Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2012

Η χαρά των παιδιών....

Η μικρή μου νεραϊδούλα, η Αλεξάνδρα μου, αγκαλιά στον ...Αϊ Βασίλη. Ακόμη γελάω όταν την θυμάμαι να κλαίει καθώς του γράφαμε γράμμα...ο λόγος? Τι θα γίνει αν δεν ξέρει να διαβάζει ελληνικά... Περριτό να σας πω ότι το γράψαμε και στα αγγλικά, ως διεθνή γλώσσα!!!

 Η πριγκιπέσσα μου, η Φρόσω μου, στο σπίτι του ΑΪ Βασίλη μεταμορφώνεται....


 στο ξωτικό της αγάπης!


 Τα δύο ξωτικά μου μπροστά στην φάτνη του μικρού Χριστού....Η μικρή θέλησε όμως να δει τον Χριστούλη και από πιο κοντά!!!

 Πέρασε την διαχωριστική λωρίδα βρέθηκε δίπλα του και απόρησε ξανά.... καλέ δεν έχει ρούχα? Αααα δεν τα χρειάζεται γιατί είναι ο Θεός....Μαμά οι Θεοί δεν κρυώνουν,ε?
 Μα δεν θα βγάζαμε φωτογραφία με τους μάγους? Ο ένας που λείπει είναι πίσω ψηλά...παρκάρει την καμήλα, όπως χαρακτηριστικά είπε η νεραϊδούλα μου....

 Κάλαντα με άλογα έχετε ξαναδεί? Μια μικρή γεύση εδώ....



Παραμονή Πρωτοχρονιάς... μπροστά στο δημαρχείο της πόλης μας....

 Το βράδυ της ίδιας μέρας, είναι παράδοση να μαζεύονται τα αδέρφια του άνδρα μου στο σπίτι μας...Είναι ο μεγαλύτερος από τα 8 αδέρφια!!! Πέρυσι κανείς δεν είχε όρεξη λόγω του ότι η μια κουνιάδα μου είχε χάσει πρόσφατα την μάχη με τον καρκίνο, αλλά φέτος οι υπόλοιποι έξι τήρησαν την παράδοση... Αισθητή η απουσία της Σοφίας, αλλά η ζωή συνεχίζεται και εμείς τουλάχιστον το έχουμε ξαναδεί αυτό το "έργο" όταν έχασα την δική μου αδερφή από τροχαίο πριν 7 χρόνια...
Anyway, τα παιδιά ξεκίνησαν με την ρουλέτα....Μόνο που φέτος περιλάμβανε σοκολατάκια... Όλα πήγαιναν καλά μέχρι που  ο Δημήτρης έτυχε το πρώτο "πάρτα όλα"...Η πριγκιπέσσα μου δεν είναι μαθημένη να χάνει ... πείσμωσε και αποχώρησε!!!
 Οι υπόλοιποι συνεζίσαν απτόητοι.... Μάταια η κουνιάδα μου (πίσω από τον Δημήτρη) προσπάθησε να την πείσει να μείνει...
 Και τελικά ο Δημήτρης μάζεψε όλα τα σοκολατάκια και τα μετέτρεψε σε μια πυραμίδα...Σοκολατο-ρουλέτα τέλος...!!!!
Η Φρόσω επανήλθε αργότερα αλλά χαμόγελο δεν μας χάρισε..Έτσι κλείνω αυτή την ανάρτηση με το χαμόγελο του  πιο μικρού της παρέας, του 11μηνών ανηψιού μου...










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου