Σάββατο, 14 Ιανουαρίου 2012

Μια καλημέρα στα γρήγορα...

Επιστρέψαμε στα θρανία μικροί - μεγάλοι και σας έχασα...Δεν σας έχω πει ότι φέτος είμαι σε Λύκειο... Μετά από δύο χρόνια που έκανα τεχνολογία στα γυμνάσια νοιώθω σα να πήρα προαγωγή γιατί φέτος κάνω μαθήματα που είναι στο αντικείμενό μου.... αν και δεν τα έχω στην ουσία ανάληψη!!! Λόγω έλλειψης όμως καθηγητών που τα έχουν ανάληψη και λόγω του ότι πλεονάζουν αυτοί που έχουν την τεχνολογία ως ανάληψη... μου τα έδωσαν....
Δεν με πειράζει που έχω 7 αντικείμενα, ούτε που είμαι πρωί απόγευμα (ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ)...Νοιώθω υπέροχα κάνοντας κάτι που έχω διδαχθεί και έχει σχέση με το αντικείμενό μου....Μόνο που άρχισαν και τα διαγωνίσματα 4μηνου οπότε έχω και στοίβες διορθώματος και ίσα που προλαβαίνω να μπω λίγο και να δω τις δημιουργίες σας... Εγώ από δημιουργίες τίποτα εκτός από το συρταροκουκλοσπιτάκι μου που αν και πάει με ρυθμούς χελώνας πιστεύω να το τελειώσω μέχρι την Δευτέρα...Έχω πολλά στο νου μου να φτιάξω μετά...Πρώτα από όλα τα διακοσμητικά από ανακύκλωση που λάτρεψα στην Μαίρη και πιστεύω ότι θα δείχνουν πολύ όμορφα στο τζάκι μου...Το λουλουδοσπιτάκι της Νάσιας που για χάρη του κατασπάραξαν κάτι cookies  τα πιτσιρίκια μου.... Τις καρφιτσούλες με τα λουλουδάκια από  φερμουάρ που είχε σε παλιότερη ανάρτηση η Άντρια και πολλά πολλά ακόμη....Χρόνο που θα βρω...
Σήμερα περιμένω μια φίλη που θα μείνει μαζί μας Σαββατοκύριακο...Η μικρή μου πριγκιπέσσα δεν έχει απολύτως τίποτα πια....Είμαι πολύ χαρούμενη...
Σας φιλώ και σας εύχομαι ένα καλό και δημιουργικό Σαββατοκύριακο!!!

2 σχόλια:

  1. ΑΣΠΑ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΠΙΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ.ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΕΝΑ ΣΕ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΣΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;;;;;ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νάσια μου δεν ξέρω πως γίνεται να αλλάξει...το είχα πάθει και εγώ αλλά έφτιαξε...μόνο του(?) ή με κάτι από τα πολλά που δοκίμασα και δεν κατάλαβα ποιό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή