Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2012

Είναι αλήθεια...πετάνε συρτάρια!!!

Φίλες μου γλυκειές  μου φίλες, εκεί που νόμιζα πως εγώ και τα συρτάρια τελειώσαμε, πηγαίνοντας προ λίγου να πετάξω τα σκουπίδια....σκόνταψα πάνω σε ένα κομοδίνο...με τρία συρτάρια...!!! Ρένα, Ρένα ο Θεός είναι στο πλάι σου...Θα πραγματοποιηθεί η πρό(σ)κληση...Συρτάρι πεταμένο...για να μην πω κομοδίνο...εγώ δεν ξαναείδα ποτέ στην γειτονιά μου...Άντε τώρα να δω τι θα τα κάνω...σκέψεις πολλές ...στην υλοποίηση να δω...έχει και κάτι μεταλλικά στοιχεία..Άντε λοιπόν καληνύχτα και καλό Σαββατοκύριακο...Δευτέρα δεν έχει σχολείο οπότε θα είναι το 3ημερο του συρταριού!!!Αχ και πρέπει να χαρώ και τον αδερφούλη μου που έφτασε σήμερα από την ...Κίνα..ο καπετάνιος της οικογένειας...ένας λόγος παραπάνω που αγαπάω την θάλασσα..δεν θέλω να μου πεισμώσει...θέλω να τον προσέχει κι αυτή μαζί με τον Ύψιστο!!!  Τέλος πάντων είπα καληνύχτα και ακόμα είμαι εδώ...Εμπρός εσείς για νάνι και εγώ να βγάλω σχέδια!!! Πρώτα όμως θαυμάστε το κομοδινάκι που θα μπορούσε να.... ανακαινιστεί...αν δεν υπήρχε ένας σκοπός! Μη φοβάσαι Ρένα...Για την πρόκληση πάνε...Φιλιά!!!

9 σχόλια:

  1. ΑΝΤΕ ΤΥΧΕΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ!!! ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΔΕΧΤΗΚΕΣ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟΥΛΗ ΣΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΤΥΧΕΡΟ ΚΟΡΙΤΣΙ !!!!ΕΓΩ ΒΡΗΚΑ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 6 ΞΥΛΙΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΩ ΣΕ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΓΙΝΑΝ ΑΦΑΝΤΑ ΕΣΚΑΣΑ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι σίγουρο πως θα φτιάξεις αριστουργήματα... αλλά προηγείται ο καπετάνιος σου!!!!! να τον χαρείς όσο θα είναι μαζί σας και να έχει πάντα καλά ταξίδια και τον Αι Νικόλα κοντά του!!!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!! Πολλά Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα..να τον χαρεις τον αδελο σου..καλως ηρθε..ετσι να πιανει λιμανια..να γεμιζει τ'αμπαρια της ψυχης του..και μετα ν'αρμενιζει τη θαλασσα με φαρο απο το φως του Κυριου..καλα θα γινει του συρταριου..καλο σ.β...Ασπα μου..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα!καλως ορισε ο καπετανιος!!!
    καλες δημιουργιες με τα συρταρια!!!
    αχ!βρε Νασια......
    μηπως ...λεω ...
    ηταν .....
    δικοι μας ...αυτοι που τα πηραν.????
    χιχι που ξερεις?!!!!
    !καλα λεω εγω....
    η μαχη ...του συρταριου θα γινειχιχι!!!

    στα οπλαααααααααααααααααααααααααα!!!!!χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλήμέρα!Καλώς τον δέχτηκες τον αδερφούλη σου, να περάσετε υπέροχα!!!Όσο για το συρτάρι είμαι σίγουρη ότι θα είναι κάτι πολύ όμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και όμως πετάνε τα πάντα. Καλές δημιουργίες και καλά να περάστε με τον αδερφούλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς τον δέχτηκες!!Ανυπομονούμε για τη δημιουργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τυχερούλα δυο φορές...μια για τον καπετανιο που κατέφτασε..και να τον προστατευει ο Αγιος Νικολαος...και μια για τα συρταρια που σου ήρθαν στην πόρτα σου....χι..χι..είδες κάτι που είναι να γίνει...θα γίνει.... φιλακια και καλές δημιουργίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή