Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012

Ένα παιδικό δωμάτιο για πριγκίπισσα!!!

Ένα από τα πράγματα που κάνει μικρούς και μεγάλους χαρούμενους πιστεύω ότι είναι και οι αλλαγές ... Στην προσπάθεια μου να κάνω ένα μουτράκι να χαμογελάσει, κάπου μεταξύ των υπόλοιπων δημιουργιών έφτιαξα και τα παρακάτω για την πριγκιπέσσα μου....Δυστυχώς δεν έβγαλα φωτογραφίες κατά την δημιουργία τους αλλά θα σας τα περιγράψω.....Ξεκίνησα με ένα παλιό πορτατίφ που μου την έδινε λίγο το λευκό χρώμα του ξύλου αλλά και το πανάκι του καπέλου του..ένα αχνό ρόζ με λουλουδάκια...Έχω μπόλικη διακοσμητική ταινία με τις πριγκίπισσες...παλιότερα είχα δύο χρώματα στο δωμάτιο και την είχα βάλει ως διαχωριστικό...Έκοψα τις πριγκίπισσες, τις κόλλησα πάνω στο πανί από το καπέλο, ως πρώτη φάση. Κατόπιν πήρα τούλια λευκά και φούξια τα οποία κόλλησα με ατλακόλ εναλλάξ...Για να μην φαίνεται η ατλακόλ (αυτοδίδακτος και εμπειρικός ο καλλιτέχνης!) στην κορυφή έβαλα ένα λαστιχάκι για τα μαλλιά με την Hello Kitty.. Δυστυχώς δεν με άφησαν να χρησιμοποιήσω με πριγκίπισσες...Έβαψα τις άκρες από το λευκό τούλι αλλά και το ξύλο σε ένα μωβ και έτοιμο το πορτατίφ...Δεν είναι ωραίο?






 Με την ίδια ταινία έφτιαξα τον παρακάτω καθρέφτη. Το περίγραμμα πάνω στο οποίο κολλήθηκαν οι πριγκίπισσες είναι μακετόχαρο και σαν πλάτη έχω βάλει ένα κόντρα πλακέ...Λίγο χρώμα και λίγο τζελ συμπληρώνουν το τελάρο του καθρέπτη..Μπορεί να του προσθέσω και κάποιες χάντρες οι περλίτσες αλλά σε άλλη φάση...Δείτε τον...




Η τελευταία πινελιά ήταν καδράκια decoupage ενωμένα μεταξύ τους με κορδόνι. Το μικρό είναι με χαρτοπετσέτα και το άλλο με εκτύπωση εικόνας...


Αυτά για σήμερα...Σας φιλώ και πάω για νάνι....Μια γλυκειά αγκαλιά κια όνειρα γλυκά διαδικτυακοί μου φίλοι!!!

10 σχόλια:

  1. ειναι πανεμορφα ολα..σαν ενας μικρος πυργος ροζ..η αλαγη εγινε τελοια..θελω ομως να τις κανω κι εγω ενα δωρακι της πριγκιπεσσας σου..σου στελνω το mail..marialeuk@yahoo.gr..τα υπολοιπα θα τα πουμε απο κει..καλη σου μερα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ότι πρέπει για τις μικρές πριγκίπισσες. Ροζ και παραμυθένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. polu gluko!!! fntazomai poso 8a elampse to prosopaki tis apo xara kai en8ousiasmo...
    bravo!!!!!polu oraia idea....
    kalos ir8es k sto blog mou se euxaristo polu gia ton xrono pou afieroses sto blog mou...na ksereis to ektimo....!!!! auta sou egrafa sto mun pou eixe provlima kai to ksana egrapsa...
    polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ πολύ...Όντως τα λάτρεψε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΙ ΕΓΩ.ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ 4 ΑΓΓΕΛΟΥΔΙΑ ΣΟΥ.ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΗ ΕΦΙΑΛΤΗ ΖΗΣΑΤΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΑΥΤΟ.ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΩ ΤΟ ΣΚ.ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΕΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ .ΝΑ ΕΙΣΑΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τηλεπάθεια είχαμε Νάσια? Εγώ ήμουν βόλτα στο δικό σου γιατί δεν τα είχα δει όλα...Λάτρεψα και τα πήλινα παπουτσάκια....τελικά όντως ο πηλός είναι το στοιχείο σου ...αν και τα καπελάκια μου άρεσαν...και ....και...πολλά...να μην πω όλα...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ και για τις ευχές για την μικρή ... Είναι πολύ καλά...Λίγες ακόμη εξετάσεις αύριο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όμορφα που είναιαιαιαι....!!Χαίρομαι που σε γνωρίζω, Άσπα!Καλορίζικο το blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορδα τα έκανες Ασπα, ειδικά το πορτατίφ με ξετρέλανε!!! Μου έδωσες ιδέες για το δωμάτιο της κορούλας μου!!! Φιλιά!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή