεμενο,καταπληκτικο..με βοηθο το Φροσακι..κανατε μια πανεμορφη δουλεια..ετσι να περνατε καλα..πολλα φιλια..καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο ,παραμυθένιο!μπράβο σας!!....καλε στειλε και απο εδω κανα συρτάρι...εχεις παρει τα πρωτία! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΟ!!!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ!!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑSPA!!!ΦΙΛΙΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα μέσα στο μυαλό μου είσαι...Αλλά έτσι είναι, άμα έχεις κόρες εκεί πάει το μυαλό. Θα πάω μάλλον για Ραπουνζέλ. Το τριαντάφυλλο στο βαζάκι φοβερή έμπνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άσπα μου πολύ όμορφο το "πριγκιπικό συρτάρι"!!!!!! Τα συγχαρητήρια βέβαια για την επιλογή του θέματος πρέπει να δοθούν στην μικρή Αλεξάνδρα!!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπραβο Αλεξανδρα !!!Ασπα να εισαι γερη δυνατη να τις χαιρεσαι καλη συνεχεια πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο στη μαμά και στην Αλεξάνδρα!!!! Φτιάξατε πολύ όμορφο συρτάρι!!!
    Θέλουμε να δούμε, τι θα φτιάξετε και με το Φροσάκι!!!
    Καλώς σε βρήκα, να είσαι καλά και να τα χαίρεσαι όλα σου τα αγγελούδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή