Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2012

Μια κούκλα....μέσα από ανακύκλωση....

Κούκλες δεν μπορώ να πω...είχα σαν παιδί! Όχι τόσες όσες έχουν οι κόρες μου...αλλά είχα και μάλιστα τις κούκλες της εποχής μου τις βρίσκω πιο όμορφες από αυτές...Ίσως επειδή δεν είχαν αυτό το κοκαλιάρικο πρότυπο...τις έπιανες ρε παιδί μου και ένοιωθες ότι κρατούσες κάτι....άντε να παίξεις τώρα μαμά και παιδί με τις κούκλες της εποχής...Θα μου πείτε γι'αυτό έχουν βγάλει τα μωράκια....Δεν ξέρω...εγώ συνεχίζω να τις βλέπω σαν μια πασαρέλα στο σπίτι....
Μαζεύοντας σήμερα μπουκάλες για την ανακύκλωση, το μπουκάλι της πορτοκαλάδας έκανε ένα κλικ μέσα μου...θυμήθηκα μια παλιά μου κούκλα....Έβγαλα τις γάζες μου, ένα πουγκάκι από μπουμπουνιέρα, έκοψα και λίγα μαλλάκια από ένα μουντζουρωμένο πρώην μωρό....μου έλειπε το σάλι...Έστιψα το μυαλό μου...δεν ήθελα να βάλω τούλι....θυμήθηκα κάτι πλεκτά σεμενάκια του εμπορίου...ποτέ δεν τα έβαλα....θα μπορούσα να τα είχα χρησιμοποιήσει και στο κουκλόσπιτο..τσάμπα η ώρα για πλέξιμο...Τέλος πάντων...Το έβαλα και αυτό στην άκρη μαζί με μια μπαλίτσα φενιζόλ...Πήρα το πιστολάκι μου με την σιλικόνη...Λίγο ύφασμα κόκκινο για τα χείλη...δύο ματάκια και έτοιμη μια κουκλίτσα...Η δική μου βέβαια κρατούσε μια ομπρέλα...δεν προλαβαίνω... πρέπει να πάω για μάθημα....ούτε το πρόσωπο έβαψα...ήθελα όμως να την δείτε...Δεν κάνει για το παιχνίδι μαμά-παιδί αλλά κάπου θα βρει μια θέση στο παιδικό δωμάτιο....




16 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ Η ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΣΟΥ.ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΛΟΓΟ (ΣΤΟΥΣ ΤΟΣΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ)ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚΙΝΓΚ.ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΧΑΖΕΥΩ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΤΟΥ ΓΑΛΑΤΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΟΥΚΛΑ?ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΤΟ ΕΝΑΥΣΜΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑ Ο ΕΝΑΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ.ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να δω την δικιά σου εκδοχή...Μόνο μην κάνεις το λάθος που έκανα εγώ...Πάνω στην φούρια μου άφησα άδειο το μπουκάλι...τώρα πρέπει να της δώσω και βάρος στην βάση...

      Διαγραφή
    2. ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ.

      Διαγραφή
  2. Φανταστική!!!!!!! Ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ κούκλα από μπουκάλι... υπέροχη!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που τις έχω συνέχεια στα πόδια μου....χαχα

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη και με τόσο απλά υλικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε...Χρησιμοποιούμε ότι έχουμε πρόχειρο...Στο τέλος εμένα με τόσες ιδέες που παίρνω από όλους θα με χάσει από πελάτη ο κάδος ανακύκλωσης!!!

      Διαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ!ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ!ΘΑ ΤΗΝ ΧΑΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΟΙ ΚΟΡΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν μπορώ να πω ότι την χάρηκαν...αλλά μου έδωσε την ευκαιρία να κάνω μια συζητησούλα ακόμη κατά του κοινωνικού αποκλεισμού....Την βρήκαν βλέπεις λίγο χοντρή για να είναι κούκλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ?ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ!ΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ!ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ!ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ!ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πω πω κοριτσι τι ομορφη που την εκανες..μου αρεσαι που εκανες το σεμεν εσαρπα..τελοια εγινε..καλο σου βραδυ..πολλες αγκαλιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άσπα μου την έκανες πανέμορφη ...είμαι σίγουρη πως η αξία της θα εκτιμηθεί αργότερα όταν τα κορίτσια σου θα μεγαλώσουν λίγο ...φιλάκια και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ φίλες μου...την άφησα άβαφη...μέχρι να τελειώσω το συρταράκι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου αρέσει οτιδήποτε έχει σχέση με ανακύκλωση υλικών. Και όταν το αποτέλεσμα είναι τόσο πετυχημένο ακόμα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου Άσπα καλώς σε βρήκα!!!Η κουκλίτσα καταπληκτική το σάλι της όλα τα λεφτά !!!!Τέλεια!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. υπεροχη!!!!αλλα και το σαλι.......!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή