Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2012

Ο ύμνος της αγάπης σε ένα συρτάρι....

Αναμφίβολα όλοι έχετε γράψει σε λεύκωμα ως μαθητές...Πάντα στεκόμουν περισσότερη ώρα, χωρίς να θέλω να γράψω ένα από τα συνηθισμένα στιχάκια που κυκλοφορούσαν, στην ερώτηση "Τί είναι αγάπη?" Με προβλημάτισε πολλές φορές στην πορεία...Υπάρχει αγάπη? Τι είναι η αγάπη? Μετριέται η αγάπη? και πλήθος άλλα ερωτήματα περί της αγάπης πολιορκούσαν το μυαλό μου ως έφηβη...αν και πάντα θυμόμουν κάτι που με είχε εντυπωσιάσει από μικρή..."Η αγάπη είναι κάτι δυναμικό και όχι παθητικό"... λόγια του Απ. Παύλου που τα είχα γενικεύσει για όλα όσα αγαπούσα....Τον ύμνο του για την αγάπη δεν μπορώ να πω ότι τον είχα καταλάβει ως έφηβη, σε όλα τα σημεία...μου άρεσε όμως που της έδινε τόσο μεγάλη αξία ..."Ώστε τώρα μας απομένουν τρία πράγματα: η πίστη, η ελπίδα και η αγάπη.Πιό μεγάλη όμως από αυτά είναι η ΑΓΑΠΗ"...  
Όταν γνώρισα τον άνδρα μου χάρηκα γιατί νόμιζα ότι συνάντησα την αγάπη!!! Μα αγαπούσα και πριν...τον Θεό , την οικογένειά μου, τους φίλους μου και τόσα άλλα άψυχα και έμψυχα... Έκανα έτσι τον διαχωρισμό του έρωτα και της αγάπης..." Η αγάπη είναι ανευ όρων. Ο έρωτας είναι απαιτητικός, ανικανοποίητος, στην αγάπη όμως και το ελάχιστο εισπράττεται ως μεγάλο δώρο. Στον έρωτα είναι συνηθισμένη η γεύση του κενού, της έλλειψης. Η αγάπη γεμίζει και νοιώθει πλήρης και μόνο από τον εαυτό της, επειδή "εγώ αγαπώ"... Η αγάπη είναι θυσία...θυσιάζεσαι χωρίς να το αισθάνεσαι ως θυσία. Ο έρωτας όμως επιδιώκει την θυσία του άλλου...." γράφει η Βαμβουνάκη... Ο έρωτας φεύγει η αγάπη μένει...Η αληθινή αγάπη...αυτή που μέσα στην ψυχή ενός ανθρώπου είναι σαν ένα δέντρο που σιγά – σιγά μεγαλώνει, και σκεπάζει όλο και περισσότερους ανθρώπους κάτω από την  σκιά του και δεν μας ζητά τίποτα, παρά μόνο να την καλλιεργούμε και να την προστατεύσουμε από όλες τις δοκιμασίες της ζωής που θα μπορούσαν να την ξεριζώσουν από την καρδιά μας... Απέκτησε νόημα ο ύμνος του Απ. Παύλου...Η αληθινή αγάπη είναι το θείο δώρο του Θεού στον άνθρωπο...και  αυτή η αγάπη είναι που τον βοηθά να αντέξει τα καλά και τα άσχημα που θα συναντήσει στο χορό της ζωής...
Τώρα όλοι θα αναρωτιέστε τι σχέση έχει αυτό το συρτάρι με αυτή την φιλολογία....Αλλά πάντα όταν σκεφτόμουν αγάπη το μυαλό έτρεχε σε φεγγαρόφωτο, χορό, λουλούδια και καρδούλες....Μπορεί να τα έχω ξεκαθαρίσει μέσα μου αλλά όλα αυτά συνεχίζουν να με γοητεύουν...
Ελπίζω να σας αρέσει...εγώ το ευχαριστήθηκα λόγω του θέματος αλλά και επειδή  είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω να φτιάξω ανθρωπάκια με σύρμα και αλουμινόχαρτο...αλλά και τις καρδούλες σιλικόνης της Κατερίνας...Φιλάκια....


ΠΡΟΩΘΗΣΗ-ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΑΠΟ ΡΟΔΟΥΛΑ)
 Λόγω της σφοδρής κακοκαιρίας και των χαμηλών θερμοκρασιών που θα πλήττουν τη χώρα μας τις επόμενες ημέρες, το Ίδρυμα Αστέγων (ΚΥ.Α.ΔΑ) θα δέχεται κλήσεις επι 24ώρου βάσεως μέχρι την Τετάρτη 01/02 για να καλύψει έκτακτα περιστατικά των άστεγων συνανθρώπων μας.
Τα τηλέφωνα στα οποία μπορείτε να καλείτε είναι 210-5246515 και 210-5246516.
Επιπλέον, όποιος απο εσάς θέλει να προσφέρει ζεστά ρούχα και κουβέρτες, μπορεί να τα παραδώσει στο Ίδρυμα Αστέγων (ΚΥ.Α.Δ.Α), στην διεύθυνση Πειραιώς 35 απο τις 09.00 το πρωί εως τις 18.00 το απόγευμα.
Παρακαλώ πολύ κοινοποιήστε το όσοι περισσότεροι μπορείτε.



14 σχόλια:

  1. Γεια σου Ασπα το ενα καλυτερο απο το αλλο και το σημερινο με αναμνησεις γεματο μπραβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομορφο το θεμα που διαλεξες και το πραγματοποιησες με τον καλυτερο τροπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ομορφο..εβαλες Αγαπη..φανηκε με το χρωμα,τα υλικα που εβαλες και τα ζεστανες με ρομαντισμο και τρυφεροτητα..καλο σου βραδυ..πολλα φιλια στις νεραιδες μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΜΟΡΓΗ ΑΝΡΤΗΣΗ...ΤΕΛΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΑΣΠΑ ΜΟΥ...ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑΝΕ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΕΣ .ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΑΠΟ ΣΥΡΜΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΑΥΤΟ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω γίνει μέλισσα και δοκιμάζω διάφορα άνθη...το θέμα είναι ότι το μέλι βγαίνει μέτριο τόσο σε γεύση όσο και σε χρώμα...Πρέπει να καταλήξω σε ποιά λουλούδια θα σταθώ περισσότερο...και να τα κατακτήσω πριν πετάξω σε άλλα...αλλά μου αρέσουν όλα όσα βλέπω και βιάζομαι να πειραματιστώ!!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Ενα πανέμορφο συρτάρι... που συνοδεύεται από μία πολύ τρυφερή ανάρτηση!!!!!!! Πολλά φιλιά Ασπα και καλή Εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα πω ότι αυτό το στρτάρι μου άρεσε περισσότερο από το άλλο ,βασικά λόγω θεματολογίας. Γεια στα χέρια σου. Περιμένουμε άλλα δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ασπα μου καλώς σε βρήκα!! Ευχαριστώ για την επίσκεψη στο σπιτάκι μου!! Το συρτάρι σου είναι πολύ όμορφο!! Τα ανθρωπάκια είναι από σύρμα το περίγραμμα, και μετά τα τυλιξες με το αλουμινόχαρτο και εφτιαξες τα σώματα? Φιλιά και καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου ,μπορείς να δεις λεπτομέρειες στο http://www.youtube.com/watch?v=BXfMRUEvRsY όπου φτιάχνεις τον σκελετό του σύρματος...εγώ τα έκανα μικρότερα λόγω συρταριού....
      και στο http://www.youtube.com/watch?v=MZX_o_w0Rxg&feature=related...βλέπεις την συνέχεια ...δεν ξέρω τι είναι το υλικό που χρησιμοποιεί εγώ έβαλα ατλακόλ με ακρυλικό χρώμα και χρησιμοποίησα γάζα για να ντύσω τον σκελετό...την βουτούσα μέσα στο μίγμα κόλλας χρώματος...Σαφώς με το υλικό της γίνονται καλύτερα αλλά για πρώτη φορά έμεινα ικανοποιημένη...την επόμενη φορά πιστεύω θα είναι καλύτερα...Ελπίζω να σε βοηθήσει...Φιλιά και καλό ξημέρωμα!!!

      Διαγραφή
  10. Τέλειο!!!Μπράβο!!!Πέρνα από το blog μου ένα βραβείο σε περιμένει!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ρομαντικο και γλυκο μπραβο για την προσπαθεια σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή